Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.
Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč.
Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.
Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas.
Mazda Mazda6 G194 AT Revolution - NA ZALOGI, letnik:2022,38100 EUR :: www.Avto.net ::
torej 3 tisoč eur je razlike…nevem no
Ta dva avta (čeprav imam oba) nista primerljiva. Eno je avto za prevažanje raznih tovorov(zato imam 6-ko karavan, da lahko vozim glasbenono opreno okoli), drugo je avto za uživanje in zabavo (cx30). Cx30 ni klasičen suv ampak malo dvignjen hachback. Na cesti in v ovinkih se obnaša precej podobno klasičnemu avtu.
pred 9 urami je Boss napisal:
Ampak glede na to da si prekaljeni roker bi pričakoval vsaj nekaj individualizma... tko pa vsi v koprive in Alex z njimi.
p.s. mal zezam, da ne bo zgledal kot, da vsiljujem kaj si mora kdo izbrat... vsak izbere tisto kar mu paše.
Jaz sem se sam odločil (in nihče drug "me ni odločil") kaj bom kupil in kaj trenutno potrebujem. Če bi hotel klasičen, dvignjen suv z malo zastarelo obliko bi si omislil cx5. Oblika Cx5 mi ni bila nikoli prav posebno lepa in posrečena (ravno tako kot sedanja cx60 ne) zato te opcije ni bilo niti na zelo razširjenem sesnamu. 6-ko že imam in verjetno ne potrebujem še ene. Logična izbira je bila tako, da kupim premijski cx30. 😉
Kot vidim se ne razumeva. Številke so absolutne, ampak ne povedo pa dejanskega stanja, kakšno bi bilo razmerje prodanih, če bi bili vsi avtomobili na voljo za nakup po željah kupcev. Pri Mazdi MMS recimo forsira samo prodajo CX-30 in tega jemljejo na zalogo izredno velik. Vse ostalo pa bolj po kapljicah ali po naročilu. In večina kupcev ni pripravljena čakat tudi leto dni, da bodo dobavili nekaj po njegovih željah in je marsikdaj kr malo stisnjen v kot. Rabi avto čimprej in je edina rešitev, da vzame nekaj iz zaloge. Zato pa take astronomske cifre pri CX-30, ki jih prodajo več kot 50% vse prodaje.
Tako je pri nas, v Nemčiji pa očitno še vedno skrbijo za želje kupcev in zato je tam bolj enakomerno zastopana prodaja. Ampak še vedno je tudi tam omejitev predolga čakalna doba za točno določen model po želji kupca in to kazi prikaz oziroma željo trga po določenem modelu.
Mi gre pa na smeh , ko se spomnim pred nekaj leti, kako se je Alex iz prejšnjega sistema delal norca, da smo morali čakat na Jugota leto ali celo dve. In kaj je zdaj v tako opevanem kapitalizmu... ni ni, pa lahko si srečen, da sploh imaš možnost neki kupit. No ja zgodovina se ponavlja in smo skoraj tko k v jugi pred 40 leti.
Jaz sem prišel v trgovino, videl avto, skeširal in se odpeljal domov z njim. In to s tem, da sem dobil točno takšno opremo in barvo, kot sem si želel. Ne vidim vzporednic z komunizmom.😉
Saj jo lahko nabaviš. Edino tej benzinski mlinčki noter 1.0 so bolj bogi. Pa še, ko preklopiš na plin (veliko jih ima tudi plin) je bolj bogo vse skupaj v klancih. 😉
Eni trgovci so pohiteli in dobavili dovolj avtov na zalogo,drugi pa delajo tako,da sproti naročajo,ko kupec pride v salon 🥴☹️ Če se ti mudi greš tja kjer je avto na zalogi.....👍
Če te prav razumem je rešitev, da kupljen avto zapelješ v garažo in ga konzerviraš? 😀 Ali kaj, da se izogneš navedenim problemom?
Včeraj sem po radiju slišal, da bodo naftni trgovci gorivom spet začeli primešavati BIO komponente, po tem, ko so to pred časom prenehali zaradi omejenih cen. Torej za dosego okoljskih ciljev delamo še večjo okoljsko škodo (bio komponente rastejo na poljih, ki jih škropijo, gnojijo in uničujejo biodiverziteto). Nujno je potrebno nekaj ukreniti, vendar ti načini reševanja okoljske krize, se tudi meni zdijo trapasti (bio gorivo, sončni paneli, el. avti, vetrne elektrarne, ...). BIO komponente povzročajo dizlom dodatne težave, ... jih imajo že tudi brez teh komponent dovolj. 🙂
Danec mi je nekaj dni nazaj povedal, da je za kWh električne energije prejšnji mesec plačal 0,75€. Pri nas pride cca. 0,15 €, za gospodinjstva (vključene vse dajatve). Njegovim kolegom, ki imajo električne avte, se je ceneje vozit z navadnimi avti na bencin. Kam smo prišli.🙃
Nisi me prav razumel. Enostavno. Kupiš dizla, ga servisiraš prej, kot ti svetujejo na servisu(kjer ponavadi delajo pacienti, ki nimajo dosti pojma) in se voziš. Čisto enostavno. Zanimivo mi je nekaj. Trije moji znanci (kolegi, sodelavec) vozijo mazde dizel skayactiv. Dva cx 5 in eden ima 6-ko.
Nobeden ni na forumu in v glavnem nimajo pojma o avtih. In se le vozijo z avti. In nobeden ni še po jamral, da bi imel kakršne koli probleme z njimi. Pa ima eden že preko 150000 kilometrov, ostala dva pa preko 100000.
Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...
Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕
Z vsakim novim dizlom(vseh znamk), so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema.
Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi.
Ja res je kar sem pregledal tale forum so mnenja eden tako drugi tako da potem že rataš malo zmeden.
Avto pa sem izbral zato ker mi je res edini vizualno všeč in pa notranjost ker vsi gredo na neko čudno notrajnost kot da imaš polno ipadov notri.
Ja forum za nazaj je begajoč eni pišejo top drugi pa spet da ne.Kot pravim avto mi je vizualno res top notranjost materiali itd. Tako da komaj čakam da dobim cx 30.
Bravo za ročni menjalnik. 👍 Pri tem motorju je idealen partner. Nese ozirati in ne upoševati pisanja nekaterih, ki niti v tem avtu niso še dsedeli. 😉
Avto je vrhunski, vožnja na avtocesti veliko tišja kot v moji 6-ki. Potovanja, tudi dolga tisoč kilometrov so nenaporna in uživaš v njih. Moramo pa seveda upoštevati, da ni turbine in seveda se tega motorja ne vozi kot dizel motorja na nizkih obratih. Motor se rad zavrti do omejitve. Takrat ga spremlja lep, zdrav zvok iz avspuhov.
Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .
Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.
Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .
Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.
Hvala za odgovore.
Na forumu nas je kar nekaj, ki imamo ta model s tem motorjem. Ne poslušati ostalih na forumu, ki niti sedeli niso še v tem avtu. 😉
Avto gre super, saj ima vendar 186 konjicčev.Pije zelo malo. Z motorji nisem zaledil do sedaj, da bo bili kakšni problemi. Izdelava je vrhunska(premium). Kak#en menjalnik si izbral?
Po vsej vrjetnoti, za 5-6let bo. Drugace pa vsak avto zelo dobro vdrzujem tako, da nebi smel bit problem sploh, upajmo
Itak. Je pa res, da ga boš moral redno vzdrževati ( beri-menjava olja na 10-12Kkm) in ne na 20Kkm,kot ti bodo svetovali Mazdini "strokovnjaki". Pa kar po moško ga vozi, brez nekega penzionisričnega cijazenja. 😊 Mazdin dizel ima raje več obratov kot premalo.
Ok, jaz sem za, me pa zelo zanima kaka bo sploh udeležba pri toliko km za samo vožnjo brez kakega zanimivega ogleda- izleta Eni imamo-jo že do Lj.100km ali več.Mislim, da bi se morali držati bolj osrednje Slovenije, razmisli in predlagaj še kako drugo traso pa povprašamo za mnenja ali daš na glasovanje in gremo tja kjer bo več zanimanja..... 👍
Na koncu koncev je pa pri srečanju to fino, da se malo podružimo med seboj Mazdaši pa še kakšen s kapelco pa BMW zmajčki in še kdo....
Itak so vsi glasni, potem pa, ko je treba kaj konkretnega narediti, pa mora eden obvezno igrati igrice na stolu za 15000€,drugi mora kaj skuhati, tretji mora psa peljati k veterinarju, četrti mora it tankat na črpalko benzin a je prevozil z enim tankom "kar" 400 kilometrov... tako, da na koncu pridemo samo resni. 😉
Sicer pa smo to že dali skozi, dokazali kje je kdo s porabo, ugotovili smo, da na regionalkah ob umirjeni vožnji (skoraj penzionistični) porabi zastareli 2,5 motor nekje 1 liter več kot vsi ostali.
Seveda se ta razlika z večanjem hitrosti drastično poveča. 😉
Če bi bilo v osrednji SLO,bi mogoče še mene zanimalo🤔👍...odvisno seveda kdaj,k imam tak raznoliki turnus in ni šanse od danes na jutri dobiti fraj😧
Za BMWje pa sploh ne rabiš vabiti,k jih bo ob cesti dost parkiranih z palcem navzgor👍😂🤣
Midva pa bova tekmovala "izven konkurence",in se bova šla kdo porabi več😉...k ta moja poraba...skoz pod 10L...ne vem,če bo tako še dolgo šlo,da ne bo rezervoar eksplodiral od viška bencina...😬
Sej v bistvu je res
Vse kar je pod 10itrov/100 s temi 2,5 zastarelimi motorji je super. Aja, tudi porsche pije pri 130/uro podobno. 🤔
Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭
O,imajo tudi druge znamke težave, ne se sekirati. Še znatno več. Pojdi samo na bmw forum pa je tega v izobilju. Vsakodnevno.
Na drugih forumih se nimajo časa pogovarjati, kakšen računalnik za igrice si bodi kupili ali pa kaj bodo skuhali in v čem. 😊, ker je preveč okvar in jamrajo o tem.
Pač, ekologija in razni dpf-ji so prinesli svoje. Zato strokovnjaki ne pravijo zastonj, da se po Sloveniji vozi okoli 40% avtov z odstranjeni dpf-jem. Prednjačijo pa nemška vozila.
Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Motor x186 je pravi mehanski biser proti motorju mastodontu 2,5. Pač normalno je, da novejša tehnogija prinese znatne izboljšave na vseh segmentih konstrukcije in posledično je pri x 186( ki. Ima skoraj enake zmogljivosti) kot mastodont 2,5 a z manjšo prostornino motorja) 2-3 litre manjša poraba. In kar je najbolj zanimivo, hitreje kot se pelješ je ta razlika večja v korist x motorja. Ne smemo pozabiti, da ima mehanski biser x motor tudi kompresor. In, da je delni hibrid, kjer mu pomaga delno tudi elektrika. Tako da ja. Motor x je svetlobna leta naprej v razvoju in posledično je tu tudi majhna poraba.
Pa saj smo se sami lahko prepričali na izzivu "poraba" (tisti, ki smo tam seveda bili)😉,
kako vrhunsko se je odrezala 3- ka s tem x 186 motorjem. Kar nekaj dizlov je pustila zadaj. 😉
Si er pa pravijo, da se ne posoja žene, avta in kitare. Niti ne zamenjuje. 😉
Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪
Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?
Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.
Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.
Meni pije cx30 pripližno enako kot dizelca pri isti hitrosti. Preverjeno že neštetokrat in iz prve toke. Te razne Sprint motorje si pa lahko utaknejo nekam. To je podobno zanesljivo kot vsaka objava na FB. Pač napiše nekdo noter kar hoče in kar se mu ljubi. Preverja tega itak ne nobeden. 😉
To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja.
Verjetno že sam veš, da je velika razlika med dizlom (150 konjski, navor 380Nm) in tem motorjem( 165 konjev a le 213 Nm in še tej so na voljo šele pri 4000 obratih.) Če boš kupil novega bi ti sam priporočil dizla. Itak je 6 letna garancija. Novejši letniki najbrž nimajo več toliko problemov kot starejši s temi dpf filtri. Sicer pa imajo vse znamke ( novejši avti) probleme z dpf filtri vključno z audiji in vw. Ti bi itak vzel ročni menjalnik(ki je mimogrede fenomenalen) in je to popolni komplet za zmagovalen avto. 😊
Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli.
Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč.
Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.
Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani