Tole je uradni podatek, da nebo preveč ugibanja. Če ne verjamete vprašajte v lakirnico v Sl. Bistrico kjer ima Selmar lakirnico in zanesljive podatke o debelini....
Da povem svojo odločitev. Očitno bom ostal na Mazda forumu. Danes rezervirana CX30 Centre Line G140 (auto) z Design paketom. Machine Grey. 😀Je le po vseh letanjih po salonih Mazda najbolj prepričala s ceno in paketom opreme. Pa jasno z vožnjo tudi. No z videzom pa itak.
Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje
Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.
Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne?
Moj test si verjetno prečital? Je pa tako nekako kot je @ignacij napisal....
pred 12 urami je godlike napisal:
Huh, z Opli nimam izkušenj.
Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.
Focusa sem dobil od jutra, do 17h.
Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.
Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.
Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto.
Sedaj pa vprašanja:
1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj.
2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?
3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem.
4. servisi? Približna cena servisev?
Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.
Glede na to, da si ga vozil si veliko že občutil. Je čvrst in na malih luknjah vse občutiš, velike pa lepo požira. Če je to problem potem ga ne glej več! Ročni M so odlični AM pa so bolj počasni in sunkovito prestavljajo pri bolj agresivni vožnji a pri g140 naj temu nebi bilo tako.... Morajo povedat lastniki teh. Porabo boš imel cca do7 litrov, če boš vozil kot si napisal in ne po samem mestu Za ceno servisa bi lahko vprašal že pri testu in tudi števec bi lahko dal na 000000 pa bi videl okvirno porabo! Servisi redni so cca300-350€ odvisno koliko ti dajo popusta na zvestobo....
Če kupuješ novega se še zmeni za gratis prvi servis! Jaz sem ga vedno dobil, ker za njih je to min. strošek cca 60€.....
Pred dvema letoma sva iz smeri GG proti prelazu Črnivec "spontano" maksimalno pognala vsak svojega stroja; Tesla S (dual motor) in jaz mojega takratnega optimiziranega Z4 3.0 in je bilo točno to kar ti opisuješ; na ravnici mi je lepo bežal, potem so prišli rahli ovinki, sem se mu bližal, kasneje bolj zaprti ovinki, sem mu priškripal tik do zadka in moral zavirati da ni počilo.
A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti.....
Meni osebno je najlepša 3ka limuzina ampak, ker sem jo že imel sem se vseeno odločil za CX-30 zaradi določenih malenkosti, ki so na koncu pretehtale...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato ker je še paleta Kitajskih dosti slabša na našem in EU trgu....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani