Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo.
Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja.
Zanimivo, da sem imel samo pri nafti od OMV veter v hrbet...in to vedno...
Pa še to...poleti vozil iz luke koper...kadar sem šel popoldan iz Kopra je avto jamral po stari cesti v Črni kal...zvečer oziroma ponoči je pa z isto težo pel in šel hitreje...
Papir prenese vse, kar se izračunov tiče, bi te pa takrat z veseljem povabil za sopotnika, da bi videl razliko...
No...tankal diesela, poraba 8 litrov, bencinar 08 letnik pa poraba 10 litrov. Pa sr ne sekiram, so pač zimske razmere. Pri dieselu je webasto veliko delal, pri bencinarju pa kratke razfalje...4 km... pa na mestu je delal motor...ker je avto zunaj, pa mraz....
Boss...ne seri no. Veliko ti dam prav, ampak bučke pa ne trosi, no.
Poznaš cesto čez Avstrijo od Karavank do Salzburga? V klanec proti Tauerntunelu? Tam ti ne piha v rahel vetrič v hrbet. Tudi če bi, se pri 40 ton skupne teže ne pozna. Pa če se v klanec namesto 84 na uro pelješ 89 je tudi razlika. Pa tudi samo takrat, ko sem OMV nafto tankal, ni pihalo...
Vidim, da si trd kot diamant in ne upoštevaš drugih ne glede na politično usmerjenost...
Kako je sedaj se ne poglabljam. Bila pa je razlika v gorivu. Pri porabi 5 litrov se 10% ne pozna veliko. Pri pirabi 35 litrov se pa pozna ohoho...pa 100 000 km na leto... Izračunaj si...
Testirano pa pri isti teži, isti relaciji (700km v eno smer) isti tovor, isti avto isti voznik, ista ura, približna temperatura. 4 vožnje s petrol nafto, 4 vožnje z OMV nafto. Poleg nižje porabe je proti tauern tunelu mimo eisentrata v avstriji šel tovornjak 5km/h hitreje v klanec.
Bilo je obdobje, tam leta 05 ali 06, ko je nafta prihajala iz Avstrije. Ti iz prve roke povem. Sem bil voznik tovrnjaka takrat. Nafta bila ohoho kvalitetnejša. Spomni se zaustavitev mestmega prometa v MB zaradi slabe petrolove nafte...
V glavnem, bilo je obdobje kvalitetne nafte na OMV.
Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega.
Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €.
Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš.
Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...
A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem?
Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj kakovostno izdelana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo.
Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja.
Drugače pa...kdaj se motor matra?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani