Jaz sicer na crpalki redkokdaj kaj kupujem… mi je ravno zato aplikacija odlicna, ker ni treba it placevat na blagajno… kjer je velikokrat vrsta… sploh ko se nekdo na kaksni manjsi crpalki z eno blagajno spravi se placevat loto ali pa poloznice …
Še enkrat - gola cena goriva brez vseh dajatev je cca 10 evro centov različna danes kot leta 2008. Pri končni pa je razlika astronomskih 40 centov.
Ampak trgovci bodo pomoje bolj prikrajsani, kot drzava… ki pobere razne takse in DDV…. Dolocili so samo najvisjo ceno, po kateri lahko prodajajo goriva… dvomim, da se je drzava popolnoma odpovedala svojemu delu pogace…
Kolikor sem opazil, jih dokaj malo placuje z aplikacijo… Vec se jih je posluzevalo “zunanjega okenca” takrat, ko je bil se obvezen PCT… Enkrat se mi je zgodilo, ko sem zakljucil s tankanjem (seveda placal preko aplikacije) in se vsedel v avto, mi en tip potrka po sipi, odprem… in pravi, da sem pozabil it placat 🤣 …
Sem zadnjic na nemski TV gledal nek prispevek, kjer je bilo govora o tem, kako se lahko privarcuje pri gorivih… in je nek “strokovnjak” suvereno izjavil, da je recimo razlika v porabi na AC pri hitrostih 120 km/h ali 160 km/h 50% 🤣…
Pa to je normalno, da so to naredili, za razliko od drugih držav, kjer tega niso in je gorivo šlo v nebo. . Še dobro, da ni tišler v vladi. Bi imeli sedaj gorivo po 3€/liter.😊
In sedaj se bo verjetno zacelo dogajat tako, kot na Madzarskem, kjer je ob meji omejitev, koliko lahko tankas, ker je nabavna cena za voriva visja od prodajne… oz. prodajalci goriv bodo z vsakim prodanim litrom delali izgubo … sploh ko bodo lahi navalili na crpalke…
Mene pa najbolj zanima ta 3.0 bencinar, obljubljajo nizko porabo, me res zanima.
To bo pa se nekaj casa za pocakat... Letos pride menda samo PHEV... naslednje leto 3.3 litrski dizel in sele 2024 pride menda na vrsto sestcilindrski 3.0 bencinar ...
Glede cene pa sem malo pobrskal pri konkurenci... pa so kar podobne cene... Recimo Toyota RAV4 PHEV je tudi nekje od 54 do 62K € + doplacila za dodatke ... Hyundai Santa Fe PHEV je od 57 do 62K € + dodatki ... Edino Tuscon PHEV je malo cenejsi ... med 39 in 43K € + dodatki. Kia Sportage PHEV je tudi malo cenejsa... in sicer med 36 in 44K € + dodatki ... Ostalo (Lexus, Cayenne, Mercedes,... je vse potem se precej drazje ...
Drugo leto bo cs za menjavo ... in je treba ze poiskati naslednjika ... Kot kaze, bo treba se malo pogledat kam drugam... ker se bojim, da mi bo tale CX-60 predraga ...
No saj meni je tudi tehnika bolj vsec kot pa sama oblika.... Sem pac bolj tehnofreak ... in se nikoli nisem laka poliral, da bi bil bolj "blink blink šajni" ... Ampak ljudje smo si razlicni... Zaenkrat je sicer se bolj malo tapravih tetov, ker ga novinarji kot kaze sploh se niso smeli vozit... Samo v demo sobi so lahko posneli svoje vtise... Pocakajmo se nekaj casa, da pridejo kaksni primerki na ceste ... Kar me moti, je visoka cena... ampak to je vec ali manj pri vseh malo boljsih hibridih ...
CX-60 je športni terenec, ki očitno kaže premijski značaj in predstavlja novo dobo za japonsko znamko. Sprva bo na voljo zmogljiv priključni hibrid, sledila bosta dizelski in bencinski...
Mazda nam je predstavila svoj povsem nov SUV model CX-60, s katerim posega v premijski razred vozil. Prinaša šestvaljne motorje, prvi priključni hibrid, pogon zadaj in tehnologije, ki so...
Sedaj, ko nima crnih, to spet ne bo vsec… prej pa je bil problem, recimo pri CX-30 s crnimi obrobami
Na slikah res ni fotogenicna… pocakajmo, kaj bo, ko bodo prvi primerki na cestah… Ce se spomnim nekaj let, ko je orisla ven sedanja sestica… to je bilo zgrazanja, kako cuden “gobec” ima… prevelik…. Kaj pa sedaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa od kod tebi ideja, da se gorivo vozi nazaj… ze v drugem prispevku to to omenjas… 😝 …
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani