Pred cca. 1/4 stoletja smo imeli družinsko limiuzino Vectro l.93 16 8v motor in 75KS (fotr za volanom, jaz še ne) in je bila potrošnja okrog 7 litrov mešanega cikla.
Ja, samo vedeti je potrebno da takrat ni bilo take gneče na cestah, ampak da je promet potekal bolj sproščeno in dinamično ter ni bilo kopice nepotrebne elektronike.
pred 2 urama je Gregster napisal:
Fiatov 1.9 multijet je top motor. Jih nekaj poznam, ki ga imajo in delajo b.p, kot urca.
Ni čudno da jih je večina v Stilotih in ostalem GM koncernu naročevala ter da jih izdelujejo še danes.
Zanimivo pri korejskem Chevrolet-u je tudi to, da se je umaknil iz Balkana leta 2015 in bil v istem salonu skupaj z Oplom ;( tako je narod odštel raje malo več in kupil original
Drug razlog za neuspeh je pomoje tudi to, da niso naredili PSC kot so ga obljubili da bi imeli skupaj komplet modelno paleto Chevrolet kjer bi res lahko izbiral tako kot pri večini znamk.
Mi je znanec ravno danes pravil da je poznal enega z omenjeno limuzino (4-vratni sedan) kateri z omenjenim 1,6 16V katera naj bi mu žrla 11l/100km.
Po drugi strani to ni normalno, saj gre za staro Oplovo tehnologijo, po možnosti motor iz Kadett-a oziroma časov ko nihče ni gledal na porabo goriva. Pa povrh letnik 2004 v top stanju še žre olje.
Najboljša bencinska motorja naj bi bila po njegovem mnenju 1,8 in 2,0
No ja, rastejo deloma, ampak niso pa neki eksoti to. Oziroma željeni oldtimerji. No ja, rastejo deloma, ampak niso pa neki eksoti to. Oziroma željeni oldtimerji.
Bi ga blo treba vidt v zivo, al je res coshworth al je samo ghia. En ma mobile res zrihtan se prodaja za 6,5k, tko da tale, če je, bi ga mogu dobit mal cenej, da gw zrihtas pa da mogoče kakega jurčka gir zaslužiš ko ga prodas
Jasno, pogledati bi moral detajle.
Ampak potrebno je vedeti da to ni avto za vsakega, sploh kar se tiče velikosti in razumevanje športnosti
Brat je imel Lacetti-ja. Sicer naj bi bila mašina od opla (bencinar), sam avto ni šel nikamor, poraba ogromna, pa to vem, da mu je šel nek senzor na gredi in da je koštal celo premoženje. Prodati ga ni mogel, tako da ga je dal v račun, ko je drug avto uzel
Sodelovc je imel cruza dizla in tudi ni bilo stvari, k mu neb crknila. On je imel pa res smolo s tistim avtom. Sej zgledal je še nekak, sam vse ostalo...
Jaz bi se tega ognil. Čeprov po drugi strani, lahko pa delam krivico omenjenemu avtu
To sem slišal že od večine znamk, pa tudi roko na srce pravih karavanov je čedalje manj in večina ponuja zgolj njihove Cross verzije, kot npr. Hyundai i30, Fiat Tipo, ipd... Kot prvo nimaš z njim nikjer peljati, razen kakšen makadamček, posledično pa so dražji rezervni deli sploh kar se tiče podvozja.
kakšne so kaj vaše izkušnje z omenjeno korejsko znamko oziroma bivšim Daewoo-jem, katerih vidim v zadnjih dneh na naših cestah kar veliko, pa tudi po oglasih so cene kar navite.
Pred leti preden je omenjena znamka odšla iz naše Doline Šentflorjanske in Balkana je bilo rečeno da naj bi imeli prodajno-servisno mrežo tako kot je bil včasih Americars ter da naj bi bili skupaj z original ameriškim Chevrolet-om in ostalimi znamkami, katere so pa žal po večini propadle (Pontiac, Mercury, Saturn, ...) ali šle v kitajske roke (Buick, Oldsmobile, ...).
Pri golfu mi je smešno, kako majhen prtljažnik ima. Pa saj to je skoraj premalo za spravit malo bolj veliko špežo vanj. Je pa tako. Ponavadi tisti, ki kupujejo golfe kupijo tudi naslednjo generacijo golfa, pa četudi jim ni več všeč. In vsakokrat je pet jurjev dražji. In grši...
Res je, vedno je dražji in slabši, ampak narod ki ga je imel prej se bo tudi zakreditiral in kupil najnovejšo generacijo oziroma jih menjuje sproti kot oblačila dneva.
Pri japoncih pa imaš veliko avto za precej manj denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Espera in Leganzo smo imeli doma in sta odlična glede na to kar ponujata še danes, a žal že zelo redka na naših cestah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani