edit: Mah jaz sem že čisto zblojen, saj zavarovan bo g165, samo očitno avtomatik, kar pa nebi smel bit problem ker je dražji kot manual. Še vedno čakam agentko, ker je ostala brez avta v poplavah in je tudi sama šla enega gledat. Upam, da znese danes, da bo vikend zoom.
Ne bo v redu, ker nimaš avtomatika. Moraš zavarovat tisto kar imaš in ne na zalogo, ker če pride do poškodbe menjalnika ti lahko zavrnejo, ker ne gre za opremo, ki je zavarovana.
Predloži tisti cenik in revolution opremo, kjer ni usnja in je to to. Tako da bi morala biti cena skupaj z barvo manj kot 33k€. Jaz imam to opremo ampak dizla 150 pa sem na 34,5k€ kot je tudi na ceniku.
Kake imaš, komentiraš kar ne poznaš.... 🫣Pejd pa najprej poglej od blizu, se pelji in potem povej kaj dobiš še za tak denar, Dacie pa ne omenjaj edino Reno Austral se mogoče lahko primerja, če nebi bil plastičen kot vsi novi vw-ji.
Kitajc je pa res.... 😂😉
Kaj pa moraš poznat? Izgleda kot CX-5 iz leta 2012. Ok ja ni 15 let je pa 11. Teli SUV-i so en živ dolgčas in le redki proizvajalci si upajo stopit tudi v malo bolj drzne oblikovalske vode pa še tisto zadnje čase nekako hranijo za EV-je.
Nikjer nisem omenjal, da je cena slaba in verjetno res nima veliko cenovne konkurence ampak komur je to dovolj je pač že v letih in mu je vseeno, kdor pa bi rad imel še malo več je pa treba seči nekoliko globlje v tošl. Zato pač vsi ne kupujemo najceneje, ampak tisto kar nam je všeč, kar nam da zadovoljstvo in kar tudi z veseljem pogledamo čez 5, 6 ali pa 10 let. Čez 10 let bo tudi tvoja CX-30 še vedno zgledala lepo, tole MG nešto pa močno dvomim.
Hehe, verjetno vsakemu petemu Italijanu in Avstrijcu tud. Aja, ne opravičujem dejanja takih in sem prvi, ki podpišem, da bi morali tako praktično kot teoretično obnavljati izpit na vsakih 10 let pa da vidmo kdo bo še za na cesto.
Ne ga vozit kot dizla. Ne ga vozit kot turbača. Vozi ga kot da si ga ravnokar ukradel. Ne ok, mal se hecam, ampak drugač pa resno, če hočeš vsaj teh mlinčkastih 75 konjev izkoristit je treba minimalno nad 3000 vozit oziroma najbolje kar med 4000-6000 obratov, kjer ima limitirano moč 75KM. Edino tako bo šla nekoliko bolje kot SDI.
Ne resno, bolj neintitivnega znaka si pač ne moreš spomnit. Razen, če je namensko, da domačine že izobraziš, tujec bo pa plačeval, ker ne bo vedel kaj pomeni. Pač "iznajdljivost" državnih organov.
After the fire on the car cargo ship off the Dutch coast, the media hastily identified an electric car as the cause. Now it turns out - that...
sicer je @skritikrt več ali manj vse povedal, ampak vseeno dodajam nekaj opornih točk zakaj je zadnja razlaga še najmanj verjetna.
1.) omenja se EV-je pozablja na hybride. Verjetno je bilo teh največ in njihove baterije sploh, če so plug in so kar velike. Lahko da je eden od teh zagorel.
2.) ICE avtomobili imajo pri transportu le mogoče par litrov goriva notri in nič več. Tako, da tudi, če bi to gorivo zagorelo, ga hitro zmanjka in ga navadno pogasi že sistem gašenja, ki ga take transportne ladje imajo.
3.) stoječi ICE skoraj ne more zagoreti, ker bi se morala poklopiti dva različna vzroka naenkrat in sicer napeljava bi morala iskriti in seveda bi moralo iztekati tudi gorivo. Oboje skupaj je close to impossible pri novih ugasnjenih parkiranih avtih.
4.) Če zagori ICE s toliko malo goriva v tanku bo gorel smo nekaj minut oziroma mogoče kakšno uro ne pa 5 dni. Toliko časa lahko gorijo le baterije.
5.) Pri tako malo goriva v tanku ogenj skoraj ne more zažgati sosednji avto ampak ga večino osmodi. Edino moč gorenja imajo baterije, kjer dejansko lahko gori kar nekaj dni.
6.) Tudi, če se je res mogoče vžgal ICE je tak inferno povzročil le kontingent avtov, ki imajo notri baterije pa naj bodo EV al pa hybridi.
zdaj pa še logično razmišljanje izzven konteksta zakaj je bolj okrivit ICE kot EV.
1.) EV je prihodnjost avtomobilizma in nikakor ni dobro, da prestrašijo taki dogodki bodoče kupce.
2.) Tiste kupce, ki bodo pol imeli EV-je v taki ali drugačni garaži in bi lahko bil to vzrok, da se izognejo nakupu zaradi strahu pred požarom.
3.) Če okrivimo EV-je se bo lahko postavilo vprašanje kako trasnportirat to v prihodnje. Sploh relacije Evropa-Azija in nazaj so rentabilne samo po morju. Če bodo zavarovalnice odrekle zavarovanja ladij za prevoz EV-jev jih ladjarji ne bodo več vozili. Kako pol priti do Hyundaia, KIA-e; Mazde, Honde in obratno evropskih znamk na vzhod? Samo vlak, ki pa praktično odpade zaradi stroškov prevoza. Oziroma trasnport brez baterij pa potem le te posebej na posebnih dodatno zavarovanih prevozih ali pa izdelava v bližini mesta prodaje končnemu kupcu, kar spet ne bo poceni.
4.) Vsem v tej zgodbi bolj paše da se okrivi ICE kot EV, čeprav glede na to kako je uničeno bodo tudi forenziki težko odkrili pravi vzrok, sploh če kamer ni bilo ali pa so uničeni mediji za shranjevanje videa. Tudi če ga bodo je vprašanje ali komu sploh koristi resnica v kolikor bo kriv EV ali hybrid.
5.) ICE je itak grešni kozel za vse tegobe tega sveta in bi ga radi čimprej odstranili iz enačbe, tako da je čisto primerno da se ga obtoži tudi za tole. Proizvajalci ne bodo imeli škode, ker to tehnologijo itak umikajo počasi v zgodovino. EV pao drugi strani mora pa ratat nekaj najboljšega pod soncem in absolutno zaželen pri kupcih, kar trenutno še ni.
Za konec pa samo to - ne trdim, da je to res kar sem napisal, ampak je pa najbolj verjetna razlaga in kot pravijo, če hodi kot raca, se oglaša kot raca pol je skoraj verjetno raca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bo v redu, ker nimaš avtomatika. Moraš zavarovat tisto kar imaš in ne na zalogo, ker če pride do poškodbe menjalnika ti lahko zavrnejo, ker ne gre za opremo, ki je zavarovana.
Predloži tisti cenik in revolution opremo, kjer ni usnja in je to to. Tako da bi morala biti cena skupaj z barvo manj kot 33k€. Jaz imam to opremo ampak dizla 150 pa sem na 34,5k€ kot je tudi na ceniku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani