@Boss tako je, dve leti ali več, pol pa updatama. Js ne vem, če sem v teh treh letih našel kako posodobitev med potovanji. AC postaje mi še zmera štepa in se dere ko zmešana na Vranskem, kako si dovolim furat 300% hitreje kot je dovoljeno
Uf, 300% na 60 omejitve, potem pa poraba raste s tem dinozaverskim motorjem
Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.
Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.
Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.
Zanima me iz vaših izkušenj kje se da najbolj dogovoriti glede cene oz popusta. Tole cx-5 sem kupil v Kopru in sem dobil najvišji popust, vendar sedaj nimajo več prioritetno prodajo Mazde in bo baje težje dobiti popust.
Včeraj pridem iz gostilne, speljem in ... prazna guma. Še malo se premaknem in pokličem asistenco. Se hitro odzovejo, se zmenimo, da avto odpeljejo na servis. Danes mi iz servisa sporočijo, da so uporabili injekcijo, je pa na gumi sedaj bula (in to relativno blizu kotalnega dela). Bi jo verjetno zamenjali, ampak gume ne dobijo. Continental 225/55 R19 99V FR TS850P. Niti ene, niti dveh. Novi model (praktično enak) bi sicer lahko naročili, ampak piše "rok dobave ni znan".
Z nekaj poznanstev bodo v ponedeljek uporabili še višje povezave v Continentalovi verigi, če se bo kaj našlo.
Sicer se v ponedeljek zapodim v iskanje primerne gume (ali pač dveh). Slučajno kdo ve za takšno gumo? Vem, da je možnosti malo, pa vseeno.
Ne vem, kaj sem nagazil. V noben robnik nisem treščil, nekaj luknjastega makadama je bilo, ampak res počasna vožnja. Cene teh gum so pa takšne kot bi kupoval okno za vesoljsko ladjo.
Če so dal inekcijo potem ziher nisi treščil v robnik. Prej kak šrauf, opilk,..
Ej no, jaz mam listek, da me zjutri spomni, da ne pozabim dihat. Zato še nisem pozabil dihat.
Ok mal v hecu, ampak je res. Več kot si pišem, več stvari pozabim pa mislim, da ni problem tolk v spominu kot v tem, da se zanašam na to, da me nekaj spomni in pa seveda, da je količina stvari, ki jih je treba dnevno uredit ratala čist preveč velika. In pol ni čudno, da se komu nitka strga in rabi mojmoj jopič.
E, točno to...svet okoli nas nas poneumlja..včasih je imel vsak odgovornost, si si zapisal kaj imaš za naredit in kaj ne - zdaj bi pa vsi radi vse instant, stvari je pa preveč
Ja, piše na enem listku. Ampak ne pogledam vsakič na en listek, preden se odpeljem.
Bo treba narediti tako kot imajo piloti: checklist pred poletom...
Včasih si imel svinčnik pa papirček, pa ni nihče zamudil nikamor - zobar, banka, frizer, ...
Zdaj imaš svinčnik pa papirček, telefon, tablico, koledar tukej, koledar tam, koledar v garaži,.... Jah žalostno res, najboljš da ti pošljejo še priporočeno pošto da boste vedeli kdaj vam vinjeta poteče.
Čim sem opazil link, sem seveda, za foro, šel preverit za naš avto. In ugotovil, da sem imel v spominu napačen datum in da mi vinjeta preteče čez nekaj dni in ne čez dva meseca...
130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..
Ne do konca, do kjer gre stopalka. Ker če prtisneš do konca ti downshifta kokr gre.
Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis.
Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat.
Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.
Ja, res je. Pri i-stop je potrebno pri menjavi opravit inicializacijo, da pravilno deluje. Plus, na akumulator dobiš 3 leta garancije. Tak da se za 50 dodatnih evrov ne splača zafrkavati z menjavo v lastni režiji, sploh ker mi je originalni zdržal tako dolgo.
Evo, 100% se strinjam s tabo in o tem sem tukaj že pisal.
Res sem doživu že svašta v tem lajfu... ampak pridem iz trgovine, štartam avto in vidim tale flek..
Zdej mogoče je to ratalo že ponoči pa zjutraj nisem bil pozoren, ker še ni bilo sonca, ampak imam sliko od predvčeraj pri 88888km in ni tega fleka. In to je iz notranje strani lol?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uf, 300% na 60 omejitve, potem pa poraba raste s tem dinozaverskim motorjem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani