Mogoče bo bolje, da neham spremljat ta forum. Za avto bo isto, za moje živce pa boljše, ker ne bom vedel, česa vse nisem naredil. Namreč, klima na BTjki še nikoli ni bila servisirana in je taka, kot so jo tovarniško sestavili leta 2009...
To je podobno, kot je rekel nekdo, preden je umrl : "že trideset let nisem bil pri zdravniku". 😉
Lahko napises prosim mnenje, pa mnenje glede na prejsnje gume. Hvala 🙂
Guma je precej tiha za zimsko gumo (le malenkost glasnejša od letnih bridgestone). Po mokrem so top( boljše kot Conti, enako dobre kot Dunlop),bočnega drsenja ni kot pri letnih Bridgestonkah, po suhi cesti so super. V bistvu je sama vožnja popolnoma enakovredna vožnji z letnimi gumami (imam enako dimenzijo).
Po snegu sem tudi vozil in so se tudi super obnese. V vsakem trenutku imaš občutek, da varno voziš, tudi pri zelo visokih hitrostih. Obraba je tudi minimalna. Kako bo čez kako leto, ko se bodo obrnile, bomo videli. Zaenkrat super.
Zdravo za naslednjo zimsko sezono bom menjal gume, do zdaj sem imel sava eskimo ho2 dimenzij 225 55 r17 letnik 2018, če koga zanima jih prodam po 40€ za komad, profila imajo 6,5mm.
Ok zdaj pa k bistvu proucujem naslednje zinske gume, po resnem preucevanju, mnenjih, analizah itd itd se nekak najbolj spogleduje s hankoog w462 gumo. Glede na rezultate testov in ceno je guma top.
Ze ima kdo mogoce to gumo? Prosim komentarji, replike, pohvale, graje... Hvala
Zakaj ne raje hankook I cept evo 3.?🤔
Imava jih z Gelipterjem na cx 30.
Enostavno najbojša zimska guma do sedaj, pa veš, da sem občutljiv na dobre gume. 😊
Ampak, dejasnko bi bencinski turbak v Mazdi bil še zadnji žebljiček, ki bi verjetno zapečatil dizlu obstoj. Takrat bi bila samo še poraba v igri vse ostalo pa na strani bencinarja. Ampak ker ga ni oziroma je le tam, kjer ni dizlom konkurenca je pač tako, da vdno pridejo na plano take debate.
Kot sem rekel, ko sem tri leta nazaj kupoval sem bil pred hudo dilemo, vzel bi bencinarja, ampak 165KM je bilo anemičnih, dizel je bil poskočen tudi pri samo 150KM, 194KM pa žal za 8k€ predrag. Sej sem jih imel, ampak se mi je neumno zdelo, da si lahko užitke v vožnji uredim tudi z bistveno cenejšim a skoraj enakim avtom.
Če si vozil oba (jaz sem jih), ni primerjave v vožnji. Dizel gre in gre, noben klanec mu ni predolg in prestrm.. ..... .... ...... ......
Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo.
Nekateri pač razumejo razlago šele naslednji dan, da se usede. 😉Počakajmo do jutri. Mogoče pa bo. 😉
pred 7 minutami je Boss napisal:
Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.
Vulkanizer ti ne bo nobeden predlagal, da si kupi dodatne feltne. Vsaj sam ga nisem še slišal. Pa ja si ne bi sam pliuval v krožnik. Tako ima delo nadalje zagotovljeno.
Če pa si mi, spretni in pametni še sami nabavljamo gume, kjer so najcenejše in jih premontiramo sami doma, jim ostane le montaža novih gum vsakih par let.
Se strinjam, bencinarji so za babice... no ja ok tud za dedke.
Tukaj govorijo o teh Mazdinih benzinarjih, kot, da so to neki hudi stroji. Ja, to so motorji s katerimi se normalno premikaš ali voziš. Niso pa presežek. Če bi se hoteli približati Mazdinim dizlom po filingu v vožnji, bi morali imeti obvezno turbino.
Pa te zimske feltne skupaj z gumami še vedno lahko posebej prodaš, ko prodaš avto. In dobiš več kot pol denarja nazaj, za kolikor si jih kupil. Vidim, da nas ima večina, ki zna vsaj malo računati iin imamo avto precej časa v lasti dva para felten( zimski komet +letni).
In kot v primeru Binija, prodaš eno Mazdo, kupiš drugo in zimske feltne pašejo tudi na to. Tako, da, četudi zamenjaš Mazdo takoj po preteku garancije in kupiš drugo Mazdo, se zopet spača.
Ugotovili smo skratka, da se spača v vsakemp rimeru imeti dva para feltne. 😉
Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni ...
Se popolnoma strinjam. Naj se človek sam odloči in s to odločitvijo naj živi.
Da ne bomo potem mi tukaj krivi, ki smo mu svetovali, pa bo potem kaj narobe.
Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.
Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.
Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉
Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.
No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne.
Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla.
Ha, ha, servis v BTC... 😄😄Tej kekci se pa res za stopijo v avte. 😊
Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km.
Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije?
Hvala za odgovore vnaprej
Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro.
1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel.
2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša.
Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir.
Original mazdina platišča (rabljena 19") se da kupit tudi za 250-300€. Resda je olupljen lak, a to za mali denar rešiš. Gume pa moraš itak kupit v vsakem primeru.
Večinoma pišejo tej, ki tega skayactiv dizla niso imeli. Če ti je dizel všeč, kar pogumno. Le interval olja naj bo max. na 10000. Če nisi navajen voziti avta brez turbine, ti tej Mazdini atmosferskih motorji ne bodo všeč.
Kaksna je pa priblizna poraba pri bencinarjih npr CX-5 G165 Aut?
Uf, tega motorja pa ti sploh ne priporočam, če se voziš vsaj malo dinamično. Ta motor je res nepremičnina. Je za kakega penzionista, ki se vozi od trgovine do trgovine, da dobi par € popusta. 😉
Zelo malo jih je rabljenih, skoraj da nic, govorim o teh letnikih.
Zakaj pa dizelasa nebi priporočal?
Če delaš normalno veliko kilometrov, jo kar vzami. Je kot dan in noč proti benzinarki. Navora za izvoz. Edino veliko mestne vožnje ne mara. Enako kot benzinarka. 😉
Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je podobno, kot je rekel nekdo, preden je umrl : "že trideset let nisem bil pri zdravniku". 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani