Sm kmet an s hribu doma, pej sm očitno enmrvo za cajtm, kr se je geografija očitno spremenila, jaz pa še nič ne vem...
Ker, kolikor je meni znano, sta Italija in Hrvaška kar krepki sosedi - vsaka s svoje strani Jadranskega morja in le dve packi (slovenska obala in bosanska obala) kvarita, da bi bili Italija in Hrvaška edini lastnici Jadrana. Kako potemtakem Italija in Hrvaška nista sosedi?
Pa še ena nepomembna reč, čisto izven konteksta in izven te teme: danes sem v BTjko točil nafto po 1,51€ za liter...
Hja, pa res slabo geografijo porajtaš.
Zmes so mednarodne vode. Če bi mejili, tako kot ti praviš, se Slovenija ne bi nikoli grebla za dostop do mednarodnih voda.
Hrvaška pa bi po arbitraži mejila, ker se bi njeno morje stikalo z Italjanskim, mi pa bi imeli samo prehod.
Drugače pa večina, ko se pogovarja, ima v mislih kopenske meje.
En zavarovalni majster je pred leti tam delal in bil priporočen s strani mazda kluba. Je dejansko najboljši deal dal (vsaj kar sem okoli klicaril). Kakorkoli, ima tvoj agent ime in številko?
glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo
Jaz se zmenim na uradnem za nadomestni avto.
Focusa pripeljem pred zartjem in grem domov.
Naslednji dan pred zaprtjem ga dvignem.
Kdaj ga dela, mi je vseeno. 1h skupaj izgubim na cesti, lahko pa zvravn nadziram in to traja, kolko servis traja.
Ko sem jaz bil pred ca. 6-7 leti. Je imel enega zaposlenega in nekega vajenca.
Delavec je menjaval na Cliotu amortizerje spredaj. Pelko ga je driblal, da mora karton spodaj dat. Delavnica je res taka, da bi lahko s tal jedel.
Pelko je organiziral delo, se pogovarjal s strankami, jutranji prevzemi in podobno.
Pubec je M2 prijel v roke in šel diske menjavat. Namazal je vse z bakreno pasto kot se spodobi, nikak ni uspel protivibracijskih plehecov skup zložit.
Ko je to naredil, je Pelko pristopil za drugi del.
Sem mu razložil, da trese v leru občasno in da pocuka 2x na polnem pospeševanju. Vprašal za loputo, sem rekel uradni servis v MB 2x pucal, več nimajo pojma, če ni napake na testeru je ok. Je vprašal za LMM, ga potegnil ven spucal.
Povedal da to rado crkne po pucanju in da ga pač pol naj sam menjam.
Po testni vožnji sva rekla nekaj debate o Giuliettah, ker je na eni predkratkim delal servis in mu je bilo zanimivo, da so bile na 30k svečke sežgane.
Potem me je prosil, če še nekoga lahko do LJ zategnem.
Cena ugodna. Odnos se mi je zdel top.
Tudi če je koga popravljal pri delu, je to bilo za bolje opravljeno delo.
Jaz sem odšel pozitivno presenečen.
LMM sem kasneje menjal, kot ki je razložil. Diski so pa še vedno isti gor.
Sliši se kul! Samo i20n je hatchback? Novega? Pa ko praviš M2 misliš mazdo 2? Če je tako, se strinjam z ljudmi, ki se pizdijo, da je to rezervirano za bemfle.
Tako je, hudo sem se namatral, da sem ga uspel naročit. Zdaj pa čakam.
Če pa smo na Mazda foromu. Kdo bi pomislil na bimmer M2.
V moji temi poštofiri na začetek, pa boš videl raketo.
Bi doplačal za STja novega? 17k? Ah kje, probaj po mobile.de prodat! Ja v tujini tega ni so mi rekli. Oz vsaj ni v navadi. To, da je pri 2.3 mašini manjkal servis je pa itaq komunizem tko da nope.
Bi doplačal.
Rebernik je pač mislil, da bo na meni služil. Po župi že nisem pripraval, moj je pa ja bolj redek kot ST.
Sedaj sem bolj racionalno zadevo vzel. M2 gre od hiše, Focus gre ženi, jaz pa dobim i20n Performance 1.6 204km. Tak da bo zanimivo, ko dobim svojo raketo.
Poleg tega garancija je le 3 leta, extra 2 pa z doplačilom. Vse to le pod pogojem, da izvajaš redne predpisane servise, ki morajo biti v digitalni servisni knjigi. No... Junak zadnjega avta, ki sem ga gledal je izpustil drugi servis.
Ja za tvojega daš 25k+, kar ga naredi očitno najboljši nakup leta 2020. 5 jurjev izgubil v 3h letih?! Noro. Čestitam!
Kul hvala za info, zanimivo.
A ti nekaj zaupam. Če bi dobil 26k za njega bi ga dal noter in vzel ST-ja. Uradni zastopnik mi je rekel po eurotaxu 17k. Sem se zasmejal in odšel.
V Sloveniji je 3 leta garancije + 2 jamstva. In ja, za jamstvo je pogoj redno servisiranje na uradnem servisu. Ni tu nobenih cak z doplačili itd...
Ok, hvala, torej načeloma bi morali 2020 imeti novo mašino. Bom jutri preveril pri dealerju z VIN. Kako, da si ga mel tam? Ne razumem čisto, homologacija za kaj? Za update mašine? 0o
Take so bile takrat cene. In to je veljalo za drago takrat. Seveda nov.
ST z isto opremo, je bil takrat 38k s popustom.
Danes je okoli 42k. Glede na to, da so Škode zlezle proti 50k, je novi ST zastojn, čeprav ni.
Škoda pa je, da so zaradi doseganja emisij ukinli moj motor, ker je bomba. Kafe mlinčka 1.0 jaz res ne bi imel.
Poznam že 2, ki sta rekla, če bi se mojega dalo kupit, bi ga takoj, sploh zaradi slabe ponudbe na trgu.
In vse kar pride v Slovenijo gre v Koper v skladišče, potem pa se prodajalcem od tam razvozi.
Ja informacija je bila, da ni homologacije, ker so bile spremembe na mašini in je to prvi taki avto v Sloveniji.
Serviserji po navadi nimajo pojma o teh spremembah. Sem 1x celo gnjavil, če je update mašine. Pa ni bilo nekega pametnega odogovra.
Poči lahko tudi blok med cilindri oz. stena med cilindri.
2+3 jamstva. Tak da za mašino ti ziher krije.
Servisiram pri Reberniku v Breznem. Za 1x by the book. Ko bo izven garancije, bom interval prepolovil in tega vmesnega delal sam.
Jaz imam najredkejšo varianto Focusa v Sloveniji. 1.5, 182 konjev. Identična mašina je 1.5 150 konjev, dejansko je nad 3-4k obratov zadušen, navor je isti. Prodajat se je nehal v prvi polovici 2020.
Imam STLine business, torej športno podvoje in doplačane 18". Poglej mojo temo za slike.
Pogosto se novo modelsko leto lansira konec tekočega leta. Torej moj je bil dobavljen konec novembra.
Ja poznam zadevo za 1.5 mašino, da je znala pri brutalni vožnji olje spenit in zaribat. Vejretno je moja popravljena, ker sem ga imel v Kopru 1 mesec, da je nova homologacija prišla.
Pokrov na ketni je drugačen kot na jermenu, ker ni namenjen rednemu servisiranju. Vprašaj googla, boš takoj videl razliko.
2.3 zna bit težaven, blok rad poči, in z vsako verzijo motorja nekaj pimpajo. Kanalčki za hlajenje med cilindri in podobne fore.
Če se ne menjava šolsko olje, se hitro kje v kanalih nabere svinjarija in se ne hladi prav.
Kaj pa je delal človek s takim, pa pitaj boga. Sploh če ga prodaja po par letih.
1.5/1.0 so težavni, če imajo jermen. Šolsko piše 10 let ali 200k km. Jermen pa se dejansko začne dosti prej v olju razstapljat, zaradi prepoznih intervalov menjave olja.
Če bi olje menjaval pogosto in ne po intervalih bi držal. Tudi jermen ne škodi odpret in pogledat če razpada.
Verigo se bi naj uradno menjalo, ob težavah.
Sam imam 1.5 2019 (MY2020, dobavljen prvi MY2020 v Slovenijo). Naročil in čakal.
Stroj je nor in lahko potrdim, da leži na cesti kot Giulietta.
Če ima ketno ali jermen, vidiš ko pogleš pod haubo. Pokrova ketne / jermena.
V vseh Ecoboost-i se baje zna nabirat svinjarija in zgubi moč. Sledi razstava bloka in čiščenje, pa vozijo naprej. To bi naj rešilo tudi bolj redno menjavanje olja.
Ima pa moj interval na 2leti ali 30k km. Avto ga sam zahteva po 16-17k glede na moj način vožnje.
Moj ima prevoženih 39k km.
So zdaj izredno na servisu, ker je pedal sklopke pokal in ker je mastil pri verigi, so odprli na novo nanesli tesnilno maso in zaprli.
Oboje pokrilo jamstvo.
Jaz osebno ga za enkrat samo priporočam. Kaj pa je delal lastnik pred prodajo, pa težko rečem.
Če to leti na mene? 1.8 TDCi, letnik pa mislim da 2006. Elektronika ga je izdala. Mehanik je po 2 tednih rekel samo čim prej prodat, dokler še dela
Ja.
Huh. To je verjetno PSA motor.
2008 Mondeo z 2.0 140km PSA TDCi, laufa pri 220k prevoženih.
Od prvega dne v družinskem lastništvu. Edina težava na motorju je, da so bile že 2x dihtunge menjane na glavni gredi, kjer gre proti sklopki. Masti....
A bejž, zdaj sta Ford in Opel najslabša, ko pa se obrnem, se pa po Alfah pluva. Vag je pa vedno zlat, pa je edini, ki smo si ga ladtili in je bil več kot 14x v prvem letu na garanciji. Brez baba čula, baba rekla.
Pa pazi, na M2 mi je šla ABS enota. Original 2200€. Takih stroškov ni noben drugi naredil. Pa ne pljuvam tak po Mazdah 😉
Vse tisto, kar smo mi gor modrovali, je Slivka napisal bolj pesniško, pa presenetljivo malo konkretnega, kot sem pričakoval po prebranem uvodu "pa dajva midva reč eno tako, po kmečko..." 😀 Mazda CX-5 je konkreten avto tega foruma, točno se ve, kje so elektronska vezja, šibka za olje, ...
Tolko vode ne bi smeli bit kritično na mišino. To je kot da bi po lužah vozil. Fiter za luft ne bi smel dobit, razen če je air intake kot na staril Alfah, pri tleh.
Notranjost je tisto edino kar me skrbi. To pa bi z veseljem vidli slike.
Pa lahko to kam pelješ, da ga odomejijo? Zakaj je sploh tako? Tovarniško?
Ti ni treba bit! Je bila bolj šala v smislu, da ji je mazdin interior bolj pri srcu. Glavni in v bistvu edini pravi razlog je velikost prtljažnika.
Vem, sem tam odkar imam mazdo in je skoraj vedno zelo zabavna izkušnja. Nisem pa praktično nikoli videl novejših mazd, razen za gume menjat. A v sloveniji se počne tisto, da pelko izda račun, potem pa pri pooblaščencu (ali celo preko maila??) poskrbiš, da gre v elektronsko servisno knjigo?
True. Saj je čisto ok, vseeno pa precej bolj plastičen kot npr mazda. Vsaj po spominu sedaj... Ampak spet, ni to realen razlog, velikost je.
Je manjši. Ko sem začel researchat je bila octavia vrs na spisku, pa je tako ozek avto, da ni šans. Focus ima enak problem, pa še krajši je se mi zdi. Moj use case je, da 2m dolg 29" enduro bajk zarolam notri in je to to. Ko pa dva prevažam in nekaj manj opreme pa samo sprednja kolesa dol na obeh in jih notri položim zic proti zicu.
M6 ima s podrtimi zici 7-8 cm daljši kuferaum ko Focus.
Saj ne pravim, da moreš Focusa vzet, samo tvoji argumenti so na trhlih temeljih 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, pa res slabo geografijo porajtaš.
Zmes so mednarodne vode. Če bi mejili, tako kot ti praviš, se Slovenija ne bi nikoli grebla za dostop do mednarodnih voda.
Hrvaška pa bi po arbitraži mejila, ker se bi njeno morje stikalo z Italjanskim, mi pa bi imeli samo prehod.
Drugače pa večina, ko se pogovarja, ima v mislih kopenske meje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani