Jest jo vsako leto odstranim v enem kosu in ne porabim vec, kot tri minute. Avto ni garanžiran in je ves čas parkiran pred bajto. Je pa tudi res, da ne uporabljam strgala za vinjete, ker je sranje (ni ostro). Uporabljam tisto mini strgalo za odstranjevanje tapet oz. lepila in gre dol, kot sus :). Letos sem jo odstranjeval ob 1h zjutraj in, kot sem rekel sem porabil manj kot 5 min. Dol je sla pa v enem kosu.
Evo tocno taksnega imam
Tudi jaz imam podobno. Samo, da je kovinsko ohišje.
Mazdo mal zapeljal en krog in na saabu zamenjal brisalce spredaj. V lokalni trgovini z avtodeli pasali gor samo od Wurth-a. Bomo videli če so kaj vredni.
Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi.
Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil.
Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor.
Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.
Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.
Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi) si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴
Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo.
Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem.
Samo komplet tesnil je 1K€ ja. Če je rotor ali ohišje podrsano (kar ne veš dokler ne razkoplješ) je cena projekta x3.
Pri nas je možakar srednjih let (leta 2004) kupil RX-8 rdeče barve 232KM in jo vozil do nekje leta 2010. Imel jo je za vsak dan in z njo naredil blizu 200Kkm in to z prvotnim motorjem brez obnavlanja. Ali je imel srečo ali je pa res bil skoraj menda edini, ki je znal pravilno vozit in skrbet za wankla.
Uglavnem prodal jo je nekam na primorsko. Ne vem pa ne komu in ne kam.
Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...
Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo
Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Koliko pa imaš preseka na 17?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani