Tudi ?e. No saj, to definitivno pride. Zato je fino prvih nekaj metrov imeti to v mislih )) Pa ko pride regeneracija na vrsto, se voha za?gano olje. ..ene 2x. Potem je pa v redu
Druga?e pa...?e bi bilo potrebno bi jo ?e v tovarni....Marsikaj bi morali ?e v tovarni narest, pa ne naredijo. In to iz enega razloga..Dobi?ek. Ne se slepit fantje
Tudi jaz sem se pridru?il klanu... Z novo Mazdo 3 SkyactiveX 4WD. Ob?utki pri vo?nji so zaenkrat odli?ni.
Vpra?anje za vse lastnike prej?njih modelov; ali je smiselno novo vozilo dodatno protikorozijsko za??ititi? Razmi?ljam o protikorozijski za??iti z olji Krown.
Hvala za va?a mnenja!
Jaz sem tako za??iti ?e svojo 3 mazdo, zaenkrat bp.
To ni ?isto res, na najni?ji to?ki je bila delnica ravno pred uvedbo SkyActive motorjev, ?e smo ?e pri tem. Je pa res da zadnji 2 leti po?asi pada. Tako kot ?e pri kaki drugi znamki.
Prodajne ?tevilke pa tudi niso tako drasti?ne ampak je prodaja po 2015 nekje tam tam.
Bi se pa seveda lahko te ?tevilke konkretno izbolj?ale ja.
@gregc88: dana?nji avti so ve?inoma nepregledni, tudi clio dana?nji je 200% manj pregledn kot pa je biu leta 99 Motor je primerljiv ostalim 1.0 in 1.5 od koncurence tak tudi v smislu porabe, kot pravim sem probal zadnji? 1.5 TSI in zdej X, poraba/mo? tam nekje na istem. Drga? pa js nikjer nobenga ne vidim, da bi extra hvalu novo trojko kok je oh in sploh nad konkurenco. Definitivno pa materiali v notranjosti niso bullshit po ob?utku, bom pa tole komentiral bolj, potem ko preizkusim Toyoto naprimer.
"Nova mazda3 trenutno nima konkurence v svojem razredu, kar se ti?e dizajna, kakovosti materialov in vsesplo?nega po?utja v kabini.
Znotraj je preskok napram prej?nji trojki ?e ve?ji. Armaturno plo??o jim je uspelo sestaviti iz bolj?ih in mehkej?ih materialov, kot jih vidite v trikrat dra?jih avtih. ?esarkoli se redno dotikate, je mehko, ?ri?ka pa niti enega. Tudi to danes ne uspeva ve? niti ?sveti? nem?ki trojici. Sedenje za volanom zdaj daje ob?utek, kot da ste v dva razreda bolj?em avtu, polo?aj za volanom je vrhunski in ?li so celo v tak?ne detajle, da so poenotili klikajo? zvok na vseh gumbih ?irom kabine. Avto daje ob?utek, da ne sedite v izdelku mno?i?ne proizvodnje, ampak v ne?em, kar je nekdo skrbno oblikoval samo za vas. In kon?no je sredinski naslon za roko dovolj velik, da nanj ne rabite ciljati s komolcem. Zdi se mi celo, da je zdaj najve?ji v razredu."
Vir: portal volan.si
"Kaj potem ponuja nova trojka, ?e ne dru?inske prakti?nosti? Predvsem kakovost izdelave in izbranih materialov ter dodelano uporabni?ko izku?njo. Ob?utek v kabini je preprosto bolj?i kot v ve?ini ?ljudskih? tekmecev in se v marsi?em lahko kosa z veliko dra?jimi avtomobili presti?nih znamk. "
Vir: portal avto-fokus.si
"
?etrta generacija mazde3 ima v najbolj konkuren?nem razredu vozil adute, ki jih konkurenca v golfovem razredu, vklju?no s kraljem razreda, VW golfom, do zdaj ?e ni ponudila. Vsaj ko govorimo o razmi?ljanju izven okvirjev - tako oblikovno kot tehnolo?ko. Po prvih prevo?enih kilometrih na evropski premieri nove, ?etrte generacije mazde3, lahko zapi?emo, da tako premijskega ob?utka vo?nje v tem razredu od nepremijskih znamk ni ponudil ?e nih?e.
Prvi vtisi z vo?nje:
Skoraj so?asno s predstavitvijo nove mazde3 se je odvila predstavitev nove toyote corolle. S kolegi smo si izmenjevali sms sporo?ila. Oboji smo bili nadpovpre?no presene?eni nad tistim, kar smo videli in preizkusili. Golfa in focusa, ki sta dinami?na kraja razreda kombilimuzin, o?itno ?aka te?ko delo. Japonci so naredili odlo?en korak naprej. Pri Mazdi mi je ?e dolgo v?e? njihovo razmi?ljanje, ki je povsem druga?no kot pri vseh drugih proizvajalcih vozil. ?e sve? je spomin na ?ase, ko so ostali brez denarja, ko jih je zapustil Ford. Vse, kar so imeli, so vlo?ili v razvoj, ki jih je zapeljal na povsem svojo pot. Tudi zaradi tega, ker dvakrat obrnejo vsak yen ali pa evro, ne ponuja velike izbire motorjev (le enega bencinskega in enega dizelskega), na bolj?i samodejni menjalnik bo treba ?e malo po?akati, zato pa tako z obliko kot materiali in vtisom, ki ga je nova mazda3 pustila po nekaj 100-kilometrih vo?nje na evropski dinami?ni premieri, ka?e, kam gre njena pot. Za manj denarja ponuditi premijski vtis. In to ji do zdaj uspeva. Voznik se v njej po?uti kot v kak?nem nem?kem premijskem modelu, tako, ko govorimo o ergonomiji, tehni?nih re?itvah, kot o materialih. Na cesti gre za zelo udoben in odli?no vodljiv avtomobil, ki je v ovinkih manj oster kot focus, a ?e vedno dinami?en in zabaven, tudi zaradi odli?nega ro?nega menjalnika. Manjka pa ?e pika na i. Mo?nej?i motor za tiste bolj zahtevne. ?akamo na tako opevani skyactiv-x.
"
Vir: portal zurnal24
" Notranjost je tista, ki me je najbolj prepri?ala.
Visoka kakovost materialov, pre?ita armaturna plo??a, estetski sede?i in moderen digitalni vmesnik. V mislih sem preverjal, ?e sem kdaj v kak?nem novinarskem materialu prebral, ali je omenjena beseda premium. Pa sem prepri?an, da ne. Kljub temu, da v trenutku ob?uti? to besedo. Tudi ob pritisku gumba start-stop se ob?utek nadaljuje.
"
Vir: avtofotomarket.si
" Kvalitet izrade, odabrani materijali i briga o detaljima su tako?er evoluirali u odnosu na prethodnu, i Jinba Ittai filozofija koju su u Mazdi tako dosljedno prigrlili, filozofija za koju u Mazdi tvrde da u svojoj su?tini u sredi?te postavlja ?ovjeka i istra?uje njegov do?ivljaj okoline, ovdje dosti?e novi nivo i ?ini novu Mazdu 3 jo? izra?enijom kada je simplifikacija te filozofije u pitanju: ovdje Jinba Ittai jeste ?istokrvni Premium. Ako sada po strani ostavimo vanjski izgled, Premium osje?aj dominira unutra?njosti, koja je izvedena besprijekorno, i izgled i dodir bilo kojeg dijela su savr?eni, a o samom dizajnu je i te?ko govoriti, jer Mazda 3 ostavlja dojam pripadnosti nekom vi?em segmentu. Sve je tu, na svom mjestu, od sjajnog volana, preko kratke i precizne ru?ice mjenja?a postavljene na odli?no postavljenoj centralnoj konzoli, dok kokpitom dominiraju izdu?eni otvori ventilacije i visoko postavljen 8,8? LCD ekran visoke rezolucije, kojem je u skladu sa Mazdinom filozofijom onemogu?eno upravljanje na dodir dok je vozilo u pokretu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Olje pa te?e ja. Par dni sigurno. Ravno zadnji? sem se spozabil po parih dneh in parkiral pri tastu :ne vem: :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani