Danes sem se stečal z nečakom,ker mi je obljubljal že dolgo, da mi bo posodil svojo škodo RS karavan, da skočim en giro z njo. "Zašraufa" l sem jo do kozine in nazaj. Ja, ima tudi avtomatski menjalnik. 😊
Ni slaba, moram priznati. A, ko je začel naštevati, kaj je šlo že vse narobe in kolikokrat je bil gost servisa z njo, te mine vse. Nisem pa mogel verjeti, kako je zapaljen za novo cx 60. Bil je na vožnji z njo in je ne more prehvaliti. 😊
Samo vožnjo je primerjal z vožnjo z njegovem bivšim bmw x5. Tako natančen volan, kot počutje v avtu na sploh.
Pravi, da ni rečeno, da ne bo njegov naslednji avto prav mazda cx60. In to v... rdeči barvi. 😊 Eno mazdo, cx3 imajo itak že pri hiši. Problema nobenega. To ga fascinira, kako neproblematične so mazde. Vsi njegovi kolegi bentijo nad bmw-ji, audiji, mercedesi... Skratka pravi, da so "Nemci" postali polom.
Ne samo, da je takrat bila diagnoza peresa imajo zrak, tudi druklager je bil kar glasen, ko ga je zavrtel v roki.
Aja, še ena zanimivost.
Na škatli je pisalo Mazda Xedos in sem raziskoval. Ta model sklopke je šel v Xedos, 323, in na koncu še v 1.5 M2 (DE). Druge M2 (DE), so imele tako ali tako Ford mašine.
Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.
Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala. Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.
Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.
To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.
Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.
Evo še negativna stran 4x4:
- večja obraba gum
- večja poraba goriva
- strošek vzdrževanja
- večja teža avta
- še enea zadeva ki se lahko pokvari
Pozitivna stran:
- boljši oprijem v snegu in spolzkem
- boljši prenos moči na cesto
- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke
Pred eno uro je Shrek napisal:
Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4.
Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo.
Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje.
Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.
Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.
Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.
Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?
Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.
Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....
Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.
Evo povzetek:
The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.
Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.
Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .
Pa saj ne bo vulkanizer reko, da gumo uničuješ....
Ti prideš tja, prosiš za soritev in ti jo nudi.
Lahko ti rečem, da so na naših avtih občasno gume postaje bulaste. Odkar so se po menjavi avta kuple felne. Tega ni več.
Dunlop Sportmax TT 225/40R18 so imele bočnico ojačano s kevlarjem. Na roko je ni dol dobil. Moral je na runOnFlat mašino. In zdaj naj to delamo vsako leto? Če to ne uniči žičnate strukture gume, sem pa pecikl.
pred 47 minutami je Shrek napisal:
Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega.
Poznam tudi take, ki jim vulkanizer hrani gume na felnah.
A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.
Huh, to pa ne leti na mene?
Realno sta 2 kompleta vedno boljša. Magari pleh, magari manjša dimenzija.
Zato, ker nima pametnega smisla, razen če mi ga kdo najde. Sam please ne ostat pri tem, da lepš zgledajo. Večinoma tema, slabo oblačno vreme, mraz, umazanija vsepovsod tako, da od lepote glih ni efekta.
Zimaki so kot pancerji, fajn je k jih daš gor, še bolj fajn je pa k jih snameš.
Lega 🙃
Drugače pa vidiš kaj gor dobim. Kar ni neke razlike.
Če je blo za avto je tudi za zimske alu felne in gume v poletnih dimenzijah. 😁
Vem, vem, sem odprl rak rano.
Jaz imam oboje 18". Zimske 16" ne morem dat gor. Ne gre, se zabije na čeljust. Zdaj pa mučke 17" al pa 18". Pa ne spet ožja je boljša, ker 215 al pa 235 ni baš neke razlike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Upam, da je bil pravi vRS in ne delovni stroj 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani