Tole pomanjkljivost na oblogah poznam že odkar imam novo cx30, ko sem plastiko ptremazoval z zaščito sem to opazil in tudi pri Selmarju sem po enem letu pogledal v salonu in je bilo ISTO!
Lahko, da res ni pri vseh tako... 🤔 Je pa res, da ti pri sivi, ki ima manj kontrasta med plehom in plastiko pozneje pade v oči. Ne vidi se pa enako, včasih nič, včasih pa zelo, odvisno od svetlobe in čistosti avta! Tisto pri vratih so pa tako oblikovali pri Mazdi in nikakor ni napaka pri sestavi avta sem pa to tudi že zdavnaj opazil in ni niti malo moteče!
Vse skupaj je zelo zavajujoče. Mogl bi vsaj napisat koliko je bilo samo potovanja + polnjenje/tankanje.
Zraven napiše tudi da je izračunov da proizvodnja baterije da 1.9kg co2 na 100km, kako je do tega pršu, to je tudi verjetno ob predpostavki, da bo ta baterija imela isto življensko dobo kot mazda. Takoj ko pridemo do menjave baterije, se CO2 podvoji, pa ni več tako optimalno vse skupaj. Zraven pa napiše da je ceno elektrike nastavu na 0.28, ampak da večini uporabnikov tolk nizke cene ne bo uspelo dosečt, se prav, bojo polnili po isti ceni kot nekdo tanka dizel.
Če pa računamo hitrost vožnje, je un pri 180 pot prevozu v 3h 24min, ta drugi, pa če računamo da je skoz vozu 150, čeprov piše v članku da je mogu upočasnit, da je sploh pršu do polnilnce, oz. do naslednje postaje, je pa vozu 4h in 7min, je že tukaj razlika 43min. Končna razlika 50min, je pa glede na potovalni čas to prbilžino 25% poti, se pravi, bi v tem času un z mazdo prevozu še dodatnih 150km.
Pa rečemo da je polnu med "sestanki", če vračunamo še to v pot normalnega človeka, ti gre pa cajta še pa još.
No zj, pa še ena realna od ne dolgo nazaj. V avgustu sem na srbsko-hrvaški meji čakov 4.5h, pri 40 stopinj, brez kakršnekoli sence, jest sem sedel v avtu s klimo, in glede na pogoje, priznam, nobena klima ne ohladi lepo avta v takih primerih, ampak, je bilo znosno. Zraven mene, je čakala ena družina s teslo, okna so mel odprta, švical so tko kt da bi plaval, pa redno so se s hladno vodo zalival, da jih ni fršlok udaru.
En review voznika M6, po narejenih 550k km. Pravi, da ni nikoli naredil servisa avtomatskega menjalnika in da še vedno deluje kot nov. Usnje izgleda odlicno, edino volan ima zjahan. Zanimivo za pogledat.
To vzemimo kot dobra reklama za Mazdo.... Vse potrebno je pa že @scania zapisal😔🫣👍
Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše . Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.
Happy kiddo
Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?
Večja poraba - da, vendar en za veliko Dražje vzdrževanje - ne, razen če pride do okvare potem vsekakor
pretikanje pri starejših-počasno - pri mojem letniku tega že ni več, hitro menja neodločno -ne, kar ve kam menjat
pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo - ne, pa sm veliko po snegu prevozil
prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo - ne, gre kar do nanižjih obratov potem pa lepo menja
Povem iz lastnih izkušenj pri mojem avtu,.. zdej pa zgleda kot, da si nekaj na pamet pisal @Bini(to bi veljalo za avtomatike 15-20let nazaj)
Ti je @Slivka že večino odgovoril. Mazdini so razen tega ki ga ima Mazda cx 60 zelo počasni in neodločni a vsaj vdržljivi pa 1-1.5 lit bolj potratni😉
AT so v večini primerni za ležerno kruzanje po mestu in nikakor ne za športno vožnjo, taka so dejstva. Vsak se sam odloča kaj mu najbolj paše in jaz bom pri tem ostal dokler ne preizkusim novega AT menalnika v CX 60....😉
Je bilo že povedano, večja poraba, dražji avto, dražje vzdrževanje in popravilo, pretikanje pri starejših-počasno, neodločno, pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo, prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo in še kaj bi se našlo🤔
Res pa je, da ne poznam novejših AT od 2018 naprej....
Zvozil sem nekaj službenih AT menjalnikov še več MT in še vedno rajši vozim MT🤗 je pa res,da se vsakega hitro navadiš.....😊@Boss je po zgoraj napisanem zadel bistvo teh menjalnikov...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole pomanjkljivost na oblogah poznam že odkar imam novo cx30, ko sem plastiko ptremazoval z zaščito sem to opazil in tudi pri Selmarju sem po enem letu pogledal v salonu in je bilo ISTO!
Lahko, da res ni pri vseh tako... 🤔 Je pa res, da ti pri sivi, ki ima manj kontrasta med plehom in plastiko pozneje pade v oči. Ne vidi se pa enako, včasih nič, včasih pa zelo, odvisno od svetlobe in čistosti avta! Tisto pri vratih so pa tako oblikovali pri Mazdi in nikakor ni napaka pri sestavi avta sem pa to tudi že zdavnaj opazil in ni niti malo moteče!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani