Audi ima recimo tako narejeno, da v primeru dezja s pomocjo deznega senzorja zapre vse sipe, kar je recimo dosti bolj uporabna zadeva od te z zaklepanjem
Aja sej res ti imas samo en lonec... sem cist pozabil (dizel pa te fore). Lonec ziher ni isti ker ima 2.0 svojo katalosko in 2.5 svojo (kar pa ne pomeni, da ne pase). Ce slucajno nebos dobil Y cevi lahko kupis samo lonec in sem skoraj preprican da bi se dalo samo stukat na original zdajsno cev. Zadnji desni lonec ima 1.8 in 2.0 isti 2.5 ima pa svoj lonec oz. svojo katalosko. Zadnji levi lonec (kar ti potrebujes) ima pa 2.5 svojega in pa 2.0 svojega, vsaj kar se kataloskih stevilk tice . Jest bi vzel od 2.0 benz komplet Y cev z lonci vred in dal na dizla. Prej se ?e pozanimaj pri kaksnemu mehaniku za auspuhe. Ce se ne motim je to naredil jost na svoji 2.0 benz prva generacija in sicer je imel samo en auspuh in je potem vzel od nekega razbitega dizla.
Ce bos rabil ti lahko jest narocim vse zgoraj nasteto za male pare. Vsi filtri mahle olje pa vzames tukaj na mimovrste ali pa na motornaolja.com pa potem opravis servis pri njih s svojim materialom in placas 120? za delo ali pa pri nepoobla??enemu serviserju . Za ta denar pa raje pelji boljso polovico na leps
Haha valda da je tisto originalno mazda olje (20?) na uradnemu sevisu drugacno od original mazda na mimovrstah (5?). Razlika je samo v ceni . Motornaolja.com imajo vse original in imajo tudi certifikate... za mimovrste sem pa tudi preprican. Verjemi, da ce bi neoriginalna olja prodajali, da bi po hitrem postopku zaprli . Ce pa olje kupujes od nekega svercerja pa notri lahko dobis tudi olivno olje iz hoferja.
Jest sem imel na potovalnemu racunalniku ze 0 km remaining in sem se peljal se nadaljnih 5 km do crpalke in tankal polnega. Notri je slo 57 l tako, da je avto imel se 7-8 l benza, ko je kazalo 0 km remaining. Meni se je pa se tok cudno zdelo zakaj ima tako majhno rezervo. Zej vem, da nima
Jest imam 2.5 atmosferca pa avto lepo vlece. Se 2.0 dizl lahko skrije in prav tako nic ne saltam v nizjo, kot sem to delal pri beli mazdi 1.8 . Porabo imam 8.2 do 8.6. Ce bi se pa nevem kako obremenjeval s porabo pa dam avto za tistega jurja na plin in se furam za 4,5e/100km. Meni osebno je zmagovalna kombinacija malo mocnejsi bencinar atmosferc na plin ... ce bi bil se sest cilinderski bi bilo sploh top. Padem pa tudi v 2.0 registracijo.
Valda da so zamenjali vrsti red gum.. Tiste z boljsim profilom sodijo na zadnjo os, ker zadnja prema stabilizira avto. Ce imas pa pri vseh stirih gumah nekako isti profil, naj bipa vsako leto zamenjal sprednje z zadnjim. Spredaj desno gre zadaj desno in spredaj levo zadaj levo. Lahko da gume niso pravilno zbalansirane ali pa kot je labi reku, ce so gume sirse lahko na slabi cesti oz. na kolesnicah avto vlece v levo/desno smer. Meni je recimo na prvi generaciji na kolesnicah fajn vleklo v desno smer na pnevmatikah 215/45/17 na zimskih 195/65/15 pa nic. Je pa zanimivo da imam sedaj drugo generacijo na 225/45/18 pa nic ne vlece
Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Audi ima recimo tako narejeno, da v primeru dezja s pomocjo deznega senzorja zapre vse sipe, kar je recimo dosti bolj uporabna zadeva od te z zaklepanjem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani