Ponavadi se poleg "pipkanja" prizge tudi kaksna lucka ali pa je to na zaslonu vidno. Lahko je opozorilnik za pas, lahko so senzorji spredaj ali zadaj, lahko je opozorilnik mrtvega kota, ce ne uproabljas zmigavcev... lahko je opozorilo za nepripet varnostni pas,... lahko je se kaj cisto cetrtega ... Najbolje, ce prelistas prirocnik... ali pa posnemi in objavi posnetek tega "pipkanja" ...
Tole pa kar malo dvomim... DARSovci z rešpetlini ne bodo videli digitalne vinjete. Da bi pa gledali registrske tablice in da bi nekdo potem to kucal v računalnik in preverjal, če je cestnina plačana pa kar malo dvomim. Če že, bodo rešpetline nadomestili s kakšnimi skenerji, da bo zadeva malo bolj avtomatizirana ...
V to pa dvomim… So deli Slovenije, kjer sploh ni AC… recimo Koroska regija… In tam pomoje veliko ljudi kupuje tedenske… samo takrat, ko gredo kam, kjer je AC… Pa ves tranzitni promet osebnih vozil skozi SLO kupuje tedenske vinjete… Ampak to sploh ni bistveno… Toliko casa se odlocajo o tem, pa se enega datuma, ki ga pompozno napovedo, ne zmorejo drzat…
Saj to je mozno samo v Sloveniji… Lani in se letos spomladi so na veliko trobili, da lepljenja vinjet ne bo vec in da 100% pride elektronska vinjeta…
In evo… dobivamo elektronsko vinjeto, ki bo vijolicne barve …. Ker jim v enem letu ne bo uspelo spackat to, na kar se pripravljajo prakticno ze od “zacasne” uvedbe vinjet, bodo nekatere vinjete (tedenske, mesecne) se vedno v obliki nalepk… Menda bodo samo letne in polletne (za enosledna vozila) v elektronski obliki… … Ostale sele z nekajmesecno zamudo… predvidoma od 1.2.2022…
S 1. decembrom letos bo na naših avtocestah začel delovati sistem elektronske vinjete. A nekaj časa bodo mnogi morali lepiti še klasično vinjeto, ki bo vijolične barve.
Tudi zadaj na vratih je gumb za opdiranje/zapiranje in ne samo v kabini in na daljincu… Zakaj bi rocno odpiral? Naceloma se tudi da rocno… samo gre tezje, ker se cuti odpor elektricnega mehanizma. Verjetno ni najbolj “zdravo” taksno pocetje…
Meni je tudi tole elektricno odpiranje prtljaznih vrat vsec… Edino, ce je polno nalozen prtljaznik se vcasih zna zgoditi, da se spet odpre, ko vrata naletijo na oviro… Ampak se da rocno malo pomagati, ce so nalozene kaksne mehke stvari, ki popustijo, ce je dovolj pritiska… varnostni mehanizem pa vskoci…
Glede na to, da Bini dela dokaj malo kilometrov s svojim avtom... bi mogoce prisle v postev tudi "allseasons"... Ko sem bil na Vranskem na tecaju, je imel eden na Jeep Renegade namescene Allseasons gume in so se obnesle odlicno, tako na suhi kot na morki podlagi, pa tudi tisti terenski del je bil OK ... Bil sem lani poleti... Dilema je mogoce edino, ker letne gume ze ima...
Pri novejsih so spet nazaj vrnili TPMS ventilcke... Vmes jih ni bilo ... Ce imas namescene gume brez TPMS ventilckov (torej navadni) ti vse cas sveti lucka za tlak na armaturi ... In ce se prav spomnim, ni nekega enostavnega nacina, da bi to izklopil ... Najlazje je, vzeti ven zarnico ... nekateri so pisali, da so tudi not zatlacili vato ali kaj drugega, da ni svetilo
Pri mojih sesticah je bilo tako, da prva (letnik 2003 ni imela TPMS (ni imela sploh nadzora tlaka ) ... sestica 2008 jih je imela, sestica 2013 jih spet ni imela ... CX-5 2017/2018 jih spet ima ...
Jaz sem imel enkrat Nexen... in ce le denar ni tak velik problem, raje vzamem kaj boljsega... Takrat sem vzel Nexen, ker sem itak imel namen avto prodati v naslednje pol leta... Saj niso slabe gume... le poraba je bila opazno visja... in v mokrem niso ravno blestele. Niso bile zanic, sem pa ze imel boljse ...
Jaz sem za CX-5 takrat vzel zimske Continental TS850P SUV in spomladi, ko bo treba kupiti nove letne, bom verjetno spet vzel Continental... Tele, ki so bile na avtu kot provvgradnja (Toyo Proxes) niso bohve kaj... sploh sedaj po treh sezonah in ko ima avto prevozenih okoli 70.000 km (pozimi seveda na zimskih torej nekje 40.000 km prevozenih s temi gumami) se v mokrem ze cuti, da ne drzijo vec tako, kot bi pricakoval. Sploh recimo v kaksni garazni hisi po nevihti je skoraj, kot da bi vozil po ledu... Na asfaltu so zaenrkat se toliko, da jih bom do menjave na zimske se vozil ...
Imate kakšno informacijo, koliko pa pri slovenskih pooblaščencih računajo tisto uradno nadgradnjo za Android Auto? Pri Nemcih naj bi bilo okrog 300 evrov.
UPDATE: sem poklical na servis in takšna cena je tudi pri nas. Če ima kdo kakšno ugodnejšo možnost ali predlog, se priporočam. Pač glede na to, da je zgoraj omenjeni Tweak malo bolj neroden. Poleg tega verjetno zamenjajo tudi kable, saj stari bolj slabo polnijo 🤣
Jaz sem ga narocil iz Avstrije pred leti in sam zmontiral >> KLIK
Mislim, da pri starejših ni enako. Sem poskušal, pa se vrag še vedno preklopi.
Naj bi šlo takole, pa mi tudi ne deluje:
Canceling the automatic folding function
To cancel the automatic folding function, carry out the following procedure using the master control switches.
1. Switch the ignition ON.
2. If the power window lock switch is in the unlock position, switch it to the lock position.
3. Press and hold the front passenger's power window switch and rear left/right power window switches on the driver's door at the same time for 3 seconds or longer.
Tako naj bi slo pri starejsih ... Mogoce kaj nisi prav naredil... Tukaj je ze bila debata o tem na trojki podobnega letnika >>
Saj so samo trije polozaji Enostavno probas… V srednjem polozaju se ogledala samodejno zlozijo, ko zaklenes avto. V enem polozaju jih rocno zaores, v drugem pa se ne zapirajo samodejno… Vsaj tako je pri CX-5 KF …
View, print and download for free: MAZDA MODEL CX-5 2017 Priročnik za lastnika (in Slovenian), 775 Pages, PDF Size: 15.58 MB. Search in MAZDA MODEL CX-5 2017 Priročnik za lastnika...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nisem do konca napisal stavka… mislil sem napisat Audijev in BMWjev, sam prsti so prej nehali tapkat po ekranu…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani