Skoči na vsebino
Smerniki
Napisano

Pa? pride tak dan, da vidi? ?ist vse oslarije, ki jih folk po?ne po cestah.

 

Ker delam cca 150km/dan bi lahko pisal romane o tem kaj po?nejo ljudje po cestah je pa nekaj res, da so ?migavci v ljubljani prepovedani z odlokom mestne ob?ine Ljubljana tako, da se ljudje v?asih tudi kje drugje spozabijo... ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mestno Redarstvo
Napisano

Za isti prekr?ek ne more? dobiti dveh kazni tako, da ma? ?e tu pol popusta, kot drugo pa velja, da je ?e vedno pol kazni, ?e pla?a? v osmih dneh od prekr?ka

 

Moj predlog je nakazilo prve kazni po skonto ceni in prito?ba na drugo kazen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kako Voziti Mazdo3 Doesel
Napisano

Hehe sem se nasmejal na tisto z Golfom TDI

 

Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe :D

 

?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T... ;)

 

 

 

Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade.

 

 

Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 - lita platišča
Napisano

Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).

 

Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

U ja, z aditivi je kri?

 

Jaz sem prvo to spra?eval, ker moj avto stoji ?ez no? na prostem in zjutraj ne bi rad imel te?av. Pa so mi rekli na servisih (na dveh), da aditivov ne notri tla?it...

 

OK in kaj zdaj ?e so tem. <-20 in se za?ne parafin iz nafte izlo?at. Neuradno so mi bile razlo?ene take re?itve in sicer naj bi do -20 zagotavljal ?e dobavitelj goriva potem pa je treba preverit, da v filtru ni vode (?e tam zmrzne se bo avto ravno tako ustavil) in pa da tank ni preve? prazen, da ne bi izlo?en parafin zagrabilo (naj bi plavan na vrhu nafte - ne vem ker nisem kemik).

 

Dobro obve??eni so namignili, da so imeli ob tem hudem mrazu najve?je te?ave tisti, ki so notri kurilca tla?li saj naj ta ne bi imel dodanih sredstev za nizke temperature - ampak to so spet govorice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

Mislim, da se zaradi tega ?e preve? prerekamo.

 

 

Vseeno bom napisal ?e enkrat razlago, ki bi jo lahko izlu??il ?e ob branju prej?njih sporo?il.

 

Zadeva je letela na vse voznike brez prave zimske opreme (zimske gume) na ?alost pa je bilo takrat najve? takih s primorskimi oznakami, ker je tam uporaba zimskih gum bolj izjema kot pravilo. S tem nikakor nisem rekel, da so primorci slab?i vozniki od ostalih in ?e si dobro prebral nisem pislal, da so ljubljan?ani pa carji, ker so driftali pri 100km/h.

 

V mojem nezadovoljstvu so bili udele?eni tako tovornjaki kot tudi osebni avtomobili. O kamionarjih ne bi govoril, ker so kazni za oviranje tako nizke, da se mu bolj spla?a reskirat saj mogo?e mu pa znese, da pride do cilja, ker ga zamuda bolj udari po ?epu.

 

 

AC ima tudi ob sne?enju vozni, prehitevalni in odstavni pas. Se pravi, da se vozimo po voznem pasu, prehitevalnega pa uporabljamo za prehitevanje in ne obratno ne glede, da je mogo?e prehitevalni pas malenkostno manj zasne?en. In ko sre?a? v parih kilometrih tri modele, ki so se odlo?ili, da ob sne?enju prehitevalni pas postane vozni za vozila do 60km/h, in da sta dva z oznakami KP in eden iz Trsta potem napi?e? tisto, kar sem napisal sam - ?e enkrat opravi?ilo vsem u?aljenim - obljubim, da ne bom ve?.

 

Kar se ti?e peskanja (to je bil glavni moto mojega posta) pa takole. Pesek je letel naokrog tam, kjer na cesti ni bilo ve? snega saj je bila AC posuta od Vrhnike do Unca???. Tudi Vrhni?ki klanec sploh ni tako strm, da ne bi sol zalegla seveda v predpogoju, da so na kolesih ustrezne pnevmatike in tako smo spet na za?etku tega pisanja.

 

Se mi pa zdi precej butasto, da vsako drugo sezono kupim nov komplet kvalitetnih zimskih gum in me to pride ?ez 120.000 jurjev potem pa stojim ali pa se cijazim v kolonah zaradi drugih, ki "?parajo" pri gumah in se na zlizanih letnih vozijo v snegu kot po jajcih oz celo stojijo na po?ez ?ez celotno cesti??e. Na?alost se po?utim kot osel saj bi tud jaz lahko imel samo en komplet letnih in ko bi padel sneg bi pa? vozil 20-40 km/h in bi me prav malo brigalo za ostale udele?ence v prometu, ki bi morali za mano voziti v koloni. ?e bi kje obti?al bi pa? pizdil, ?ez cestno slu?bo zakaj zame ne posujejo 5 cm peska saj bi lahko videli, da mi drsi. :D

 

Se opravi?ujem vsem, da sploh ?e meljem v tej temi saj kot ka?e samo povzro?a kreganje. Je bilo pa to pisanje prvotno namenjeno predvsem zato, da bi udele?enci v prometu opazili tudi lastne napake za katere niti ne vemo, da jih po?nemo. Predvsem pa to, da bi bilo ?immanj lastnikov Mazd vzrok za nezadovoljstvo ostalih udele?encev v prometu :D:D:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pomisleki pred nakupum mazde6
Napisano

Sorry, ampak bolj kot gledam manj vidim, kje naj bi bila opazna ta prenova. Edino kar mi je padlo v o?i je oblika zgornjega dela (maska) odbija?a, ki se malenkostno seli v preteklost k zadnjem modelu 626.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pomisleki pred nakupum mazde6
Napisano

Facelift naj bi bil po nekaterih podatkih ?ele konec 2005 vendar neglede na to, bo facelift (po slikah sode?) precej neopazen. Malenkostne spremembe kar se motorja ti?e so ponavadi odraz zgolj v tunanju elektronike (kar zna vsak powerbox).

 

Mo?nej?i turbo diesel pa bo zaradi tega po novem padel v obmo?je dra?je registracije in to zgolj za borih pet konjev.

 

 

Pa ?e beseda, dve (al pa pol romana ;) ) o testnih tr?enjih. Na?alost je to tr?enje ?isto po pravilih v to?no dolo?eno oviro pri to?no dolo?eni hitrosti. In proizvajalci avtomobilov temu primerno "goljufajo" in izdelujejo varnost to?no dolo?enemu testu. V realnosti se taka situacija lahko meri v procentih ali promilih, da se bo to?no tako zgodila kot na testu. Eden takih je Renault, ki veliko ve?ino svoje proizvodnje prodaja na trgih kjer velja EuroNCAP.

 

Vpra?anje je kako bi se obnesel tak avto na ameri?kem testu? Sigurno ne tako dobro kot na evropskem.

 

Da ne nabijam v prazno lahko povem za dolo?en primer, ki je sicer ravno obraten. KIA Carnival II je na ameri?kem testu do?ivela fantasti?nih pet zvezdic za varnost na evropskem pa ?isto porazni dve zvezdici.

 

Pa naj ?e zaklju?im: test tr?enja je dobrodo?la zadeva vendar po?asi zgublja svoj prvotni namen, saj ?edalje bolj postaja marketin?ki trik za pove?anje prodaje. Vsekakor ga je potrebno upo?tevati nikakor pa to ne velja, da v kolikor ima avto pet zvezdic je v tr?enju bolj?i od tistega s ?tirimi (ja v testnem EuroNCAP ?e).

 

Pa ?e nekaj - Mazda 6 ni dobila to?k za opozorilo pripetosti varnostnega pasu. Lahko ti povem, da tisti piska? v ?estki tako nadle?no piska, da mora? biti mazohist, da se ne pripne? in tu bi lahko dobila ?e dodatni dve do tri to?ke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

Odgovor je resni?no obse?en vendar se ne morem strinjati z nekaterimi stvarmi.

 

Predvsem pesek ne sodi na AC in na hitre ceste.. pika. Tista s tovornjaki je bosa, ker se morajo tovornjaki sami izlo?iti iz prometa ob takih razmerah oziroma je to naloga cestninarjev (s pomo?jo policije), da jih ne spustijo skozi cestninsko postajo.

 

Sne?ne deske kakor jim pravijo nastanejo zaradi tega, ker ni splu?eno (naloga DARS-a). Za taljenje snega je pa itak NaCl in to je treba posuti ko za?ne padat sneg, vmes pa po potrebi.

 

Naloga nas voznikov je da prilagodimo hitrost vo?nje razmeram na cesti in ?e je soljeno potem tudi ne drsi tako mo?no, da se ne bi dalo "normalno" premikat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

Za informacijo

 

V?eraj sem malo pobezal na DARS-u kako je s posipanjem AC in so mi zelo hitro poslali odgovor, ki ga prilagam.

 

------------------------------------

Spo?tovani

 

 

 

Zahvaljujemo se vam za va?e elektronsko sporo?ilo. ?e na za?etku se opravi?ujemo, ?e smo vam zaradi posipanja avtocest povzro?ili nev?e?nosti. Kljub temu pa vam bomo posku?ali pojasniti uporabo posipnih materialov za potrebe posipanja avtoceste v zimskih razmerah na avtocestah (?e zlasti na odseku Vrhnika - Unec).

 

 

 

Avtoceste posipavamo preventivno z mokrim soljenjem (KCl in NaCl) in ob sne?enju s suhim soljenjem (samo z NaCl) v skladu z veljavnimi standardi, predpisi in izvedbenim programom zimske slu?be. Na posameznih avtocestnih odsekih posipavamo z me?anico sol-drobljenec v razmerju 3:1 le izjemoma, in sicer na ve?jih vzponih (kar je tudi na odseku Vrhnika - Unec) in ko pride do zglajenega snega na vozi??u (to je pri mo?nej?em sne?enju in pojavu sne?ne deske, kar se je pojavljalo tudi v?eraj med zimsko akcijo) oz. ob mo?nem ?ledenju na vozni povr?ini. Namen uporabe te me?anice je pove?anje trenja med vozi??em in pnevmatiko vozila (bolj?i oprijem) in s tem zmanj?anje mo?nosti zdrsov predvsem tovornih vozil, lar bi sicer hitro povzro?ilo zastoj ali celo zaporo avtoceste. Pri tak?ni me?anici se pri avtocestah uporablja suh pesek frakcije 2 do najve? 4 mm (na drugih dr?avnih cestah od 4 do 8 mm), ki je predpisana glede na dovoljeno hitrost vozil na avtocestah in hitrih cestah. Mokro ali suho soljenje ali navedena me?anica po mnenju na?e tehni?ne slu?be ne more po?kodovati laka na vozilu pri posipanju, lahko pa pri morebitnem odletavanju me?anice soli in drobljenca izpod koles prehitevanega vozila.

 

 

 

Tako tehnologijo posipavanja uporabljamo ?e odkar imamo v Sloveniji avtoceste. V za?etku smo uporabljali drobljenec premera do 8 mm, v zadnjih desetih letih pa do najve? 4 mm premera najve?jih zrn. Premer najve?jih zrn drobljenca (4 mm) ni ve?ji od premera najve?jega zrna soli. S tem smo bistveno zmanj?ali po?kodbe laka vozil, saj pride do po?kodb le naklju?no ? z odletanjem zrna izpod pnevmatike mimo voze?ega vozila. V tem obdobju ne bele?imo po?kodb vetrobranskega stekla kot posledico posipanja. Mo?no pa je, da pride do manj?ih po?kodb laka na vozilu, vendar le v primerih, ko so njihovi vozniki ?isto pribli?ajo vozilu, ki izvaja posipanje, ali ga celo prehiteva. Vzdr?evalna vozila v zimski slu?bi so opremljena s prometno signalizacijo, ki opozarja na tak?no nevarnost in prepoveduje prehitevanje.

 

 

 

Upamo, da smo vam s tem opisom pojasnili uporabo posipnih materilov v zimski slu?bi. Da bi lahko bolj podrobno analizirali va? primer, bi potrebovali to?ne podatke o ?asu va?e vo?nje in na?inu vo?nje glede na okoli??ine (sne?enje, plu?enje in posipanje), podatke o vozilu in va?ih opa?anjih. Vljudno prosimo, da nam pisno posredujete ?e preostale podatke, da bomo uradno pri?eli postopek o ?kodnem primeru.

 

 

 

?elimo vam varno in prijazno uporabo slovenskih avtocest in vas s spo?tovanjem pozdravljamo,

 

 

Romana Du?a

 

Slu?ba za poslovno komuniciranje

 

DARS, Dru?ba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.

 

 

 

web: http://www.dars.si

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

?e lahko pripomnim eno pikro....v?eraj zve?er smo ponekod na obali morali vozit z verigami. Najve? idiotizmov na cesti pa so delali osebki z registerskimi tablicami KR in LJ, tko, da jaz nebi o pametnih primorcih ;)

 

Italijani pa so druga sorta ljudi in si za moje pojme ne zasluzijo vozniskega izpita, tko, da jih ne me?at k primorcem...HVALAA :D

Hehe... osebno nimam ?isto ni? proti primorcem saj sem po fotrovi strani tudi jaz iz tega konca ampak v?eraj je tistim, katere sem na AC sre?al s tablico KP, avto pasal glih tko kot ribi bicikl.

 

?e se model postavi na prehitevalni pas in se nato ne umakne, tako da morajo ostali, ko jim kon?no dopizdi, vozit mim njega po desni verjetno niso ostali bebci ?eprav na prvi pogled lahko tako zgleda saj ga prehitevajo po napa?ni strani.

 

Zamerim pa predvsem policajem, ki bi morali v sne?nih razmerah odstranjevati vozila iz prometa, ?e niso opremljena z zimskimi gumami. Ker zaradi enega takega, ki "?para" na gumah ni potrebno, da vsi ostali trpimo njegovo po?asno vijuganje po cestah in tega v?eraj ni bilo malo.

 

Druga?e se pa opravi?ujem za napako, ker bi moral dati besedo pametni v navednice in to nikakor niso bili mi?ljeni vsi primorci saj so tisti resni?no pametni ostali doma ali pa po?akali, da se razmere umirijo v kolikor niso imeli pravilno opremljenega avtomobila za zimske razmere. ;)

 

:D pa brez zamere, ?e se je kdo slu?ajno spoznal v mojem pisanju ampak v?eraj sem bil res besen...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brezpla?no peskanje
Napisano

Ta folk pri DARS-u res ni normaln... kako si upajo avtocesto posipat s peskom namesto, da bi jo splu?ili in posuli s soljo (?e je ?e glih treba).

 

Zadeva zgleda tako, da mi je ?lo kar na jok saj ne glede da sem dr?al razdaljo ve? kot 200m od spredaj voze?ega me je pa? prehitel nekdo drug in je pokalo po plehu in steklu kot na fronti.

 

Aja, to je bilo v?eraj na AC med Vrhniko in Uncem. V glavnem sranje na cesti, da ne omenim dveh kamionov prevrnjenih na cesti in enega v jarku. Potem pa ?e pametni primorci (na?i in Italijani), ki z letnimi gumami ugotovijo, da je prehitevalni pas za malenkost manj zasne?en kot vozni in se vozijo tam 50 - 60 km/h. Zgleda, da po njihovo, v snegu prometni predpisi ne veljajo ve?.

 

Jaz res ne razumem tega folka saj bolj ko opozarjajo na zimsko opremo (obvezne zimske gume) in prepoved vo?nje tovornjakov le ti veselo na cesto in na programu je umetnostno drsanje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjete
Napisano

se strinjam z zadjim odstakvom, ampak ! posledi?no bi morali za osebna vozila ZNI?AT ceno... !

To?no tako.. na polovi?no kot je zdaj za osebna vozila pa se prevozniki ne bodo bunili in se ?li "balvansko revolucijo" z zapiranjem cest saj bo za njih isto. Za osebna pa bo tolk ceneje, da se skoraj ne bo spla?alo ?parati z obvozom cestnin.

 

Volk sit, koza cela, Boss sre?en :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjete
Napisano

 

A si ?e razmi?ljal o mese?ni karti, ki ko?ta za tebe 40 x 410 = 16400 sit mese?no, vozi? pa se lahk skoz isto cestninsko postajo z istim vozilo neomejenokrat! Ni dosti razlike, nekaj pa je!

 

 

Ve? popusta imam, ?e polnim ABC s 50 jurji naenkrat in mi "?enkajo" 10%.

 

To pomeni pri mojem znesku za dolenjko 20 jurjev prihranka, kar je na koncu ceneje kot mese?na karta. ?e si mi pa ne mudi (kar je zelo redko) pa na ta na?in lahko vseeno "poguljufam" mimo cestninske in prihranim ?e za pol kosila v kak?ni hitri restavraciji.

 

Glede na to kolk denarja jim zme?em ?ez leto bi me lahko vsak dan na cestninski ?akali z "dobro jutro g. Bo?tjan", kavico in ?asopisom. :)

 

Gospodom na Darsu bi bilo zanimivo tudi postaviti ?e vpra?anje zakaj je razmerje med osebnin avtom in ?leperjem 1:4 med tem ko je v Evropi 1:8. Zato mam skos ob?utek, da jaz financiram del biznisa avtoprevoznikov, ker en 40 tonski kamion verjetno zbije AC velik ve? kot samo 4x ve? kot osebni avto pri toni in pol.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjete
Napisano

Zadnje ?ase se nekaj govori in ugotavlja smiselnost uporabe cestninskih postaj in uporabo vinjet. Govori se o ceni 25.000 - 45.000 na leto.

 

Meni bi kar ritka zaploskala, ?e bi uvedli vinjete saj je moj stro?ek s cestninami res enormno visok. 2x dnevno med delavniki grem ?ez cestnino na dolenjska AC in to je 2x410sit, kar zna?a v letnem merilu 210.000 sit. Nato porabim letno ?e za cca 150.000 sit cestnin za slu?bene vo?nje z mojim avtom kar je skupaj 350.000 sit. :blink:

 

Jasno mi je, da je veliko ljudi, ki letno pusti manj kot recimo 25.000 sit in bi to bilo za njih prevelik stro?ek. Po drugi strani pa izogibanje cestninam in AC povzro?a veliko ve?jo ?kodo lokalnemu prebivalstvu kjer se jim valijo kamioni mimo hi? in neka borba za ?im manj mrtimi na cestah potemtakem zgubi pravi smisel saj je znano, da se najmanj smrtnih nesre? zgodi ravno na AC in najve? v naseljih.

 

Ker gledam skozi svoje o?i in iz moje situacije je mo?no, da ne vidim prave slike zato bi me zanimalo kaj ostali menite o te problematiki.

 

Pa ?e lahko ?e vsak napi?e koliko denarja pribli?no pusti na cestninskih postajah v enem letu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste vozili pred Mazdo
Napisano

Na forumu se bolj malo dogaja zato ena taka bolj firb?na tema in sicer kaj ste vozili pred trenutnim avtom in kak?ni ob?utki v primerjavi z va?o Mazdo. Pi?ete pa samo o avtih s katerimi ste naredili vsaj 1000 km, ker za en "krog" ste verjetno vozili ?e vse mogo?e.

 

Zvezdice pomenijo moje osebno zadovoljstvo

 

Najprej moji avtomobili...

 

1.) Jugo 45 1981 (lastnik od 1991 do 1994) - hja kaj ste pa pri?akovali s ?im si lahko za?el v za?etku devetdesetih - Ok malce modificiran - pobru?eni valji -ocenjena mo? okoli >60KM - po ?tevcu je po ravnem brez pomo?i zaveterja ali klanca dosegal 170km/h. **

2.) Peugeot 305 1980 (lastnik od 1994 do 1996)- precej podhranjen motor 1.1 (60KM) in prevelika te?a - sicer pa zelo mehek in udoben **

3.) :D Wartburg 1.3 limuzina (60KM) 1990 (lastnik od 1996-1999) - ?tiritaktni motor, da ne bo pomote - presene?enje pod zastarelo obliko - precej velik avto (4,40m) postavljen na klasi?no ?asijo, kar je pomenilo majhno te?o 960kg - presenetljivi pospe?ki in zadovoljiva vodljivost za ogromnim prtla?nikom 520 litrov. Veliko bolj sem bil zadovoljen kot s Peugeotom. **

4.) Kia Clarus 1.8 116KM (1999-2004)- avto s katerim sem naredil dale? najve? kilometrov (160.000) - avto je precej podcenjen za tisto kar ponuja in ponuja veliko. Narejen je po Mazdi 626 in tudi precej tehnologije je kopirano od Japoncev. V glavnem za malo denarja ogromno avtomobila, nobenih ve?jih te?av v vseh petih letih razen prednjih diskov (originali so bili iz premalo "ule?anega" jekla in so tresli pri zaviranju), crknjena v?igalna tuljava (pri 120.000km), zamenjava dela cevi pri izpu?nem sistemu vklju?no s izpu?nim kolektorjem in seznam se kon?a. Na svojo ?eljo sem zamenjal ?e za moj okus premehke amortizerje s tr?imi in u?ivancija v ovinkih je bila nepopisna - "skandinavian flip" za ?alo dokler se nisem umiril in za?el razmi?ljati o udobju in manj?i porabi ter sem si kupil ****

5.) Mazda 6 (2004- ) :D:D:D *****

 

 

Pa ?e slu?beni, nadomestni in avto od moje drage

1.) Proton 315 - mali avto ?portnega izgleda z 90KM - punce, ki so manj avtomobilsko izobra?ene so se kar lepile nanj ***

2.) Subaru Forester (4WD/2.0 Boxer/125KM - reduktor, pa kaj ?e? lep?ga - pol terenec pol karavan - samo malce prete?ak in posledi?no temu primerno (ne)posko?en. ****

3.) ?koda Felicija Combi (1.3/68 KM - ima ?tiri kolesa + rezerva ) *

4.) Opel Omega 2.0 caravan - zadnji pogon, spolzka cesta - lot of fun - pre?ibak motor za tako velik in te?ek avtomobil - ogromno prostora - pri 180.000km mu je vrglo bat skozi glavo motorja - letnik 98 pa brez klime - to si lahko zmislijo samo Nemci ***

5.) Renault Kangoo 1.2 - dostavnik - 60 konjev - kolega je poskusil ?e se ga da peljati tudi po strehi - ugotovitev: gre samo ne dale? **

6.) Hyundai Lantra 1.6 - 114KM - izpolnjuje vsa pri?akovanja - zelo soliden motor v privla?ni obliki ***

7.) Hyundai Lantra 1.8 - 138KM - glede v primerjavi z 1.6 je to ?e pika na i ****

8.) Renault Laguna 1.8 - solidna zadeva in posko?na - samo non stop je bila na servisih - ni bilo stvari, ki se ni pokvarila ***

9.) Mitsubishi Colt - 90KM - ni kaj Japonec - presenetljivo posko?en avto **

10.) Opel Astra 94 letnik - 1.6/75KM - Za upokojence ?e posebej ?e je bele barve **

11.) VW Polo 95 letnik - 1.0/45KM - Katastrofa - ?koda Felicija je raketa za to drvarnico na ?tirih kolesih *

12.) VW Lupo 1.0/50KM - Malo manj?a katastrofa kot Polo - ampak tako nemo?ne motorje tla?iti v "sodobne" avtomobile - konstruirano od sadistov za voznike mazohiste *

13.) VW Golf IV (1.6/105KM) (Soliden avto - s precej povr?no izdelavo - dober za divjanje po ovinkih ?e posebej ?e gre navzdol, ker 1.6 je vseeno malce pre?ibak za to te?o. ***

14.) Reanult 5 five 1.4/60KM - pet prestav za naprej, eno za nazaj in v kabino piha pri vseh koncih in krajih. **

15.) Audi A4 1.8T quattro 150KM - pri?akoval sem vseeno malo ve? od motorja kot pa se na koncu izka?e. Po ob?utkih gre Lantra 1.8 bolje samo pri gonjenju v klanec se poznajo prednosti 4wd in tam ta Audi popolnoma prepri?a. ****

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Imal sam Gtech u mazdici
Napisano

Mogo?e je res majhna ampak zakaj sem pa moral zadnji? en avtobus Hrvatov usmerjat, ker so se zgubili?? :P

Da ne bi slucajno zaceli z taksnimi stvarmi in prerekanji!
Ej, Don, ne se sekirat pa politike iz tega ven vle?t. To je pa? ?tos na ?tos padel in jaz to tako razumem zato pa zraven razne smejkote limam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Svinjarija
Napisano

Nima? kaj, jaz ga 2x tedensko perem. Soboto ali pa nedeljo na roke, avtopralnica pa enkrat med tednom.

 

?al ne gre druga?e, ker delam 1000 do 1500 km na teden in si lahko predstavljate koli?ino "dreka" na avtu, ?e ga ne bi redno ?istil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komaj ?akam na pomlad pa konec umazanije :D - mah k***c pol pa pridejo mu?ice in je isto sranje :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Imal sam Gtech u mazdici
Napisano

Ja to je to, ker ?e ?alta? prepozno je naslednja prestava ?e "previsoko" v vrtljajih in tam sta navor in mo? prenizka (kjer ju tudi vi?ja koli?ina vrtljajev ne "re?uje") in posledi?no je pospe?ek slab?i. Glede na to bi bilo potrebno prestavljati v tistem trenutku da naslednja prestava "pade" v obmo?je najve?jega navora.

 

Pri bencinarju to sicer ne dr?i ?isto saj si pri pospe?ku do 100km/h hitrej?i, ?e ga dose?e? ?e v drugi prestavi kot pa da ?alta? v tretjo in izgubi? cca od pol do ene sekunde. Seveda pa sta pri bencinarju tudi navor in mo? najve?ja pri precej visokih vrtljajih tam, kjer diesel sploh ne se?e oz. sploh ne zmore.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.