Sej veš, da ne zamerim, mi je pa včasih vseeno mal zoprno, da se pol pogovarjamo o stvareh, ki s situacijo nimajo nobene veze. Pa včasih težko razberem a res tko razmišljate nekateri al je zajebancija - sploh tista od Slivke glede pravice, da gre nekdo alkoholiziran za volan je bla vrh ledene gore. To je vse nekako v stili "kill the messenger" namesto, da bi razkrivali debilna dejanja, ki lahko povzročijo nesrečo, samo zato ker ima nekdo prevelik ego in ga boli za druge udeležence. Vem da je tega veliko ampak jaz še vedno trdim, da sem z ogledom raznoraznih deshcam videov mnoge stvari začel dojemat drugače in raje se učim iz napak drugih kot pa da to probavam na svoji koži.
Zato nalimam kak tak video, če pa je to preveč moteče za koga pa seveda je treba samo rečt pa neham. Tud men za editing vzame nekja časa pa ga bom tako prihranil za kaj drugega. 😉
Kdo je pa stručnjak za nutrijaški ples pa kardiširanje v Zokilandu?
Ej s čim editaš posnetke drugače
Drugače pa ena včerajšnja, neoznačen zaključek gradbenih del, idealno za polomt fedre
Mislim,da ni tako veliko reklamacij v tujini,ker imajo 3 letno garancijo in toliko motorčki v večini zdržijo,potem pa lepo služijo z menjavo le tega.....☹️🥴
Po čem tako misliš?
Moja 6ka je imela samo 1 garancijsko popravilo v celi svoji zgodovini v Nemčiji. Ugani, kaj so menjali
Ma ja to s špegli je res sramota. Jaz imam izklopljeno, vklopim samo po potrebi ali po nesreči. Sem pa potem novega takoj prešprical z nekim silicon al kakšnim že sprejem, v bistvu sem naredil na obeh, zaenkrat še delata. Notri pride svinjarija, prah, droben pesek, in potem to ruži dokler ne crkne vse skupaj....
Ja, ampak težava je, da ti ga bo nekdo butnil tako kot meni - pa ti potem tut odpru več ne bo
Res sramota ja.
Ampak @Liuch ima zdaj latest and greatest pa bomo vidl.
Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉
Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki superiornosti nad x186 motorjem... 😉
Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.
O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike
Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
pred 6 urami je Bini napisal:
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?”
Ugotovili smo, da je pač 6-ka star model, že kar desetletje na trgu.😉
Benzinski motor 2,5 e tudi že v letih in ni nikakor več konkurenčen novemu, cx motorju 186.
Tako ga cx30 prekaša z modernim, tehnološko sodobnim motorjem v porabi,notranji opremi, s samim udobjem med vožnjo,tišjo vožnjo.
Edino prostorsko ima 6-ka nekaj več prostora in sicer v prtljažniku in na zadnjih sedežih za kolena.
Mazda je že sama ugotovila, da se 6-ka slabo prodaja in jo umaknila iz proizvodnje in prodaje. Nove6-ke ni več na vidiku.
Seveda da je star model, ni pa nikakor zastarela. Lahko pomagaš Biniju formulirat odgovor na vprašanje, ker po pregledu objektivnih dejstev ne vidim, v čem je CX-30 tako bolj waw kot 6ka. Še več, motor 2.5 za katerega trdiš da ni konkurenčen novemu, X186 motorju, je vgrajen v sam vrh Mazdine ponudbe, model CX-60. Tam so se za ta dinozaverski motor odločili zaradi odličnih performanc in vzdržljivega delovanja. Zame motor s plastičnim karterjem ni motor, ampak tempirana bomba, kjer lahko samo čakam, kje bo olje pogledalo ven. Še več, poraba bencina kljub nižji številki kot pri 2.5 motorju ne odraža dejanskega stroška, ki ga s tem motorjem imaš, sploh ko prišteješ še dodatne menjave obrabljivih delov, npr svečk na celo 60 tisoč. Ko potegneš črto ugotoviš, da je X186 motor slabša izbira, kot G194. Vsaj zame, ko letno prevozim 30kkm.
Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original.
Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch.
Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev, veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost.
Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔
Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?
Res jee...moja cx30 x motor ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom
Preberi si katere opreme se primerja???. Jaz imam vse kar imaš ti, pa tega ne razlagam, ker se primerja GT PLUS in REVOLUTION.
pred 13 urami je sportman333 napisal:
Nastaja spor med Mazda lastniki :), to bo še zanimivo, kokice in pivo sta že pripravljena
Spora ni, imamo samo nepismene ljudi, ki so se odločili za plastično zibajočo gajbico, kEr iMa VeČ oPrEmE. Stvari so črno bele na papirju, forum pa prenese vse
Ja,pozabil si na 7mo zračno blazino,na šobe v brisalcih na normalen naslon za roko,ki je funkcionalen in še mogoče kaj....👍 Pa tudi zastarel model je,ki ni več konkurenčen......
Je pa tudi res,da ko sem jaz kupoval avto je bila večja razlika v ceni oziroma dobil sem popust,ki ga sedaj bojda ni več....😉
Pa si ti uredu? KAJ ŠE? ODPRI SEZNAM OPREME GT PLUS IN REVOLUTION IN MI POVEJ KAJ IMAŠ VEČ OD 6ke? A vi mate izmišljeno opremo da se vsak avto konfigurira po svoje in ima “še kaj”?
Dej prosim te razloži mi, po katerem kriteriju je model 6ke nekonkurenčen? Po opremi? Ali čem drugem? Si padel pod vpliva neoliberalnega kapitalizma, kjer veselo menjavaš vedno “na boljše”? In potem kupiš avto s plastičnim motorjem?
V velikostnem razredu je z 3ko in cena je podobna med njima. Oprema pri cx-30 x186 gt plus se pa ne more primerjat z 6tko revolution, malo bolj poglej! 😉
Seveda, res se ne more primerjat po nivoju opreme.... Grem kar po seznamu iz Makome:
Pri 6ki z revolution opremo dobiš:
- 19 col platišča
- avtoradio z ozvočenjem Bose in CD predvajalnikom
Mešate cx30 in 6tko,ta dva sploh ne pašeta skupaj ampak CX-30 in 3ka pa tudi cenovno sta primerljiva👍
Meni jo gotovo niso vsilili v salonu saj sem se najprej peljal s 3ko in nato z CX-30 . Meni je nekako boljša v vsemu in mi je osvojila srce ter izpraznila denarnico......😊😂🤣
Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.
Jaz sem prisegal vedno na original ampak sem probal sedaj Aerotwin in ni razlike na 6ki.
Veste, fantje, statistika je kot bikini kopalke na mladenki: saj veliko pokažejo, ampak bistvo pa zakrijejo...
Normalno, da je prodanih veliko SUVov in skoraj nič šestic. Pojdite v salon pa malo povprašajte. SUVi so do neke mere na zalogi, šestico boste pa čakali vsaj pol leta, pa nihče vam ne garantira, da bo takrat taka cena kot je zdaj. In kaj se potem prodaja? Ne to, kar bi ljudje radi ampak to, kar je trgovec mislil, da bi ljudje radi in je pravočasno naredil zalogo...
in pa tudi zaslužek je verjetno na cx-30 večji kakor na 6ki, tako kot vsi “trend suvi”
Pri podatkih (Prvic registrirana vozila v SLO) je na voljo polje "Datum prve registracije" in "Datum prve registracije v SLO". Izbrisal sem vse, ki imajo "datum prve registracije" drugacen od leta, katerega odbelujem... Novega avta tako ne mores uvozit drugace, kot preko uvoznika... tako da naj bi te stevilke predstavljale stevilo novih, registriranih v SLO ...
Ampak ti lahko kupiš pol leta star avto iz Nemčije
In o tem so debatirali v AMZS reviji - točne številke novih novih avtov res nimamo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fake
Povezava za deljenje
Deli na druge strani