Sej je za relacije, ki jih opravlja, čist realno napisal, dino bi imel pač 7,0l, sam ti tega ne moreš sprejeti.
Jaz vem, koliko je pil pri mojem stilu vožnji napram dizelci in cx30 in to je dovolj. Koliko komu pije je pač zame nepomembno. Saj vam ne tankam jaz. 😉
ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.
1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.
2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.
Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.
Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...
Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊
pred 52 minutami je ignacij napisal:
No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.
Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi.
Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto. Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna.
To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.
To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje.
Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo.....
Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu.
Vsak drugi dan je deževalo. No, sedaj so vremenski guruji napovedali manj dežja, tako, da sem se opogumil in opral 30-ko. Sem ji pa zopet namenil poseben tretma, tako, da bo še hitrejša-beri manj upora. 😊
Če bi na izziv poslal ženo, bi bilo + 0,5 l/100 km. Ne samo avto, tudi noga prispeva svoje. Na primer jaz ne dirkam do rdeče luči in potem na polno zaviram, ampak že 100 m prej ali še več stopim iz gasa ... in če imam srečo direkt v zeleno. 😃
Lepo. Jaz tudi ne dirkam od semaforja do semaforja. Na prvem spustim gas, izstopim iz avta, tečem do drugega semaforja in počakam na svoj avto.
"Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.
Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5 litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "
Vem. A to pač realnost baby dinota in dinota. Lahk ga voziš 110 na avtocesti, lahko 80 po regionalkah, lahko 20 v mestnih središčih, kjer je omejitev 30, lahko ga imaš parkiranega, to je to. 😉
pred 2 urama je Bini napisal:
Ampak je za cx-30 to vseeno veliko glede na to, da so mu konje zaradi izp. plinov zmanjšali.... 🤔🥴
Ne za ležanje spodaj ravno ni je pa ok za menjavo koles in premz itd.... 😉
Meni ne pade na pamet, da bi lazil pod avto, pa naj bo na klocnah ali pa nad kanalom za servisiranje. Kar se da naredit od zunaj in brez, da bi dvigoval avto, naredim. Ja, gume tudi zamenjam amoak takrat je avto kepo na dvigalu cel čas. Če bi padel dol z njega, pač bi.
Fak, zopet sem fasal vijak v sprednjo gumo.🤔 Tak, samorezni za privijačit pločevino. Sem pač dvignil avto, snel kolo, rezerve nimam doma, ker imam zimske na shrambi pri mehaniku, pustil avto na dvigalu in peljal kolo zaflikat z 6-ko. In sem upal, da se ne bo odpeljal nazaj ker sem moral to storiti na majhnem klančku. 😊 Sem pa dobro zakajlal kolesa z odpadnim lesom, ki mi je ostal od izdelave kitar. Ob vrnitvi je stal tam, kjer sem ga pustil. 💪
Jaz sem imel na Mazdi 5 originalne diske spredaj 300.000 km in sem vedno kupoval originalne ploščice.
Zadaj so bili originalni diski, ko sem jo pri 360.000 km prodal. Ravno tako sem kupoval originalne ploščice tudi za zadaj.
Je pa res, da sem jaz večinoma vozil po ovinkastih hribovskih cestah, ne po ravnih avtocestah, kjer zavoro pritisneš vsakih 100 km enkrat, ko zapuščaš avtocesto...
Originalne so katastrofa, vsaj na 6-ki.
Tako, da kdor je pameten jih ne bo kupil, če jih noče menjavati vsako leto ali še prej.
Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.
Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah
pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se voziš z kaminsko hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.
Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako nevarna je lahko vožnja z e-skiroji. 🤔
https://www.24ur.com/novice/slovenija/davek-padca-z-e-skirojem-umetni-kolk-pri-43-letih-in-leto-dni-bolniske.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani