?e sprosti? pritisk, je pol skor vsa nafta samo ?e si ?lampast in jo poloje? iz filtra, ne rabi? kulija, ker ga ne more? rabit - se ne natikajo gumijasti ?laufi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma ne more? verjet, zdraven sem bil in nisem videl to da bi lahko tam bili filtri.
Ben zdej vem za drugi? ))
?e nekaj me mantra, povejte mi kak?no izi varjanto za zamenjavo naftnega filtra pri 5.
Skoraj cel avto sem raz?raufal ;), no nosilec filtra, samo me moti to da, ko ga filter odvija?i? ,te?e nafta po motorju.
Je kak?na druga fora al to je to??
Lp
Podlo?i? eno cdovolj veliko cunjo, da vse popije in pol ne te?e nikamor, ?e prej pa je fajn odvit ?toflc na luknji za tankanje, da sprosti? tlak v rezervoarju in ga pustit odvitega dokler se menja filter.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mazdaman tole je pa super fora za decat. Druga lambda zaznava veliko manj emisij in posledi?no misli, da je katalizator OK. Pri meni se elektronika itak ne ozira na lambdo in vle?e normalno, ?e gori lu?ka ali ne. Eni avti grejo baje v safe mode.
Odvisno katera lambda crkne, tista za katalizatorjem ni bistvena za delovanje mopeda.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
OK, da za?nem. Moj katalizator je na koncu, malo pre?gan. Univerzalc, najbr? za navadnega Clia in 2,0 motor ga je ?e skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporo?a vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrov?ku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu pri?ge lu?ka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izku?njam.
Kadar tankam na OMV se mi slu?ajno lu?ka za lambdo pri?ge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne pri?ge ve? kak mesec ali dva. Zadnji? sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se pri?ge lu?ka za izpu?ne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, pri?gem avto in lu?ka sama ugasne. In v soboto grem na ?tajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (?al?) na tej strani Petrol. Ko sem zve?er zalaufal avto se je lu?ka spet pri?gala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. O?itno ima Petrol kak?ne druga?ne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, ?e bo le mo?nost. Tak?na je moja izku?nja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pri?akovati razliko ampak, ?e avtu bolj pa?e OMV 100 bom pa? to tankal.
Re?itev je lambda simulator za drugo lambdo(za katalizatorjem), pol nau nobenga lajt?ova, tud ?e kat ven rukne?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
JAz sem imel luft na ?ravfu - nima veze s cilindri - ta nosilec zajl je plesal in vijak je bil odvit - thats it, sedaj ro?na 'nese' zajle takoj ko jo dvigne?
Pa brez panike....tudi servis jo tako nastavlja- preverjeno.
A bo?
O pa ?e kako ima veze, ker ti o?itno vzvodi-cilindri ?e ?tekajo, zajla ne gre nazaj in zato je bil luft na zajli.
Js bi malo preveril, predno "zakuri?" plo??ice in diske. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da bi pa pogledal kaj je z mehanizmov v zadnjih cilindrih pa ne, sedaj si nastavil ro?no tako da se verjetno nikoli ne bo ve? sama na?telala.
Sicer kar si naredil je hitra re?itev, dolgoro?no pa to ni najbolje, ker z tajkim nastavljanjem bo? neko? pri?el predale? z vzvodom v zadnjih cilidrih in bo? spustil ro?no in bo ekscenter "predale?" in ne bo spustila, al pa bo le temu vzvodi zmanjkalo hoda in ro?na bo "trda" potegnjena, plo??ice pa ?e vedno ne bodo prijele diska.
Lej ne me narobe razumet ne pljuvam, svaka ?ast da se kdo sam ?esa loti, samo povedat ho?em kaj se lahko zgodi in kaj je bolj pravilno.
Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:
A sem ?alabajzar al nisem ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lej ?e mu na benz ne sveti je avto ok, in so nastavitve plina malo povr?no narejene.
?e pa sveti na benz pa je treba pogledat, kaj ga daje ker pri vo?nji na LPG je napaka-problem vsaj 5X bolj opazen.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani