Avtomatiki se ve?inoma "zjebejo" ker se preredko menja olje, al pa imajo svinjski hladilnik olja in se zadeva pregreva, najve?krat pa so samo smeti v elektromagnetnih ventilih, kak?en po?en feder, v glavnem malenkosti, s katerimi se nobenmu ne da ukvarjat in enostavno "zamenjajo" vse skupaj, ali pa pipravijo kako malenkost in ti prodajo kot zamenjan menjalnik.
Avtomatik varuje sam sebe, ne bo naredu ni?esar kar mu lahko ?koduje(to seveda sprogramirajo v fabrki) tako da dejansko da ga uni?i? ni krivda menjalnika ampak uporabnika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej DSG in avtomatik, oboje je avtomatik, samo sklopka je druga?na, en ima "eno" drugi pa "dve", kdorkol pa se je poglabljal v menjalnike pa ve da ima navaden avtomatik toliko sklopk kot ima prestav, DSG pa je "robotiziran" menjalnik in ima "SAMO" dve sklopki za vse prestave, samo fizi?no nam ni treba prestavljat ker to namest nas dela hidravlika. Je pa res da ima DSG skoraj ni? izgub oziroma jih sploh nima, v primerjavi z "navadnim" avtomatikom.
Imajo sedaj ve? ali manj VSI avtomatiki mo?nost "ro?nega" prestavljanja, gas do dile in samo pumpa?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi to mo?no ja ampak za to ne vem. Nasploh so vsi starej?i turbo avti kar delikatna zadeva. je ?e te?ko pri?akovati, da bo? kupil 15 let star turbo avto, ki ni bil teran potem je pa ?e vpra?anje kaka budala ga je imel, da ga je hladnega teral in razgretega uga?al.
Volvoti so tukaj bli najbolj ziher , ker so bli LPT(Low Pressure Turbo)
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi jaz imam pilot exalto PE2, pa to ne dr?i! Tudi letos(drugo leto gor) dr?ijo v mokrem kot je treba. Sedaj sem pa naro?il pilot sport 3, ker so nadomestile pilot exalto PE2-pa bomo vidli. NA gume-pnevmatike so 205/55R16 W za 88,13?.
A niso nadomestile poilot sport 2 ?
Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi.
?e ne bodo ql jih vzame nazaj, zdej al ma velika jajca, al pa je res dobra guma. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse
To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.
Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:
To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js jih ponavadi kupim pri mojem lokalnem dilerju za gume, da nau pomote, samo mam zmeri spe?l prais. , tle ?e vedno deluje sistem ti meni js tebi - roka roko umije,...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zdi se mi, da ti tu predvsem gleda?, kaj dobi? za primerljivo ceno. Po takem kriteriju M6 premaga vso premium konkurenco, BMW3, Mercedes C,... va?en da ma velik kufer pa notranjost, po kateri lahko frocovje veselo ri?e in packa z blatnimi ?evlji. Dacia Logan pa Kia Pride sta pa sploh best buy.
Lej, ti si se spra?eval, zakaj je Audi premium znamka. Zato ker ima avtomobile, in to dobre, v premium razredu, torej vi?ji (A6) in luksuzni razred (A8). Da bi pa iskal neke premium kvalitete recimo v Audiju A3 z 1.6 ma?ino je pa malodane sme?no.
Pa tudi A4 in A5 lahko kupi? v "premium" izvedbi - kar seveda stane, ampak vsak luksuz je drag (S, RS, recimo 3.0 dizel, aktivno zra?no nastavljivo bla?enje, 4 razli?ni menjalniki na izbiro, and the list goes on...). Mazda 6 tega pa? ne more ponudit.
Ne pravim, da je Mazda 6 slab avto, samo Mazda pa? ni premium znamka... v?asih je bila vsaj kvalitetna z malo okvarami in si vedel, pri ?em si, ?e si kupil Mazdo, zdaj pa ?e po zanesljivosti tone v povpre?je
Me prav zanima, koliko foruma?ev ima zakonske te?ave, ker so ?ene ljubosumne na pleh, ki je parkiran pred bajto.
Js jih imam(maj?kene) in to tud z celo ?lahto(ne njeno ampak po svoji strani) ker mi ga je tako fov? da je za popizdit.
Samo ji dam malo za peljat in pol je par mescev mir .
Ne vem zakaj mi ni ?lahta fov? ko ga grem tankat ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Po katerm pasu naj bi se ?lovek sploh vozil, js poznam samo levega srednji in desni sploh ne vem kaj so, zgleda da jim je materijala ostalo pa sp potegnil 2 ?pure vi?ka. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Seveda, da delajo to v avtu. In pol je cel avto umazan.
Je pa res da obstajajo razli?ni ljudje. Eni ne pustijo jest ali pit v avtu, drugi pa. Osebno jez avta ne jemljem kot nek simbol ne vem ?esa. Tako, da pustim otoke jest v avtu neke kekse, gresine ipd. Z blantimi ?evlji ali ?kornji pa tudi ne pustim skakat po sede?ih, jih prej obri?em
V vsakem priemru je usnje kul, sma kaj k stane ?????
Sem iel avto z ledrom in pol sem ga imel brez in sedaj ga spet imam z ledrom in mi nekako ne potegne, kljub gretju in ostalem, ne vem. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js sem v?eraj probal PilotSport 3 po mokerm, predvsem po ?abah in dr?ijo odli?no.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani