Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.
V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.
O?itno je tale Skyactiv-X kljub vsemu na koncu - za volanom torej - ob?utiti kot bencinar. Torej ga mora? pritiskati, da se premakne, odre?e se pa z ustrezno ?ejo - seveda nekoliko manj?o od Skyactiv-G motorjev. ?koda. Vsekakor pa nikoli ne upravi?i tako visokega dopla?ila (3 tiso?ake) glede na G120.
Bi bil ?e ?as, da tudi Mazda razmisli in (spet) ustvari kak turbobencinar ...
Sedanka je lepsa od hatchbacka. Bolj skladna. Nova M3 ima cisto predolg gobec, cisto po nepotrebnem (kot bi bil kak V8 stroj pod havbo), ne pa tale G122 zalost.
Moja je tudi iz Italije in ima prazen DSK, ima pa zraven od leasinga servisno knjizico - "old school". Pa nalepko od zadnjega servisa na robu vrat (kot je obicaj v ITA). Bolje to, kot absolutno nic.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani