Mi smo s službeno njivo z enim rezervoarjem delal 250 če smo šparal.
To je pa že doseg nekaterih električnih avtov.
Tam, kjer Niva naredi 250 km z enim rezervoarjem se električni sploh ne pelje. Mislim, Lada Niva je narejena, da se vozi po vrhu Krvavca in podobnih krajih, ne pa po avtocestah. In če se iz Ljubljane odpelješ na vrh Krvavca (npr servisirat oddajnik ali pa zgornjo postajo vlečnice) in nazaj je malo drugačna poraba kot če se iz Ljubljane odpelješ do Zvirč pri Tržiču, čeprav je razdalja približno podobna...
pred 10 urami je Jest napisal:
Ampak to je se dalec od 1500 km, kolikor je napisal Deeyan…
Pa vzemimo polovico te razdalje: 750 km. Električni so še daleč od te razdalje. Sploh v malo slabših pogojih (recimo mraz in sneg, pa da je treba dati verige na pogonska kolesa)...
Kateri bencinar ali dizel pa ima tak doseg z enim rezervoarjem?
Skoraj vsak. Jaz z Mazdo 5 brez težav naredim preko 700 km z enim rezervoarjem. Če je malo odprta cesta, gre skoraj 1000 km z enim rezervoarjem. Malo slabše je z Mazdo BT-50, pa kljub temu pri odprti vožnji in samo 1300 kg težki počitniški prikolici naredimo skoraj 700 km z enim rezervoarjem...
Ja, Land Rover se je "zaštihal", ko je nehal delati Defenderja. Pa je nekdo odkupil licenco in tudi stroje, zadevo malo posodobil, ampak pri tem ohranil vsestranskost, uporabnost in terenske sposobnosti in dobil avto, kjer naročila in povpraševanje presega proizvodne zmogljivosti. Nekako tako kot Jimny pri Suzukiju, kjer je cena prišla že do 35.000€, pa še je toliko povpraševanja, da ne utegnejo sproti dostaviti...
Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.
Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...
Sem zajebo stvar, zamenjal sem super avto za laboratorij.... 😉
Te povsem razumem. In ravno zaradi tega jaz še vedno vztrajam pri svojih starih dizelaših, čeprav ima eden od njiju že preko 340.000. Mogoče ima pa toliko kilometrov ravno zato, ker je super motor v super avtu.
Za laboratorijsko tehniko pa itak vemo, da je po štirih, največ petih letih že povsem zastarela in potrebna menjave, zraven pa tako draga, da prodaš ledvico, eno oko pa še ritno luknjo nekajkrat ponudiš "v najem", da zbereš dovolj denarja...
Ja, verjamem, da si navdušen. Po eni vožnji po avtocesti... Tudi nad punco si navdušen, ko se dobita enkrat na teden za dve uri. Ko se pa enkrat poročiš z njo pa komaj čakaš, da kdaj gre kam za vsaj dve uri...
Sm kmet an s hribu dama, pa nism prou zihr, če sm tole zdej dobr zastopu? Če se naveličaš žene, kupiš Dunlopke in počakaš 7 let pa se ti ni treba ločit, ker ločitev zna biti precej draga... Sem prav razumel?
Ej, @Z M A J, dal si mi genialno idejo! Zdaj se bom vsakoč, ko bom tankal, malo pokapljal z nafto. Da se vidi, kdo ima denar za gorivo, ki je 0,27€ po litro dražji od bencina.
Konec koncev, včasih so se kmetje vozili v "večnamenskih vozilih" in si že na daleč ločil, kdo je kmet in kdo meščan z limuzino. Zdaj si največji frajer, če imaš kvaziterenca, kmetje se pa z limuzinam vozijo...
Včasih so po nafti smrdeli šoferji, bageristi in črpalkarji. Če povzamem po prejšnji vrstici, zna biti, da bom tavečji frajer, če se bo okoli mene širil vonj po nafti. Saj veš: tisti, ki ima denar za nafto, še več, ki kar razsipava. Ne z denarjem (to je prepoceni), razsipava z nafto...
Možno. Ampak če tisti za šalterjem ni na tekočem s "spletnimi stranmi za odrasle", je dal svoj blagoslov in je šla v izdelavo. Mislim, kaj je pa spornega z RN-HUB?
Samo en Gladiator mi je padel v oči. No, ko sem pogledal še enkrat, se mi je pogled ustavil še na Citanu. Ostali so vsi zmerno do pretežno 'kopiraj - prilepi'...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tam, kjer Niva naredi 250 km z enim rezervoarjem se električni sploh ne pelje. Mislim, Lada Niva je narejena, da se vozi po vrhu Krvavca in podobnih krajih, ne pa po avtocestah. In če se iz Ljubljane odpelješ na vrh Krvavca (npr servisirat oddajnik ali pa zgornjo postajo vlečnice) in nazaj je malo drugačna poraba kot če se iz Ljubljane odpelješ do Zvirč pri Tržiču, čeprav je razdalja približno podobna...
Pa vzemimo polovico te razdalje: 750 km. Električni so še daleč od te razdalje. Sploh v malo slabših pogojih (recimo mraz in sneg, pa da je treba dati verige na pogonska kolesa)...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani