Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90.
Kako trpijo, ?e je pa n-krat bolj?i sound dizla ob priganjanju
Itak. ?e ti je to v?e?, gre? vseeno kampirat. Dvomim da danes nekdo kampira, ker je to poceni. Vpra?anje ?e je sploh bilo kdaj tako. ?e nisi ?lovek za to, ne bo? ?el..
Ta naro?ila so bolj kot ne 'kvazi'. Ti se lahko kadarkoli premilsi?, in ti vrnejo tistih 100 dolarjev. Takih bo br?kone precej.
V homologacijo serijsko te dimenzije ni.
Velja zakon ZKP - Zdrava Kme?ka Pamet. Tako kot pri marsikateri stvari.
Oh ja no. Plusi in minusi. Veliko je primerov, ko se dokaj nov avto prodaja. Treba je pa seveda malo zdrave pameti.
Za klanec navdol zna sam nekako 'zalokat' ?altungo. Zadnji? sem to videl, ko smo ?li tam proti kranjskem raku po makadamu.
Zakaj bi pa to kakorkoli ?kodovalo?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mislim da ra?unice ni. ?e avto po dveh letih zgubi 30% vrednosti, ma ne zme?e? toliko za popravila, sploh ?e ga ma? 5 let in ga pri recmo 7ih proda? dalje.
Napisano
Itak, kapitalizem nas bo pa tudi pokopal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani