Ravnokar izvedel, da je moj stric kupil CX-30 z novim X motorjem. Vzel jo je v Makomi, po povedanem pa je dobil kar lep popust, večjega, kot pa berem v tej temi.
To pa ni res, ampak je obratno. Mazda karavan je dobrih 8 cm krajša od Passata karavana, zato jo tudi imamo doma ... Če pa bi bil notri pod sprednjim pokrovom Mazdi 6 Passatov diesel 150 KM z menjalnikom vred, pa bi bil zame to super avto.
Mazda 6 4.805 mm
Passat 4.889 mm
Vedno sem imel v glavi, da je Passat b8 krajši od aktualne 6-ice, nekje 476-477 cm.
Sem šel za hec pogledat podatke, ki jih je objavil naš uvoznik, in po njihovih podatkih je Passat variant je dolg 477,3 cm.
Kot sem napisal, če nekomu prostor v avtu veliko pomeni, Mazda ni najboljša izbira. S tem pa ne želim reči, da je Mazda slab avto, over all je še vedno odlična izbira.
VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.
Avto ti bo pomoje kul, ker zaenkrat moji komentarji se nanasajo samo na odnos v salonu in ne na sam avtomobil. Za sam odnos pa se pustim se presenetiti, ali bodo se kako oddolzili za te nevsecnsoti, ali bo pa res slo to mimo 'kakor da se ni nic zgodilo'. Namrec to bo pravzaprav veliko povedalo o odnosu. Ajd recimo da sprejmejo, da se zna zgoditi vsem taksne 'nevsecnosti', ampak potem je zanimiv del kako se potem taksni prodajalci / saloni odzovejo. Jaz bi pricakoval kaksno kompenzacijo, bon, kolesa ipd. Bomo videli kaj bo, ce bo.
Kot so ti predlagali zgoraj, sam bi zaradi zamude pri dobavi zahteval nadomestni avto do dobave in izročitve tvojega. Avto pri tej godlji ni nič kriv, veliko pa nesposobni prodajalci. Če si se v tvojem primeru dogovarjal s prodajlcem, katerega imam mislih, se niti ne čudim takemu rezultatu.
Če ti ne bodo ponudili nobenih ugodnosti, pa bi jim dal ob izročitvi avta jasno vedeti, da so izgubili resno stranko za servis.
Eni mešate pojem, da polni kasko vključuje še kombinacije delnih kaskov. Če prav razumem Ignacija, ni imel zavarovanega delnega kaska po kombinaciji D, če bi imel, bi zadeva šla skozi.
Meni so podgane preglodale nekaj kablov v motornem prostoru, pa nisem imel težav z uveljavljanjem delnega kaska (divjad). Tako da če imaš to kombinacijo, mora iti brez finančnih posledic skozi.
Ja pri Savi je menda res tako, da nižje od 3. premijskega razreda ne gre.
Sam sem bil prej tudi pri Savi, pa se mi je malo zamerila, ker so se podražili, sicer drugih težav ni bilo. Pa moj kolega avtoklepar pravi, da Generali in Grawe najbolj korektno izpeljeta škodne postopke in izplačila, zato sem tudi menjal.
Ekola, moje zavarovanje, prosim mnenja. In kdo se bolj spozna to so maksimalni razredi za popust al se še kaj da?
Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.
Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.
Jaz enako, je pa zanimivo, pri prej?nji Mazdi v 7-letih lastni?tva nisem dobil vdrtin, pri sedanji pa v enem letu dve. Ali imam zdaj nesre?o pa prej sre?o, ali pa je razlika v kvaliteti v plo?evini.
Mi je pa suho popravljal dober mojster v ?rnu?ah, ?e bo kdo rabil kontakt, ga lahko posredujem.
Alex, pa kje hudi?a si ti prebral, da mora? avto ulaufavat 15.000km? Mogo?e pi?e 1500km, sigurno pa ne 15kkm. Ne spomnim se, da bi obstajal kak model avtomobila, da bi imel tak?en dolg proces.
Pri novem avtu je treba pazit teh 1500km predvsem na to:
- motor naj ne gre preko 4000 obratov se pravi "gas do daske" odpade.
- obvezno naj se ne uporablja tempomat in nikar vozit s konstantnimi obrati. ?im ve? menjanja obratov tem bolje.
- izogibat se kratkim vo?njam, da se motor sploh ne ogreje
- vleka prikolice je no-go
- izogibat se uporabi raznih metabond izdelkov, do prve redne menjave olja, ker se mora motor najprej dobro "ule?at" potem pa lahko raznorazne nanoma?e dodaja?.
Na?eloma je pa to to... in ?e se tega dr?i? si naredil maksimum, kar lahko.
Nekateri priporo?ajo ?e menjavo olja in oljnega filtra po nekaj kkm prevo?enih. Jaz sem to naredil pri 4kkm prevo?enih na priporo?ilo Jureta iz BTC-ja.
Jaz sem kupil 4 meseca staro 6-ko, slu?beno od vodje prodaje pri Mazda Slovenija. Avto je imel cca 20% ni?jo ceno od nove, 4kkm prevo?enih, zraven sem dobil ?e nov zimski komplet gum na litih plati??ih. Po enem letu uporabe lahko re?em, da sem opravil dober in racionalen nakup.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ravnokar izvedel, da je moj stric kupil CX-30 z novim X motorjem. Vzel jo je v Makomi, po povedanem pa je dobil kar lep popust, večjega, kot pa berem v tej temi.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani