Saj vidi?, da je Mazda 3 MPS tudi na progah hitrej?a. ?e se komu da naj pa tule poi??e. 4x4 ima pri ?tartu najve? prednosti in seveda v hitrih ovinkih dokler je ?ofer dovolj zme?an, da ga pelje ne na limitu ampak na po?rek ?ez ovinek.
Ampak ker sta oba enako mo?na je tule bolj to, kdo je bolj odfukan.
Majstr ta link sem js nalimal ?e par postov vi?je, samo da pade? direkt na 6MPS.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No ja, ne vem kolik?na naj bi bila najvi?ja hitrost za mazdo 323F (Ba) z 1.5 mlin?kom, ampak jaz sm jo najve? stisnu 170 km/h (ob varnih pogojih seveda)... sam pol je za?el veter v kabino vdirat, ker je prva ?ipa slabo zasilikonirana Sej ve? kot to jo itak ne mislim nikoli pritisnit, da se mi ne bo v ogledalu kdaj narisala ?koda octavia RS z v?ganimi modrimi lu?kami na strehci
Nima jih na strehi, ampak v kabini na zadnjih vzglavnikih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V ponedeljek sem na Petrolu na Celov?ki tankal 100-tko in naredil nov rekord, natankal sem 69,9 litrov.
Sem ?el vpra?at, ?e je mo?no, da pumpa la?e in so mi zagotavljali, da la?e v plus stranki, tako, da sem kve?jemu nato?il 70 litrov.
Pa sem se ?el peljat in glej ga zlomka kazalec je bil 2 mm nad FULL do prevo?enih 270 km, nato je za?el padati. Glede na to, da vedno tankam enako (?isto do roba cevi) in obi?ajno nato?im 63 do 65 litrov in mi za?ne kazalec padati ?e po cca. 120 km bi rekel, da sem dejansko sedaj nato?il ve? litrov, ampak kam so ?li, da do sedaj niso ?li (mogo?e sem zapolnil ?e kak prostor ali odduh - ampak 4 litre?).
?e ti avto visi na drugo stran kot je luknja za tankat vedno nato?i? ve?, zato ja v ?kofji loki na OMW zmeri tankam na 1ki. ker visi na ven - stran od to?ilnega mesta in je razlika ?e grem najprej na 2ko in natankam do ?toflca, in grem pol na 1ko natankam ?e 2.5-3 litre.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...
Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.
Hlajenje je samo tisti del pod tablico.
?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Uf Boss, dale? od tega, una mi je ?rla lepih 2 litra manj, ?e sem jo res ?paral pa ?e bistveno manj, ampak tud dodatnih 50 kojn mora nekaj popit! :ne vem:
Glede na to kako vozi? je ?e 10 litrov malo
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi
Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.
?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.
?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji?
Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zdravo, sem nov na forumu,lastnik mazde pa ?e kar nekaj ?asa, v?eraj pa sem pri YavarYe-tu menjal xsenonke in se strinjam z Aleksom, bistvo: pono?i se je naredil dan...
Opa, sem te le prepri?al ?
PS.Pred hi?o stoji spet ena 6ka ki ima te?ave s xenonom, ki jih bo konec v pol ure.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani