Jah, mogoče imava pa malo drugačen pogled na to kaj je zabavno pri vožnji? 🤔 So te pospeški razočarali? Si nabil zadevo na 5500rpm+ pa držal to po ovinkih? Meni je relativno ok, pa že za mojo 2.0 vsi pravijo, da ni nič od nje. Pri nizkih obratih je res bolj žalostno, ampak za ekonomsko vožnjo se obnese. Za ovinke je zadosti, do 200kmh pa tudi prileze, če dopust vzameš. Z veseljem bi poskusil g165, pa nimam kje, samo sklepam, da bo ok glede na trenutni količnik. 🤔
O ja, sem hrumel po vasi, da so se vse bejbe za mano obračale.
OK, resno - sem sprobal po tisti cesti iz Iga na Kurešček in me je dobesedno minilo. Pa ne zato ker je n/a bencinar, ampak zato, ker se res dolgo nič kej dosti ne dogaja, sploh če je klanec navzgor. Območje kjer pa gre dobro je pa precej ozko mogoče res uporabnih dobrih 1000 obratov pred blokado tam nekje med 5000 in dobrih 6000 in seveda avto takrat hrumi, ampak ne tisti žlahtni hrup V6 al pa V8 ampak ena taka kakofonija raznih zvokov, ki bi se jo kasneje verjetno izogibal in le res redko posegal pri takih obratih.
Drugač pa, da ne bo narobe razumljeno. Da se lepo uglajeno peljat in če je človek take vrste voznik je to zelo dober motor in prijeten. Ampak tam kjer je prijeten in uglajen moči žal ni in to je dejstvo. Ampak vseeno bi ti priporočal, da ga prej res dobro sprobaš, da te ne bomo pol tu na forumu tolažili, če bi bil slučajno nezadovoljen. 😜
Idealen motor za Mazdo 6 bi bil 2.5 turbo 250KM z ročnim menjalnikom. Ampak žal nismo Ameri, da bi imeli bencinskega turbaka, ampak v tolažbo tudi tam nimajo ročnega menjalnika. Hehe.
Tako, da zame osebno, je še najboljši približek 150 al pa 175/184KM Turbodizel z ročnim menjalnikom. Torej je bila to pač logična izbira in verjetno en manjših kompromisov v množici drugih, ki sem ga moral sklenit sam s sabo.
Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami.
Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla?
p.s. trenuten zoom je 2.0 cca 150 konjev in hp/kg je na papirju manjši kot pri g165, kar bi načeloma moralo biti fun enough, brez da kuri preveč benza za dolge ture. ali pač? 😕
Tvoje besede v moj avto prosim. ⛪
Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat.
Čak mal, ti si dinamičen, napol dirkaški voznik pol pa gledaš G165. Kakor pišeš hočeš od avta čim več in tole je anemija. Za umirjene voznike cool za vse ostale pa raje 2,5 al pa dizel, če ti ne diši avtomatika.
G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.
Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.
To je res... z 19 colarji daje veliko bolj povratne informacije kaj se dogaja s kolesi, medtem ko 17 colarke, sploh zimaki so pa v kategoriji "kr neki". Drugač pa tudi G-vectoring je neki kar se je treba navadit, ker v začetku imaš full čuden občutek.
1. To ne moreš primerjat, ker ne veš kje je kdo vozil oziroma kako se je avto uporabljalo. Meni je pri vseh generacijah 6-ke delalo pikice pa tudi na službenih Golfih in Passatih je tako, da ne rečem slabše.
2. Spet odvisno od uporabnika oziroma celo od tega kako so poskušali čistit. Razni Maxibrili ipd so "super" za naredit sranje.
Jest pa doma priklopim … Edino ce kdaj grem kam dlje… Najvec vozenj je takih, da se vecino casa vozim na strom…
Ja, točno to je smisel hybrida, da večino časa lepo živiš z elektriko, ko se gre pa na daljšo furo pa spet ni stresa pred dosegom in iskanja polnilnic.
Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.
Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.
Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.
dne 1. 7. 2023 ob 20:14 je Bini napisal:
Kaj je avto kriv,če ga budala vozi....
Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo.
Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁
Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.
Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁
Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉
Logično, za stoječo kolono je še bicikel boljš oziroma celo pešhonda jih nese.
Se ne spomnim točno ampak kej več kot par tisoč kilometrov res ni mogel imeti. Sam me je pa vseeno pustil kar precej hladnega glede na visoko številko glede konjev in, ko sem se vsedel nazaj v mojo prejšnjo šestko je dilema izginila. Rad se dinamično peljem, ampak sem že v teh letih, da mi rjovenje in siljenje motorja v obrate nekako ne sede več. Zato sem ostal hladen tud pri testu g165 Mazde 6. Kurc, če sem že kompromis delal pri obliki (karavan), pri takrat že 7 let starem modelu, ga pač nisem hotel delat pri motorju. Če bi me še to motilo bi verjetno kmalu razmišljal o menjavi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moram pohvalt, teli EV-ji so odlični za ohranjanje okolja in zniževanje CO2 -ja. Kr tko naprej, ziher zmagamo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani