Ne se sekirat bomo pa tanke delal pa orožje za pobijat ljudi. V to nas poskušajo zdaj prepričat, da je nujno, ker smo nasedli zeleni agendi in se dobesedno deindustrializirali v civilni sferi.
Bo pa s tem proizvodnja stekla. To je dobro za Evropo. V avtomobilih ni prihodnjosti. Bodi pa tanki baje morali imeti dpf filter in EGR.
Veliko je tudi v tem,v kakem stanju je ostali del feltne...mislim površina,če je veliko zapečenega prahu od bremz itd...tako feltno je za lokalno popravilo potrebno noooro dobro ocistiti,kar pa je glede na stanje lahko praktično nemogoče brez abrazije.
Po tem popravilo z prehodom z meglico in poliranjem prehoda...so mojstri za to.
Kar pa se barve tiče-ce je tako zajebana...mogoče se pa izplača celo špricnit...ker,kako pa so jo v tovarni polakirali?!...vse se da,samo je druga pesem okoli stroškov....poceni in v nulo ne obstaja.
Jaz bi v takem primeru takoj kupil nov set...pa ne "original Mazda",ampak kaj drugega bolj "poštenega" kot npr. MAK (italianska firma v privat lasti),ATS,Ronal... ipd...
K serijske na moji CX-5 2022 so sicer lepe,a na njih piše nekaj,kar mi ni tako všeč...3x lahko ugibate...
A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁
Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi.
Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.
Vmes, ko voziš 80/ uro zapustiš lahko avto in greš še na malo potrebo. In se vrneš v avto.
Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.
Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.
Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.
To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume.
Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186 ... 😁
Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....
Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega.
Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo.
Janez007, dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.
Hm, po moje ne. Prebusili in pokitali so le rob feltne,ga prebarvali v barvi svetlečega aluminija in na koncu še na vse skupaj brezbarven lak-tudi preko roba,da se zbriše popravilo. Vsaj tako bi in bom tudi sam naredil na mojih 19" na 6-ki.
Odlična storitev za ceno slabe - ne gre. Razen pri @Alex, ki bi verjetno profesionalno spoliral naše 4 avte skupaj za 40€ ... sklepam po njegovih komentarjih zlatarsko dragih storitev Mazdinih servisov. 😁
Mene pa zanima @skritikrt, ali se popravljena ujame z ostalimi tremi platišči? Verjetno se od blizu opazi razlika, ko so narazen pa ne?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
SC 7 ni na voljo v dimenziji 215 /55 r18. 😉
Pa tudi sicer do SC 7 preveč športne gume za cx30. Premium so bolj "človeške" in tišje.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani