Skoči na vsebino
mazda 6 - mp3
Napisano

Zelo na hitro in na kratko

 

To je modul, ki se ga lahko vgradi naknadno in stane tam nekje 100 jurjev (pri nas). Ker je sredinska armaturka prirejena samo tem modulom se kaj dosti ne more? zafrkavat z "univerzalnimi " MP3 playerji.

 

Je pa ta CD/MP3 player precej draga zadeva sploh glede na to kak?ne mo?nosti ponuja - med drugim na ekran?ku ne sporo?a ni? drugega kot zgolj zaporedno ?tevilko komada in ?e to samo do ?tevilke 99 od tam naprej imajo vsi zaporedno ?tevilko 99 (pol pa najdi ?eleni komad, ?e more?).

 

No ja je pa vsaj MP3 player, ki ga pri Pugiju recimo sploh ne more? naro?iti... :o

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glasna klima ali ventilator
Napisano

To je popolnoma normalen pojav in lahko si hvale?en, da je to del serijske opreme v novej?ih dizelskih Mazdah saj ti drasti?no zmanj?a ?as ogrevanja motorja in notranjosti avtomobila, kar je ob trenutnih temperaturah sploh en velik plus.

 

V bistvu se sli?i, kot recimo grelec od centralne kurjave v hi?i in zna delovati ?e par minut, ?e se med kratko vo?njo avto ni ogrel dovolj. Deluje pribli?no ?e toliko ?asa, dokler ne porabi vse nafte, ki je ?e v samem grelcu zato se ga sli?i ?e nekaj ?asa, ko je motor ?e ugasnjen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PORAZNA PORABA
Napisano

Tole je pa precej preve? vsaj za ta motor (1.6) razen, ?e je ta relacija pri povpre?ni hitrosti 170, 180 km/h v kar dvomim, saj si napisala, da nisi ti?ala.

 

Po moji oceni bi morala biti tam nekje okoli 7,5 do 9 litrov saj sem pribli?no tako porabo bele?il pri mojem prej?njem avtomobilu (Clarus - 1.8 bencinar - 116KM), ki sem ga vozil precej "aktivno" 45% AC (150km/h povpre?je) 40% lokalne ceste (po omejitvah skozi naselja) in 15% mestne vo?nje (LJ - semafor vsakih 100 metrov).

 

 

 

Kar se ti?e pa ra?unalnika je pa kot ka?e japonska natan?nost pogrnila po celi ?rti saj je to rak rana vseh novej?ih Mazd s potovalnim ra?unalnikom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem termostikalo??
Napisano

Z voltmetrom preveri napetost na kontaktih pri motorju ventilatorja in ?e je napetost bi se moral ventilator vrteti. ?e se ne vrti je verjetno problem v elektromotorju ventilatorja (krta?ke & stuff). Pazi seveda na prste in ko testira? mora biti kontakt na on, ker verjetno druga?e itak ne deluje pa seveda mora biti motor segret nad mejo, ko bi moral vklopiti ventilator. Elektromotor lahko preveri? tudi z direktno povezavo kablov na akumulator samo prej preveri, da ni kak?na "?udna" (malo verjetno) nazivna napetost na elektromotorju (manj kot 12V).

 

V kolikor pa napetost na kontaktih ni, gre? nazaj do termostikala ga pobere? ven in nadaljuje? po YavarYevih navodilih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.