Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.
Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje.
Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol.
Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit.
No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.
Cene naraščajo tem starim kabrioletom, ki so postali ikonični. Vedno manj jih je na cestah in zato jim raste tudi cena. Pa ne zato, ker bi si jih veliko ljudi želelo. Želijo si jih zbiratelji in veliki ljubitelji. Teh pa je le peščica.
Velika večina ljudi si pač želi suv-e.
Zato jim jih vse znamke nudijo. Lep primer je dacia.Dokler so prodajali le njihove smešnice od limuzin, so se jim vsi posmehovali. Nato je prišel Duster in ostali suv-I in sedaj jih kupujejo tudi na zahodu, kjer beležijo rekordni prodajo.
Pa ne z kabrioleti, ne z karavani, ne z limuzinami ampak s suvi. 😉
Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last.
Lahko ga pa malo zapališ za audija, mu reč, da en tle na forumu predlaga nakup svetega nemca 😆😉
Ha, ha, pa prav na audije in bmw-je je alergičen. Pred pugijem je imel Toyoto.
Ta pugi je bila napaka, priznava. Ga je pa uporabljal za voziti material, ko je obnavljal hišo. Sedaj hoče avto, da bi užival v njem... itak ne rabi več tovornega vozila. Otroci so veliki, hišo je dokončal in ne rabi voziti materiala, kilometrov pa ne dela več veliko (manj kot 10000 km).
Sem se pozanimal za uvoz na narociavto.si in traja 1 mesec tako dolgo pa ne morem čakat avta
Pa poiščeš kakšno kje bližje (recimo München) in greš sam po njo. V dveh dneh rešiš vse. Tam dobiš letnik 2017, dizel, 150 konjsko, okoli 100-130000 km za 16000€.
Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?
nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo?
Od teh štirih je najboljša in to krepko, Good Year assimetric 3.Je malenkost dražja a se splača dat malo več za njo.
Ta 6-ka je bila letos vsak teden v Ljubljani in velikokrat tudi na snegu.
Ne pozabiti, da jo vozimo trije, največ sin, velikokrat gre žena službeno z njo v Ljubljano, bila je pa tudi na Poljskem in v Pragi. Tako, da zimske obvezno. 😉
Pri pranju lahko uporabiš kak dober pre wash, da gre trdovratna umazanija dol. Pa za zračno rjo. Pol pa lahko sam povoskaš. Jaz uporabljam tekoči vosek, zelo enostaven za nanesti in predvsem za prebrisati (odstraniti). Nič lis in belih sledi. Rezultat pa fenomenalen!!!
Še vozniki bmw, audi oziroma mercedesa se radi obrnejo na parkirišču tuki v LJ, tok se sveti, he,he,he....
Verjetno so ti fouš, ker voziš boljši avto kot oni. 😉
Da zaključimo. Kolega je skupaj z ženo obiskal nekaj korejskih avtosalonov in ni našel nič pametnega. O peugeotih noče niti slišati več, Nemci ga ne zanimajo.
Boss, všeč mu niso novi avtomobili na splošno, ampak konkretno cx30. 😉
Sam to niti ni tolk težko, da mu je CX-30 bolj pri srcu. Prvič je vsaj desetletje novejši model, slabih 200kg lažji z bistveno boljšim motorjem kot je tisti podhranjeni mlinček od litra in pol HDI, ki zmore jedva 110KM in ene tolk navora kot Skyactiv-X. Zdaj pa računaj 1600kg pa 110KM - ma to na dober dan jedva da gre pod 13 sekund do 100km/h.
Pri tem anemičnem Pugiju si upam trdit, da bi bil tvoj kolega navdušen tud nad novi Dusterjem.😜
Njega niti ne moti toliko to, da je nepremičnina. Bolj ga motijo stalna popravila in ruzina na kolonah in vratih. Da ne govorimo o tem, da se mu lupi lak na sprednji havbi, kar je itak stalnica pri Francozih.
Ja, cx30 je pravi space shutle proti temu njegovemu čudu od avta.
Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.
Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki.
Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna.
Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.
Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje se dogaja v drugih trgovinah.😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol.
Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani