No sej to. Dizelske izvedba je imela dva auspuha samo pri CD185 . Tok me zanima, ker na cesti sem pa ke vidim kaksno GTAjko pa nevem ali gre za bencinarja ali CD185
Bojo povedali. Meni so v BTCju brez kakrsnegakoli problema sprintali servisno knjizico vozila za katerega sem se zanimal. Pac poves VIN stevilko in reces, da te zanima zgodovina omenjenega vozila, ker se zanimas za nakup. Meni niso nic racunali in so mi se mazdine bombone dali
Stekam. Ta triger kabel me je zjebal katerega je potrebno nalotat za radijem ce nimas can busa . Jest sm mislu da je treba sam na rikverc zvezan pa rca priklopit v radio in zadeva spila. No sej spila pri can busu pri non can bus pa ocitno ne in je potrebno se ta trigger nalotat
Meni delajo vse tipke na volanu. Avtomatski preklop tudi deluje, vendar more biti pa nastavljeno na AUX ce hocem sliko, saj mi v nasprotnem primeru pise no signal (preklopi pa vedno na RVC). Seprav ce prav razumem ti ko kupis enoto RVC in radio povezes samo z RCA kablom (cincam) in on preko canbusa sam zazna kdaj si ti prestavil v vzvratno ? Nerabis nic lotat na rikverc luc ? To govorim za ostale radije k imajo canbus.
Aha sepravi se radio poveze s senzorji preko canbusa? Morajo imeti senzorji svojo canbus enoto ali je tista v radiju dovolj in potem iz tam crpa vse podatke ali kako tocno to deluje? Kako je pa recimo pri meni k je wince sistem? Jest recimo nimam nobenega menija oz. nastavitev? Dam v rikverc, kamera se aktivira in to je to. Vrjetno gre za zaprt sistem.
Vse lepo in prav samo dost folka kup android radio in ze imajo senzorje, kar je potem nesmiselno menjat vse senzorje z novimi samo zaradi tega prikaza . Ce pa nimas senzorjev je pa fajna zadeva . Na android radiju isto lahko spremljas tlak v pnevmatikah (tpms). V paketu dobis senzorje, kateri se navijejo na ventilcke in lahko spremljas tlak za vsako gumo posebi . Dost opcij je s temu androidom
Samo potem je treba senzorje povezati z android radijem ali kako radio dobi info kateri senzor je aktiven ? Jest imam recimo en majhen ekrancek, kateri prikazuje kateri senzor je aktiven oz. kateri bolj/manj. Gre za aftermarket parksenzorje in je ekrancek povezan preko kabla . Ekrancek je res majhen in neopazen.
Ce imas parabole in 35W kit te nebo nic motilo oz. slepilo. Se pa strinjam, da je motece k folk notr montira razne premocne kite in to se na avto k nima parabol po moznosti . Drgac pa sej je prepovedano
Pa zvrtas luknjce v pokrovcke tako sem jest naredil na prvi generaciji . Kar mene edino moti je to da imajo nad 6000k, kar ze vlece na modro in zna biti problem s policaji in na tehnicnemu. Kazen je pa tudi konkretna. Jest k sm xenon kit montiral sem dal zarnice 4300K ravno zaradi tega, saj je barva snopa najboljsi priblizek OEM poleg tega pa 4300k doseze najvecji efekt vidljivosti. Ce te pa dobijo s temu je pa kazen okoli 500e se mi zdi. Jest sem z bivso sestko opravil 3 tehnicne brez problema pa nevem kolikokrat so me policaji ustavili pa noben nikoli ni nic rekel .
P.S mazda ima tako ali tako plasticne pokrovcke in je potrebno vrtati, saj poleg pridejo se balasti. Ali se motim ?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V leru mogoce
Povezava za deljenje
Deli na druge strani