še vedno bi veliko raje videl tako z bencinskim motorjem in da bi imela 250 ali 300km in bi bila super hot hatch ne pa tole elektro jajca....sem se vozil z zdaj zadnji volvotom xc30 al kaj je že, dual motor ki ima nekih 480 ali koliko konjev in pospešek 3,5s do 100, ampak to je žalost od avta in vožnje, nobenega fillinga in občutka, sploh ni užitka da bi vozil tak zelo hiter in zmogljiv e-avto....(da se razumemo pospeški in vse je brutalno, ampak občutek v vožnji je pa porazen :))
To je res. 👍 Sam se primerjam s sodelavcem, ki naredi dnevno po avtocestah 200 km, jaz 20 km. Pozabim pa se primerjat z očetom, ki dnevno naredi po avtocesti 2 km. Vsi kupujemo letno vinjeto za 117,5€, izkoristimo pa jo v razmerju 100/10/1.
Tako jokanje nad vinjetami, potem greš pa enkrat na Hrvaško na morje, pa v enem dopustu za cestnino daš toliko kot pri nas za letno vinjeto... In Italija ni nič boljša...
Daj, če mi, ki smo vrh hriba doma, ne jamramo, ko kupimo dve vinjeti in smo zadovoljni s tem načinom, potem tudi ta-mestnim ni treba... Ker jaz se še spomnim, kako je bilo, preden so bile vinjete. Za nas, ki smo vrh hriba doma in daleč od avtoceste, je uvedba vinjete pomenila občutno pocenitev. Pa brez tuhtanja, kje so cestnine in brez kombiniranja "grem rajši po stari, ker je manj za plačat".
Pa še žena ni imela nadzora, kje si cestnino plačeval in kdaj...
Dinozavri so izumrli vretenčarji, ki so na Zemlji kraljevali več kot 100 milijonov let. In še danes napajajo sodobni svet z energijo. Karkoli je prišlo za njimi, ni trajalo tako dolgo, da pa je obstajalo, vemo samo od fosilov, druge koristi ni. Zato jaz zelo spoštujem dinozavre in prav bi bilo, da se tudi drugi bolj spoštljivo obnašate do njih - ker vaša super tehnika brez ostankov dinozavrov ne bi bila vredna kaj več kot 0,30€ na kilogram...
In glede na to, kako dolgo so vladali, so bili zelo "trpežni" in jih ni pobral majhen dvig temperature, tudi niso nasmetili plastike vsepovsod, niso naredili radioaktivnega sevanja, ... ... ... Skratka, kar je ostalo za njimi, nam še zdaj koristi, kar je pa najsodobnejšega, je pa krhko in občutljivo...
Zato je naziv "dinozaver" najboljša reklama in priporočilo.
Delajo zato VSE delavce take, v vseh panogah. Potem pa ti kupi Evropski izdelek... Na koncu se izkaže, da je Kitajska roba kvalitetnejša od Evropske - ker so delavci bolj z glavo pri stvari... In potem se nekateri pritožujejo nad Kitajskimi gumami. Pri takih delavcih - vrag si ga vedi, kaj Evropejci skuhajo tam noter...
Sicer piše, da je bil pod vplivom droge, ampak, kolikor sem zvedel (neuradno), strokovni pregled v laboratoriju je to zanikal.
Je pa treba priznati, da so nekoč znali graditi mostove. Ko je prvič treščil v ta most (decembra), je brez zaviranja peljal s hitrostjo 52 km/h in z 28 tonsko hruško treščil v ta most. Most je premaknilo, ni pa se podrl. Ne le to, do včeraj so vlaki kljub vsemu še vozili po njem. In tudi zdaj, ko je še drugič treščil noter, se ni podrl. Včasih so res znali narediti mostove, ni kaj, takih ne delajo več...
No, ja, tudi takih majstrov, ki bi znali narediti tak most, ne delajo več...
Eee, fantje moji, da bi vi videli, kako je asistenca ohranjanja smeri pri FucksWagnu...
Pozno popoldan, ob cesti odbojna ograja, od ograje senca na cesti in FucksWagen rine čez črto na sredo ceste... Nič ne piska, nič ne vibrira, samo obrne volan. Praviloma se takoj nato sproži še alarm "možnost trka", ker zazna nasprotni promet. Saj, če volan potegneš nazaj, popusti in imaš nadzor nad vozilom, poskrbi pa za adrenalin, da ne zaspiš za volanom...
Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate.
Sicr sm kmet an s hribu doma pei tamestnh ne zastopm lih tanartabl, sam bi useen reku tole:
moj BTjc jma 140 konju, pa zvleče tono tovora an tri tone težko prkolco na vrh hriba. An za vas je auto s 140 konji podhranjen? An bi radi skori 200 konju? Veste, konje rabiste samo za težo okol vlačt, ma težk karakter se tuki ne šteje...
Je pa nmrvo za premisl še eno reč: a jma tisti tabujši res tolk manšo porabo, da pridš skozi? Mislm, če j rezlika u ceni npr. 2.000€, razlika u porabi pa 1 litr na sto, se to vrne šele čez kšnih 120.000 km... An zravn dejte še strošk zavarvana, kr auto do 110 kW je tri razrede niži od auta do 150 kW...
Pa še en uprašane: ste vi gvišni o teh motorjih, kt praute? Kr, kokr vem, jma 2,5 motor edin Mazda 3. Mazda CX-30 jma na razpolago motorje 2,0-G122, 2,0-G150 an 2,0-X186. Je pa res, sm kmet an s hribu doma, lohko, de ne vem prou...
Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.
Počasi začenjam sumit, da si ustvaril dva profila: enega kot "Dvorjan" in drugega kot "Don Felipe". Ker oba sta inteligentna kot nutrija...
Glede na to tvojo trditev nas je 10% takih, ki avta ne moremo polniti preko noči v svoji garaži. Torej nas 10% živi v mestih v blokih ter v hišah brez trofazne elektrike in varovalkami vsaj 25A. Čuden popis nepremičnin imaš, veš...
Ti narediš 300+ km. Jaz na dvakrat večji razdalji prepeljem še vsaj 1500 kg tovora - več kot tehtata ti in ZOE skupaj. Ali pa polovico te teže tja, kamor ti peš težko prideš. Sploh, če je zraven navigatorka, ki zameša pot z izohipso...
Danes bi pa skoraj zaplesal na črpalki med polnjenjem BTjca, ampak se ne spodobi plesat na žalostinke...
Spomnim se časov, ko sem prišel na črpalko s 70€, pa je ostalo še za dva piva zvečer s prijateljem. Danes sem prišel s 95€, pa ni ostalo niti za eno kavo...
Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm glih čist usega. Ma kolkr zastopm, je EV odlično za čist use ljudi razen za tistih 90%, za katere je bujši ICE...
Na Gradnikovi v centru Nove Gorice je cela vrsta blokov, nobeno stanovanje nima trofazni priključek. Poleg sta dve garažni hiši - brez elektrike. Nasproti bazena je garažna hiša - zagotovo brez trofazne elektrike, za enofazno pa nisem prepričan a jo imajo al je nimajo...
Ena navadna hišna polnilnica je mimogrede trofazna 11 kW. Takega priključka večina nima, torej je potrebno najprej v hišo pripeljati trofazno elektriko in "povečat" varovalke. Avtomatično se s tem poveča znesek na položnici še preden sploh potegneš iz omrežja prvo kWh... In ta znesek je tudi treba prišteti k EV, ker ga imaš samo zaradi EV.
In koliko drugače bi bil videti izračun, če bi upošteval višjo položnico zaradi večje priklopne moči?
Hja, hudič je v podrobnostih...
In ne zdaj še ti izjavit, da se z menoj ne da pogovarjati, ker danes to poslušam v firmi že cel dan...
Te kalkulacije so narejene pri precej majhnem številu prevoženih kilometrov na leto, samo 15.000. Če bi vzeli naše povprečje, bi bila računica najbrž drugačna...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če te prav razumem, govoriš o tem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani