Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz). CX-30 X186 ATje občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5 G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4
Dober opis....👌😉
Službeno trenutno vozim,no se še navajam na Passata 110kw in v primerjavi s CX-30 lahko rečem,da mi je slednja uživaška,Passat pa delavec na dolge proge s porabo 5.0 L/100 na prvi prevožen rezervoar nafte. Ima zelo neposrečen menjalnik,ne veš ali bi imel v drugi ali tretji🤔 Računalnik ti svetuje tretjo,avto pa nikamor ne gre saj ima takrat komaj 120 obratov,turbo pa prime na 150 in do tja te že drugi rinejo.....😤 Ja in tako je treba dati v drugo,da kam gre,naprimer čez krožna križišča .... V višjih prestavah 4,5 je ok šesta je pa uporabna samo na AC...Je tudi malo glasnejši od Mazde a bolj na račun motorja. Moram rečt,da drugače sem kar zadovoljen z njim iz vidika za kak namen ga uporabljam.....🤗😉
Lahko kompliciraš, lahko pa poenostaviš. Jaz tesnila vrat mažem z navadnim parafinovim oljem. Za dišavo pa na ogledalo obesim par klobas ali kos slanine...
Mene pa ne vidijo več. Pri uveljavljanju garancije so bili sami izgovori in prelaganje odgovornosti. Med drugim so zgubili moje feltne, centrirat jih pa tudi očitno ne znajo. Pri servisu sem opazil, da filtra goriva in kabine sploh nista bila menjana, upam, da je bilo vsaj olje. Star napihnjen akumulator pa je po njihovem očitno OK. Direktor en dan obljublja na veliko, ves skesan, drug dan že ''pozabi'' nate in se zgovarja na sto in eno stvar. Znajo ti pa prodat, to pa.
Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat…
Aha, ti si dobil obvestilo, potem se pa nisva razumela, jaz sem mislil na tisto od "Mazda.si",ko se z VIN številko prijaviš in izveš stanje, pravzaprav nič ne izveš, ker napiše, da za tvoj avto ni vpoklica v resnici pa je... 😔😉
Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ...
Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...
Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉
Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma, če sm prou zakapiru, ker se električnih premalo proda, bodo navili ceno nafte do onemoglosti, da tudi najbolj trdovratne prisilijo v nakup električnega avta.
Pa tale Evropska demokracija je hujša diktatura kot v bivši Jugi totalitarni komunizem. Tam si lahko kupil Zastavo, tudi Renault 4 in 5, pa Lado in Škodo ter tudi Golf TAS. Lahko si kupil tudi Passata, le carina je bila zraven, pa je bil avto nekaj dražji. Pri tej Bruseljski demokraciji pa če ne boš kupil dragega in neuporabnega štromarja, bodo vse drugo podražili do te mere, da boš moral kupiti dragega in neuporabnega štromarja...
Očitno bo treba iti kolesarit tudi po Bruslju, ne le po Ljubljani...
Mah pri Selmarju...iz principa ne bi šel tja, ampak morem, ker grem konec meseca na Poljsko in bom potem imel več kot 20.000 km. Pri Kržišniku v Zagorju bi me vzeli, sem tudi prej vedno bil pri njih (izredno zadovoljen) in ni bilo nobenih problemov. Nič komplicirali, še zavorne ploščice sem svoje, pol ceneje nabavil, in so mi jih zamenjali. Neke fore majo, da nas olupijo, zastopim, da če prineseš olje, ki ni predpisano za avto in da ni v originalni ZAPRTI embalaži, da komplicirajo, tako pa ne zastopim 🤔. Pri kržišniku bi pa šele sredi julija prišel na vrsto, kar mi je žal prepozno...pa bo šlo 50 eur brezveze več za olje 🙄. Moram ga pa na pooblaščencu zaradi garancije servisirat.
Do lani je še šlo skozi z orig.oljem,letos pa bi radi zaslužili kot vsi ostali servisi..... 😁
Če slučajno kdo od lastnikov G motorjev potrebuje olje, ga imam 5L za prodat MAZDA ULTRA 5W30 (za bencinske G motorje), še originalno zaprto. Pošljite mi ZS, če koga zanima. Kupil sem ga konec aprila ker sem misli, da ga bom vzel s seboj na servis, a imajo očitno neka nova navodila, da ne moreš več prinesti svojega olja, rok za vračilo pa mi je žal potekel 🙄.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Popravljeno od BiniPovezava za deljenje
Deli na druge strani