RazširiPetrol ni ravno referenca za gume, kot bi pri njih prebral recept za kruh, ki ga pečejo na postajah
dokler ne plačaš 😀, pol te pa ne...je...jo več :), oz. se moraš kregariti...
jaz grem vedno k lokalnemu mehaniku, ki ima tudi gume, sam mi pove katere lahko dobi dobre (z gotovostjo nov letnik) in za katere mi ne more garantirati novih (recimo ko sem kupoval letne mi je rekel, da michelinke mi lahko zrihta nove, da bodo iz Španije in ne Francije), da recimo Continental pa da mi ne more....torej sem se odločil za Michelinke, dobil se 1.mesec stare, zdaj ali sem preplačal 50€ več ali manj, mi je res vseeno....pa še 6pack sem mu prinesel, tako da sem verjetno preplačal 60€....pa zmonitral mi jih je da sem stare feltne vnaprej pripeljal, potem sem pa naslednji dan samo prišel na premontažo, torej sem porabil 30min....namesto X ur iskanja po netu, čakanja za premontaži, itd.....tudi to šteje nekaj, kajne?
Tako je, pa če gre z gumo kasneje kaj narobe, lepo reklamiraš pri lokalnem vulkanizerju, ne pa da je..š ježa in izgubljaš čas po internetu.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
RazširiJa, DOT je pa slab 27 2019, ampak so rekli, da to nima kakšne bistvene veze, ker se guma v praksi začne starati, šele ko se začne voziti ???
Če se gledajo Kumho, bi jaz pogledal tudi Hankook.
Sam gume z dot xx19 ne bi vzel, ko boš montiral, bo to že tri leta stara guma. Kdo ti pa garantira, kako je bila guma skladiščena?
Drugače pa res ne razumem lastnikov, ki dajo za avto 25k ali več EUR, potem se pa gleda 100 EUR pri kompletu gum. A guma je edini stik s cestno podlago.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Da ne bom bral cele teme, ali je komu ob posodabljanju navigacije MZD Connect računalnik javil napako na pogonu.
Želel sem posodobiti karte, ker imam še dva meseca plačano naročnino. Program Mazda toolbox je kartico zaznal, lahko sem se logiral, tudi prenos zemljevidov se je uspešno začel, tik pred zaključkom prenosa pa mi računalnik javi napako na pogonu in me vrže ven iz Mazde toolboxa.
Ali je težava v SD kartici ali ga laptop kaj heca.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
RazširiNi v dimenziji 225 45 r19 😞
Bridgestone turanza t005, te imam jaz v ožjem izboru, ko bom menjal, in naj bi bile boljše od originalno namontiranih t001.
Ali pa Michelin ps4, če se bom odločil za premium.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Jaz sem bolj pristaš kupovanja gum pri vulkanizerju, sploh pa zato, ker je strokovnjak tudi pri montaži, pa še slabih 100m stran od moje hiše je lociran.
Pridem, pogledamo, kaj se da dobit za mojo dimenzijo, naročim in imam čez dva dni že na avtu. Pa cena sploh ni toliko dražja, da bi zgubljal čas z iskanjem drugje, mogoče 5 EUR po kosu od najcenejše na netu ali pa še toliko ne. Pa v zadnjih 10-letih nisem imel še nobene reklamacije.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
RazširiJest mam dost... Brezcezna debata, ker se mi ne ljubi za tabo pucati tvojih smeti ...
Kot vidim, mi ne verjame nihce... zato se pejte sami prepricat... ali pa verjemite vsevednemu Alexu... Jaz sem samo napisal, kaj sem vceraj videl...
Sicer meni je cisto vseeno ali tocijo iz soda ali iz plasticnega loncka za kavo... Nisem tako negativno nastrojen nad vsemi po vrsti in se ne mislim ubadati z vsevednimi modeli, ki morajo v cisto vsaki temi dodati svoj prav ... in spotoma se "spikat" druge, ki se ne strinjajo z njim ...
Sicer si pa prej pisal o neke 250 litrskem sodu in ceni 3,5 na liter??? Sedaj pa 60 litrski sod in cena med 6,5 in 8€ na liter 😇...
Razbrati se pa da samo to, da vsi nategujejo... aja.. ne vsi... tisti, ki sraufajo tvoj avto ne... ostali pa ...
Jaz lahko pritrdim @Jestu, kadar sem bil zraven na servisu v BTC-ju, se je olje nalivalo iz plastenk.
Sicer pa je debata šla povsem izven teme. Sam pa še vedno trdim, da veliko večjo škodo motorju in DPF-ju delajo kratke relacije in pogoste prekinitve regeneracij, za kar dizelski motorji niso prvenstveno namenjeni, kot pa znamka olja, če je olje predpisane kakovosti.
Večkrat sem vozil 6-ko prejšnje generacije s CD 140 motorjem, ki ima za sabo preko 400k km in se še vedno vozi, pa lahko ugibate, katero olje se je vlivalo. Je pa avto dnevno v pogonu in redno delani servisi.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
So kar 19-ke gor, samo slikano skoraj v mraku.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Opravil 3. redni servis. Kot do zdaj je servis bil opravljen v BTC-ju oziroma ga je delal mehanik Jure. Avto pa je po njegovih besedah še vedno tip top.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
In ta novejši volan je vgrajen v predzadnji facelift. Lahko da ima kdo avto prve registracije 2017, vendar še stari model.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Že predzanji FL 6-ke 2017-2018 ima kazalec temperature, verjetno pa to zavisi od stopnje opreme.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.
Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Razširia so bile še kakšne druge znane izboljšave z IPM, poleg prihoda novega x186?
imam dilemo med z opremo naloženim avtom iz stare zaloge, avto je iz 2019 ali prve polovice 2020, (a se po VIN lahko preveri dejanski mesec izdelave?) in med tem, da vzamem IPM, vendar bo za to ceno manj opreme
Če imaš v izboru X motor, potem bi jaz vzel novega, če ne, pa bi gledal, kje dobim več za vložen denar.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Glede na to, da je avto še v tovarniški garanciji, bi jaz vsekakor v konkretnem primeru uveljavljal garancijsko popravilo. Obvezno zahtevaj kopijo naloga, s katerim si podal zahtevo za garancijsko popravilo. Če v 45 dneh napaka ne bo odpravljena, lahko zahtevas vračilo kupnine ali nadomestni izdelek, upam, da je še vedno tako.
Kot so že navedli zgoraj, pa se ne smeš pustiti odpraviti, da je tako delovanje menjalnika normalno.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
RazširiTule me pa ful zmotijo platisca, ki so totalno disproporcionalna glede na vozilo
BMW serija 3: :: Avtonet ::
WWW.AVTO.NETBMW serija 3: 325Ci Cabrio, letnik:2005,7500 EUR :: www.Avto.net ::
Platišča je še najlažje zamenjati, če vse ostalo štima.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
RazširiTo sem dojel že takoj
Končni znesek me zanima ...
Vzel je avto na spodnji povezavi, dodatno je dal vgraditi še vlečno kljuko, vse skupaj ga je prišlo 26.600€. Meni se zdi dober deal.
Mazda CX-30 :: Avtonet ::
Po prvih prevoženih kilometrih je z izborom zadovoljen, v primerjavi s Q3, ki ga je imel prej, pa se mu zdi, da je Mazdino podvozje mehkejše.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Tako je, pa še dodaten popust v višini dveh vijolic na X motor.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
X 186 je naročil.
Popust je bil v 4 mestni cifri, pa 1 ni bila prva😁. Je pa dobil dodatni popust ravno zaradi tega, ker je vzel X 186 motor.
Kar želim povedati je, da se pred nakupom splača pogledati še kakšen salon izven Ljubljane.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Ravnokar izvedel, da je moj stric kupil CX-30 z novim X motorjem. Vzel jo je v Makomi, po povedanem pa je dobil kar lep popust, večjega, kot pa berem v tej temi.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Razširi
Mazda 6 limuzina je praktično enako dolga kot Passat limuzina (4.870 : 4.873) ... oz. le 3 mm krajša.
Na linku od PIA, ki sem ga pripel, je Passat limo dolg 477,5 cm.
Zdaj, če pa Porsche Slo objavlja napačne podatke, pa ne vem.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Razširi
To pa ni res, ampak je obratno. Mazda karavan je dobrih 8 cm krajša od Passata karavana, zato jo tudi imamo doma
... Če pa bi bil notri pod sprednjim pokrovom Mazdi 6 Passatov diesel 150 KM z menjalnikom vred, pa bi bil zame to super avto.
Mazda 6 4.805 mm
Passat 4.889 mm
Vedno sem imel v glavi, da je Passat b8 krajši od aktualne 6-ice, nekje 476-477 cm.
Sem šel za hec pogledat podatke, ki jih je objavil naš uvoznik, in po njihovih podatkih je Passat variant je dolg 477,3 cm.
https://www.porscheinterauto.net/f/docs/aktualne-ponudbe/passat-in-passat-variant-junij.pdf
Kot sem napisal, če nekomu prostor v avtu veliko pomeni, Mazda ni najboljša izbira. S tem pa ne želim reči, da je Mazda slab avto, over all je še vedno odlična izbira.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Pri tej razliki v ceni bi se odločil za nakup in montažo pri Mazdi pooblaščencu.
Tudi sam sem se tako odločil, vgrajena je bila original instalacija, pa tako mi tudi noben ne more težit kaj v zvezi z garancijo avta.
Me je pa dobri dve leti vse skupaj prišlo nekaj čez 700€, pa se homologacijo so mi naredili.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Napisano
Lepa poraba.
A si mogoče kdaj testiral, kolikšna je poraba, če voziš po avtocesti cca 140 km/h?
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani