Ajvar, teb se spla?a dat notri 100L bombo in se zapeljati do Celovca in ga tankati po 0,65....90km te pride nenazadnje 5?.....pri 100L pa pri?para? 30?.....
Kanta bo verjetno 100 al pa 120 litrska, manj se sploh ne spla?a, pa ma po l za ceu mesc mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem pa zadnji? gledal eno "nadaljevanko" o avtih in so ugotavljali,po kolikih km se stro?ki plinsko vodenih avtomobil povrnejo.In strokovno in statisti?no so pri?li do podatka 60000 km.
In to je bilo takrat,ko je bil plin ?e precej cenej?i.
Ja za sistem ki stane 180 k?.
EU Direktiva je da naj bi bila cena 1/2 cene 95 oktanskega benza, verjetno pa je poleg kak procent dovoljenega odstopanja in pri nas itaq gredo na MAX.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?
Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral.
To?no tako, meni to poka?e moj prjatu DH.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje ni vse v konjih in navoru, v?asih je treba tudi te?o pogledat in NE more? primerjat MPS6 in recimo EVO 9, ker je ?e samo v te?i razlike cca 350-400 kil.
Pravtako te?a MPS 3 in MPS6, malo si preverte zadeve pol pa naprej.
Je pa res da 4 kolesni pogon tud za naravnost pri nizkih hitrosti NI fajn, preverjeno .
Je pa nekaj pri nakupu MPS 3 & 6, lahko preveri? kaj je kdo z njo delal saj ima vgrajen ?tevec PTO (Power Take Off) ki se ga ne da resetirat in moj je ?e vedno na 0.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sam ne se kregat , pa bo vse kul..pa?, takle mamo ,to so dejstva.
Poraba plina preko 10 l. se mi zdi prevelika, tega nisem pri?akoval.
Ajde, da bi tudi prej bencina toliko skuril ,bi bilo to v redu.
Toda ,pred vgradnjo plina je bila poraba benza povpre?no nekje okoli 8,7
?e se prav spomnim, nisem nikoli bele?il, to dejstvo pa neprijetno spremeni ra?unico.
?e bi delal ve? km letno, vozil dnevno po AC bi gotovo spet vzel dizla..
Sem pa opazil poleti ,na poti proti morju ,da s hrva?kim plinom ne pridem nikamor ,takoreko?...
Motor je toliko izgubil na mo?i, da je tempomat sam izklapljal na dalj?ih klancih.
Samo debelo sem gledal ,ni? mi ni bilo jasno, potem sem dojel, da ni z avtom ni? narobe
,da je problem v plinu.
In enormno je po?rl, ?e bol me je presenetilo, da ga je ?lo v tank 10-15 litrov manj kot doma..
Tu uspem narediti z enim polnjenjem komot preko 500 km ,v lepi njihovi sem komaj zvozil 300..!
Okej, avtocesta , poletna vro?ina... ampak vseeno ,taka razlika ?
Vgrajen je teko?i vbrizg ,torej brez uparjalnika, dodatnega mazanja ventilov nima,
tankam vedno na Petrol Kajuhova, mi je mimogrede na vsakodnevni poti, le ta pa je
primestno mestna ,vsakdanje gu?vanje v Lublano in nazaj ,ni? po AC ali obvoznici..
Na?eloma po za?etnih te?avah zadeva deluje v redu. Na?eloma...
Ker z zimskim mrazom ,pod nulo, se je spet pojavilo zoprno cukanje ob speljavanju.
Zadeva je zelo mote?a v mestni vo?nji ,ko se cijazim v cincajo?i koloni, prva, druga,prva..
Hecno je to da ob polnem tanku tega cukanja skoraj ni, potem pa bolj ko je prazen, bolj divje
zna avto posko?it ob pohojenem gasu v prvi, naprej druga ,tretja ,pa ni ve? te?av.
Tako da ..kaj naj re?em po dobrem letu plinske vo?nje ?
Nisem ravno preve? navdu?en ,no...
Takoj vzamem nazaj staro 6ko.. bila je dizel brez dpfja...
?al jih ne delajo ve?.. Slava ji..
Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?
Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.
To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.
Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.
Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa se to kdaj zgodi, da se pregreje? Fantje imajo na SXih tudi serijsko hlajenje diffa, ki ga ob dolo?eni temperaturi za?ene elektromotor?ek ampak se prakti?no nikoli niti ne zalaufa ker se ne segreje razen, ?e se gre? res dolgo driftersko seanso.
Tukaj je malo druga?e ima ?e elektromagnetno sklopko v zadnjem diferencijalu, kjer se regulira % zadnjega pogona in vsi vemo da tuljave poleg magnetnega polja oddajajo tudi toploto.
Seveda pa toplota nastaja med samim vrtenjem in odvisno od obremenitve, za piko na i pa je ?e LSD.
Sicer ni panike ?e se to izklu?i ostaja ?e sprednji pogon, tam je pa itaq voda, da hladi zadeve.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V glavnem sem se vozil z M3(prva labijeva slika), samo ima ?e lopatke na volanu. PETARDA
Sem vozil tud passata R32 DSG, tud z lopatkami na volanu. MALO MANJ PETARDA ?e vedno zakon
Tuarega 5.0 V10 "navaden" avtomatik z lopatkami na volanu, sicer zamuja ampak ?e vedno OK
LABI, kje ti najde? te da lahko s samo ?altheblom ?alta? ?
Ok brat je imel svoje cajte H Prelude avtomatik (letnik 98 ?e se ne motim) in ?e si ro?no ?altal je blo isto za gor je blo da buta? naprej, za dol prestavljat pa nazaj.
Samo to je meni ?ist logi?no ?e rine? naprej ho?e? da gre hitreje, ?e pa nazaj pa po?asneje. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zalavfat ga mora? brez gasa, druga? ga zalije. Pa mislim, da je pol postopek naprej kako ukrepat ?e ga zalije. Seveda pa samo predvidevam, ker ne znam japonsko.
To?no tako, vankla rado "zalije", ob kakih kratkih furah, al pa ?e kaj telovadi? po gasu ko ga vergla?.
Druga? pa na?a nau sre?na kukrcajta je nau mela, pa bomo pre?tudiral zadevo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Motul C1
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani