Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...
To ne dr?i. Oz. ne dr?i ?isto povsem, sploh pa ne za Mazdo.
?e za ?vabe so govorice, da je to zgolj mit. Menda, mo?nej?a kuplunga pol se pa ?e neha.
Je ja, samo ?al ne zaradi tvoje te?ave. Mogo?e bo kak update tudi za to. Sicer pa lej, ?e vedno jo lahko proda?.
Mogo?e bi na servisu probal identi?no in opazoval tam kako trese oz se ?uti to. ?e bi bila o?itna razlika, bi imel nekaj za 'prijet', da je s tvojim avtom nekaj narobe.
Te primerjave meni tok meni tok, so bolj kot ne brez vezne. Dejansko bi moral dobit tak avto ali pa ga zamenjat in se vozit mesec, ?e bolje dva, potem bi se videlo realno.. Vsak ima razli?ne relacije, slog vo?nje in n parametrov zraven ?e , ki vplivajo na to, tako da na koncu je bolj kot ne suhoparen podatek.
Jaz sem namenoma omenil minimalno zato, ker se nisem rabil ni? matrat ali kakorkoli naprezat okoli tega. Samo pa? tip vo?nje ni bil toliko pri-mestni. Morajo pa biti seveda dolo?eni pogoji izpolnjeni. No skratka, bom takole rekel. Sedanja mazda mi porabi cca 1l ve? od prej?njih dveh, cd143 in cd129, s tem da sem pri cd143 imel veliko ve? relacijskih vo?enj, pri cd129 pa polovi?no obdobje ravno tako. Tukaj sedaj ne. Pa je precej ve? konjev in navora na razpolago, pa ?e avtomatik je.
Tako, da tisti liter mi ne pomeni ni?, ker odtehtajo druge stvari
Glede AT in mo?nej?ega dizla pa je poraba pod 7 verjetno utopija, razen ?e bc konkretno la?e.
Da se, pa niti ni tok te?ko. Res pa je, da ne pozimi in ne z zimskimi gumami. Poleti pa ni panike, samo spet, ne po mestu. Jaz sem imel minimum 6.3, vozil sem pa? bolj ali manj normalno. No, pa jaz imam ?e power box.
Kokr pa za?ne? mal u?ivat skoz ovinke, se pa povzpne itak Ne vem zakaj ne dajo ve?ji DPF filter recimo, kot ima konkurenca. Na ta na?in bi pomoje zni?ali tudi porabo.
No pa da ne bo sam ?koda na udaru V soboto smo se fural z mer?om CLA AT in sorry za 56k ? je pa prava ?ala. Najbolj sm pri?akval kolk bo to bolj izoliran pa udobno v vo?nji, pol so me pa zici v rebre ti??al, komfort na AC pa ni? ve?ji kot pri moji M6, piha tu piha tam, motor se dere k ga prtisne?.
Kar pa nism pri?akoval je pa:
* da je njihov Hi Mercedes prava ?ala. Ni? se nismo mogl z njim zmenit. To?no dolo?ene ukaze pozna in tam se zadeva kon?a
* oblika infotainmenta in ?tevcev mi tak al tak niso v?e?, sm mislu, da majo vsaj en velik monitor, sta pa dva notri lo?eno, no fun
* gadgeti/widgeti polno "cukr?kov" k ji sproba? na testu, med vsakdanjo uporabo je pa ve? kot odve?, aja pa ta model ko smo ga mel je biu brez DAB radia, yay
* upravlanje infotainmenta ... omg, zakaj v to tla?jo touch pad, al je preob?utljiv al pa ne prime pa ?e probleme sm meu razbrat kje na infotainmentu je "kurzor" in nism vedu ka klikam
* motor je biu 2.0d, ok 150 dizelskih konjev, od kterih sm vseen pri?akoval ve?, aja pa niti neupam vpra?at kolk bi bla cena za mal bolj resne motorje
* ?rn strop notranjosti, je fajn, ?e ho?e? sred belega dneva spat, drga? je pa pretemn. Hkrati majo zlo velik ?rne plastike v sijaju, bljak.
Na kratko je to za vsaj 20k dra?ji ?pas kot na?e M6 pa ni? ve? ne dobi?, juhu Aja ... dobi? ?isto zadnjo kamero, to je pa res, ker je skrita v logotipu
Sej takole bi moral vsi vsake toliko ?asa mal sprobat, da bi videli da ni Mazda edina z nekimi problemi, in da so tudi pri drugih precej dra?jih znamkah tak?ne in druga?ne anomalije. Sej v bistvu od 20k razlike, 15k prepla?a? imi?, ostalih 5k pa mogo?e razvoj, tehnologija, standard, ...Pa ?e to sem preve? rekel
Zanimivo, imel sem ?e n takih situacij, ampak da bi pani?no za?el avto zavirat, to pa ne. Imam nastavljeno da se ?imprej oz ?im bolj zgodaj pojavi sicer to obvestilo 'BRAKE'.
Najhuj?e je, da je avto sicer za?el malce zavirat, to je pa to. Zanimivo.
Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.
V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?
Ne bo, ker si ti voznik. Voznik v polnem pomenu besede.
Meni se sicer to ?e ni zgodilo, mislim je za?el bremzat, ampak tko lepo linearno in takrat sem samo malce gasa dodal in nekako to pomeni, da 'prevzame?' nadzor. To je taka simpl fora.
Ja, ampak mora? telefon na kabel priklapljat, vgrajena navigacija je pa takoj na voljo. Najbolje je imet obe.
Telefon priklopis v sekundi, in izbere? lokacijo oz cilj ravno tako hitro, ker si prej preko telefona to ?e naredil. Tam traja malce dlje. Se pa seveda da vse tudi tam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ne dr?i. Oz. ne dr?i ?isto povsem, sploh pa ne za Mazdo.
?e za ?vabe so govorice, da je to zgolj mit. Menda, mo?nej?a kuplunga pol se pa ?e neha.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani