Sedaj me pa zanima,koliko ste plačali za servis mazde CX30..? Ker jo nisem tako pozorno pregledal ..,ali imajo sedeži nastavljivo ledveno oporo? Se opravičujem,ker samo sprašujem.
So zelo dobri sedeži zato ledvene opore ne pogrešam.
@Bini ampak tale barva je pa dejansko najboljša, ker ni takega kontrasta med samim lakom in tistimi neravnimi obrobami.😉 Za moj pogled zgleda avto vsaj za stopnjo bolj resno kot pa druge svetlejše barve.
Sem imel na izbiro črno, belo rdečo in tole, črna se maže in je vroča, bela je kot kobilica s temnimi obrobami in še maže se, rdeča je najlepša in nočem izstopat, moja je pa elegantna, neobčutljiva in za mene najlepša....
Od novega avta 18-23,cca 30kkm in vožene poleti. Lani se so začele lupit po robovih profila (sem že nekaj stani nazaj objavil) in so imele še 4mm profila.... 😔😠😩
Nekaj me trenutno bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔
Gume so isto napumpane. Mogoče so pa res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍
Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊
Če so športne in se držijo ceste in so zraven še udobne je to čisto super samo, da jih nebo pobiralo po robovih.... 👌👍😉
Absolutno so razlike tako majhne, da bi jih opazil večinoma samo tisti, ki res vozi čisto na limitu. Ampak kdo to počenja? Je pa nek drug faktor vsaj pri meni in sicer faktor obžalovanja in sicer, da če bi se kdaj kaj zgodilo, da se ne bi spraševal a bi zadevo lahko rešil, če bi imel bolj premium gume.
Je pa še tretji faktor, ki pravi, da imaš kao najboljše gume na avtu in greš s ceste🫤A bi potem pomislil, da si pa mogoče ti slab voznik🤔nebi, gume bi bile krive..... 😉
Tole pa ne bo res. Gume so edina zadeva, ki skoraj poenotijo avtomobile za miljon € in 20 k€. Poglej si zaviralne poti različnih avtomobilov. S podobno gumo in enako podlago se vse konča pri enaki zaviralni poti pri zaviranju iz neke enake hitrosti. Trenje in osnove fizike sta tu neusmiljena. Nič ne pomaga zavorni sistem, pa pakne, pa diski. Na žalost. Stična površina pa sploh nima veze s koeficientom trenja - vem, da je malo kontra kmečki logiki, ampak tako je, že tisočkrat predelano na spletu. Malo pomaga ABS, ker prepreči, da guma zdrsne in drži trenje na večji vrednosti, ampak, to ima danes vsak avto, tako da je brezpredmetna debata.
Glede Vraskega pa - saj imajo vajo, kjer se gleda čisto in samo zaviralna pot pri polnem zaviranju. Tu je vse kar je pomembno guma, vse ostalo nima smisla. Avto se ustavlja z gumo in ne z zavorami. Podlage tam pa sigurno naredijo limit trenja med gumo in podlago in ne med diskom in ploščico, kar je pa tako ali tako že izredna situacija s hudim brake fade-om, ki se pa pojavi če na normalni cesti res čudno voziš - z izjemo dirkališč, seveda.
Bo kar držalo kar si napisal, zato sem pa že večkrat napisal, vse gume na testih do cca 10.mesta bodo dovolj dobre neglede na ceno !👍 Pozabljate pa to, da gume vozijo avto mi pa avto in smotan-neroden, nevešč voznik ima problem tudi z najboljšimi gumami, žal je to realnost...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
So zelo dobri sedeži zato ledvene opore ne pogrešam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani