To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....
Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...
Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga
Mi smo za Nemce balkanci. Za vsak trg so avti narejeni druga?e, v vsaki dr?avi se servis oziroma kvaliteta servisa tretira druga?e.
Primer... V navodilih za uporabo si preberi, kak?no nosilnost ima lahko prikolica priklopljena na mazdo 6 v Nem?iji in kak?no v Sloveniji za mazdo letnik 08 na primer...
V Bosni so drugi intervali za menjavanje filtra goriva...
Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.
Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri MB tovornjakih je bilo... Za nem?ki trg ena oznaka na bloku motorja, za slovenski oziroma ex YU trg druga oznaka.
Za mazdo 6 in te?e prikolice, ki jo lahko vle?e...je samo povdarek za nem?ki trg 100kg ve?...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani