Samo na hitro:
Doblo nima sedmih sedežev. Od ostalih je največji Tipo karavan, dizla ni, sedmih sedežev ni,...
Honda nima dizla, nima sedmih sedežev in ker ima e-CVT ne zmore vleči prikolice, zato tovarniško sploh ne moreš naročiti vlečne kljuke.
Mitsubishi? A sploh začnem?
Dva na izbiro (en majhen mestni avto in en SUV), kmalu bo na izbiro še tretji (SUV), dizla sploh ni, sedem sedežev tudi ne,...
Mi je pa nekaj zanimivo. Razen pri Fiatu so drugod povsod najprej ponudili SUVa - kot da sem nek kmet in s hribov doma. Jaz bi pa rad čisto običajnega meščanskega enoprostorca...
A pri vseh SUVih je pa štirikolesni pogon eksotična oprema, marsikateri ga sploh nima...
Popravljeno od SlivkaRazširiMoral bi imeti nek tečaj - prevzeti odgovornost za svoja dejanja. Mislim, da bi bil tečaj vedno dobro obiskan, razen če noben ne bi želel prevzeti odgovornost za svoja dejanja
![]()
Veš, to so meni rekli prijatelji, ko so mi čestitali za rojstvo šestega otroka:
- "Si pa zelo neodgovoren, da spraviš šest otrok na svet, v katerem edino teroristi prevzamejo odgovornost za svoja dejanja."
Po temtakem upam, da bi bil tečaj bolj slabo obiskan...
RazširiSicer pa Slivka povej, čemu se najlažje odrečeš?
Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?
Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).
Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.
Čemu se najlažje odrečem? Novemu avtu in dam raje na starem še enkrat menjat zobati jermen, ko pride 360.000 km, pa še zadnje zavorne diske, ki so še originalni in tistih nekaj končnikov, ki počasi dobivajo zračnost...
Dolžina je do neke mere pomembna, da avto spravim v garažo, ker je zadaj že kamp-prikolica. Zdaj imam do vrat sicer še okoli 75 cm, a bi rad obdržal prehod, da lahko peš hodim okoli. No, če je za kakšnih 30 cm daljši od Mazde 5, bo še sprejemljivo.
Širina je zelo pomembna. Po teh naših hribih so ceste široke 3,8 metra + bankina. Gozdarski tovornjak in avtobus sta široka 2,5 metra. Vedno se umikata na stran proti hribu (ne glede na to a je to na levi ali na desni), ker ne upata zapeljat na bankino na spodnji strani - če se pod težo bankina udre, se odkotalita do doline... Torej se z osebnimi avti umikamo na rob, ki ima pod seboj dolino. Koliko kdo upa zapeljat na rob in koliko zmore avto vozit po robu, je odvisno od posameznika. Koliko pa kdo mora zapeljat na rob, je pa odvisno od širine vozila. In če moraš zapeljat bolj na rob, kot si upaš, se navadno ustavi. In po navadi se umika manjši. Torej potem rikvercaš do prve razširitve, kjer gre mimo...
Številu sedežev se ne morem odreči, ker če prijavim stojišča, je avtomatično omejitev hitrosti na 50 km/h, kar pa je precej nerodno pri daljših potovanjih. Torej mora imeti vsaj sedem sedežev...
Kar se tiče 4x4 pogona... Večji kot je voz, bolj je neroden v snegu. Pa če je 10 cm snega na ravnem je to nekaj čisto drugega kot če je 10 cm snega na 10% vzponu. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od snega... Če bi vsaj vozila delali, kot se za gre, bi imel blatnike toliko 'porezane', da bi lahko montiral verige. Zdaj pa delajo vozila, kjer se blatniki skoraj dotikajo pnevmatike, pnevmatike pa široke skoraj 1/4 metra. In ne spraviš verig gor, če avta ne dvigneš z dvigalko - ki je ni, ker zdaj nihče nima rezervne gume in posledično tudi dvigalke ne, razen, če naročiš eksotično dodatno opremo v obliki rezervne gume... In glede na to, da hiša leži na nadmorski višini 965 metrov, mislim, da 4x4 pogon ni neko preseravanje...
Da bi se jaz odrekel dizlu? Eee, ta bi bila pa težka. Mislim, da bi se vsemu drugemu. Ker dvolitrski dizel ima vsaj za 1/4 manjšo porabo kot ... ... ... se pravi 'ne-dizel'. In če dizel po teh hribih pokuri 6,2 litra, bo ... ... ... se pravi 'ne-dizel', pokuril kar blizu 8 litrov ali pa še več...
Jutri gremo gledat še Dobloja, pa mogoče še skočiva do Ljubljane v Mitsubishi in Hondo. Pa bomo videli, kaj bo.
Čeprav imam počasi občutek, da, če bo šlo tako naprej, me boste kmalu obiskovali v Ljubljani. V Polju...
Lahko se je vam iz bedaka norca delat!
Razširiza 16 jurjev 7sedežnik:
New LADA Largus sw. Family, beloved, roomy LADA Largus has become even more convenient - The official LADA website
WWW.LADA.RU
With places for kissing
S prostori za poljubljanje!!! (ene parkrat poljubiš mašino da vžge)
Super! Mi poveš, v katerem salonu jo lahko pogledam?
Dokler je Lada sodelovala z Reno, je imela licenco za Dacio Logan. Ne vem, če zdaj še delajo te Lade...
Itak pa ni pravi motor noter...
Pa tudi 4x4 pogona ni...
Da ne odpiram nove teme z enakim naslovom, bom potegnil tole iz naftalina in tu nadaljeval. Mislim, da "avtor" ne bo imel nič proti, ker tu že skoraj 13 let ni nihče nič napisal, torej je že malo pozabljeno...
Sicer bi to mogoče skoraj bolj spadalo v 'Jamralnik' in kasneje še v 'Razpizdnik', ampak bom raje začel kar kot novo temo, ker zna postati komu zanimivo branje.
Odločili so me (ni bila moja silna želja, ampak žena kar naprej navija in njeni argumenti počasi res dobivajo na veljavi), da prodamo našo Mazdo 5 in kupimo nekaj drugega. Torej bom začel z 'Malim oglasom':
RazširiZa v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša.
To je očitno neka mestna legenda, da morajo biti za sneg manjše feltne oz. platišča. Ker v resnici to sploh ni tako. Če torej tamestni česa ne znate, pojdite vprašat kmete. Za zimske razmere pa kmete, ki so s hribov doma...
Platišča so različno široka. Za primer vzemimo, da ima vozilo platišče 7Jx16 H2 ET43 6x139,7. Platišče je platišče in je zgolj in samo povezava med pnevmatiko in osovino. Lahko je jekleno, aluminijasto ali iz karbonskih vlaken. In to je več ali manj to.
Na to platišče pa potem montiraš pnevmatiko. Za poleti daš 225/60R16, za pozimi pa 195/70R16. Platišče pa je isto. Ista širina, isti premer, isti ET, isto število vijakov, isti razmak med vijaki, ista barva,... Skratka, platišče je isto. Samo pnevmatika je druga.
Torej za v sneg platišče ne igra bistvene vloge, sploh ne dimenzija. Ja, bolj prikladno je, če so platišča jeklena, ker jih verige ne poškodujejo toliko kot aluminijasta. To je pa tudi vse.
Velikost 'dodelitvenih enot' je pri FAT32 drugačna kot pri exFAT. Ko je kamera enkrat prepoznala kartico, se je pa prikazal tudi meni 'format' in sem tam sformatiral kartico in zdaj dela.
Uspelo.
Kaj ti nuca polnilec doma, če si pa ti na primer v Dolomitih...
Pri drugih USBjih in SDjih mi ponudi tudi možnost FAT32, pri tej kartici pa samo NTFS in exFAT...
Pa zdaj?
To sem opazil, nikjer pa ne najdem, kako se to naredi. Niti v meniju kamere nikjer ne najdem ukaza 'format'..
Ne, FAT32 ni na voljo, samo ta exFAT...
Točno to sem prebral in to me bega. V 'slovenštini' piše 128, v angleščini 64, v nemščini tudi, na njihovi spletni strani pa ponujajo 128.
Ker jaz sem kupil 64 in zraven je neka oznaka 10, pa mi vedno pri zagonu napiše, naj jo ponovno dam noter.
In naj bi bila formatirana na FAT32. Vendar Windows 10 nima točno FAT32 ampak nek xxFAT-pa še nekaj, a si nisem zapomnil kaj... A je to isti format ali moram poiskat kak star računalnik, da dobim tega 'mastnega32'?
Mislim, da v snegu višine 60 do 70 cm obstane vse, kar ni na gosenicah...
Kvazi terenci pa obstanejo pri 60 do 70 mm snega.
Mogoče teoretično bi bilo najbrž možno, da bi se kakšna zverina peljala pri 70 cm pršiča. Pa še tam bi priščo do težav, ker bi sneg blokiral hladilnik in bi se motor pregrel...
Panda bi pa v takem snegu prišla edino, če bi bili v njej štirje zdravi, tolsti kmečki fantje, ki bi jo, ko bi obstala, zadegedali na rame in nesli naprej...
A ne bi bilo prikladnejše, če bi kar v vsak avto vtaknili po en jedrski reaktorček pa je napajanje rešeno 'doživljensko'...
Mene bolj muči v drugo smer: vem, da imam. A je ponavadi hitreje, če se odpeljem 27 km daleč v trgovino po novo reč kot pa da se lotim doma premetavat šaro in iskat...
Je pa 'navaden' avto malo lažje pogasit kot pa električnega...
Napisano
Ma izberi zorni kot kakorkoli hočeš, maska je ogromna. Pomaga edino, če slikaš od zadaj - potem ni ogromne maske ampak ogromna rit...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani