sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.
Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.
Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....
To je goljufanje, ker pač ne priznaš da so vsi CX-30 bencinarji defektni 😂
Drugače pa ... razni turbo mlinčki in dizli mislim da so kar 50/50, če pa vzamemo v obzir moje razmišljanje, da se od servisa do servisa ne sme lučka za olje vžgat, pol je pa itak tričert turbo mlinčkov samo še za na odpad
O Mazdah je govora ti pa nimajo turbo mlinčkov.... 😉
Tole pomanjkljivost na oblogah poznam že odkar imam novo cx30, ko sem plastiko ptremazoval z zaščito sem to opazil in tudi pri Selmarju sem po enem letu pogledal v salonu in je bilo ISTO!
Lahko, da res ni pri vseh tako... 🤔 Je pa res, da ti pri sivi, ki ima manj kontrasta med plehom in plastiko pozneje pade v oči. Ne vidi se pa enako, včasih nič, včasih pa zelo, odvisno od svetlobe in čistosti avta! Tisto pri vratih so pa tako oblikovali pri Mazdi in nikakor ni napaka pri sestavi avta sem pa to tudi že zdavnaj opazil in ni niti malo moteče!
Glej, če bi bil slep nebi tegale zapisal.... 🤔
Ne se preveč igrat s takimi izjavami kar počez,veš življenje je lahko včasih tudi pestro in kruto.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Logično, nova lastnica je lažja.... 😁🫣😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani