Se pravi, je point vsega tega sranja okoli DPF samo to, da se ?rni dim, ki se ustvarja, pa? nekako skrije, zakrije, oz se ga ujame, ter kasneje za?ge samo zato da se ne vidi. ?kodljivo za na? organizem je pa potemtakem to ?e precej precej slab?e.
Zato ker nekateri gledajo zgolj na porabo, nekateri pa predvsem u?ivajo v vo?nji. Bistvena razlika.
Seveda poleg 1532 ostalih variabl, ki vplivajo na porabo.
Tako pa? je.
Ne sekiraj se in vozi
Kako vam lahko avto tako malo kuri?
Meni mazda 3 2.0 bencinski motor pri 6000 prevo?enih km ?e nikoli ni padla pod 6.5 l/100 km, razen na poti od Celja do Vodic(HR). Giblje se od 6.9 do 7.3 L/100 km.
Dnevno sicer imam kraj?e relacije v slu?bo do 15km v eno stran same ravnine.
Prestavljam ga pri pribli?no 2500-3000 obrati in ga pretirano ne ti?im, je pa res da imam 18 colske felne.
Ja, jaz sem imel oboje. Tudi delno je ok. S tali??a prakti?nosti ?i??enja, pa ni primerjave. Usnje pa? obri?e? in je to to. Ob priliki (ajde, recimo parkrat letno) ga nama?em s kremo in je to to.
Kar ne morem recti za Mazdo, damo diski so bilinproblem na prvi petki, cx7 in sestki...
Ja to, da so mel zaen kurc diske notr. Vem, ker sosed jamra na polno. Pa je picajzelj. So ble pa tudi debate na forumih okoli tega... No more quality at all..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi, je point vsega tega sranja okoli DPF samo to, da se ?rni dim, ki se ustvarja, pa? nekako skrije, zakrije, oz se ga ujame, ter kasneje za?ge samo zato da se ne vidi. ?kodljivo za na? organizem je pa potemtakem to ?e precej precej slab?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani