Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi.
Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil.
Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor.
Zanimivo.
A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?
Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏
Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.
Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.
Ne, ne iščem. Ne rabim takega avta. Sem ga pa vozil po snegu in me je razočaral že zaradi valjarjev... Uporabno je edino asistirano spuščanje po klancu. Verjamem pa da je dober za vleko prikolic.
Če se ne motim (govorim za prve primerke, torej pred FL in dodatkom V6) sta obstajali 2razlicici... Osnovne so imele 4motion, kjer je bilo zadaj v normalnih razmerah 70posto pogona, spredaj pa 30 in se je to do neke mere samodejno uravnavalo? Bolje opremljene pa so imele opcijo, da si sam zaklepal pogon in si imel tudi reduktor?
Pravi ljubitelji v takih primerih zadevo garažirajo in se projekta lotijo v toplih dneh, medtem se pa vozijo z manjšim avtom ali pa motorjem.
Poznam tipa ki je pred leti nabavil MX-5 prve generacije, sedaj ima že status starodobnika, čez zimo in med rihtanjem, pa se vozi Renault Clio kateri mu služi kot začasno vozilo.
Tisti ki je Mazdaš, Hondaš, Mickar, ipd... zadeve ne bo kar tako vsakemu prodal. Enako je pri Nivaših ; znanec je lansko prodajal Nivo ker so se doma nekaj sprli glede vikenda in je ni prodal vsakemu, ampak tistemu ki ima res vikend, ne pa ti potem jamra kako si lahko zrihtal reduktor, ali se zapore mažejo ipd..: ja, verjeli ali ne s takimi in podobnimi vprašanji ti utrujajo nepoznavalci in preprodajalci. To so pač specifična vozila za specifične kupce in ne statusni simboli.
Imaš pa pri nas na Balkanu mulce in celo penzioniste ki kupijo vsak primerek nemške svete trojice in ti jamrajo kako so morali najmanj 3x toliko vložiti vanj da se lahko pelje spodobno ; sovaščan kupil Audi A6 1.9Tdi, letnik 2005, za 1000€ in misli da je glavni frajer samo čez en teden je pa vozilo že stalo ob cesti ker mu prebilo tesnilo na glavi motorja, vmes so mu odpadle kljuke iz vrat, pragovi so se v tem mrazu lepo razcveteli, radijsko anteno je nekdo odlomil, .... skratka bahanje se ne izplača!
Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj
Aha.
Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.
Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno.
Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€!
Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€!
Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke. Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, starodobnik je.
Kolikšen je pa uvoz iz Nemčije?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani