Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?
Osebni avtomobili– delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)
do 1350 ccm 62 evrov
od 1350 – 1800 ccm 96 evrov
od 1800 – 2500 ccm 153 evrov
od 2500 – 3000 ccm 282 evrov
od 3000 – 4000 ccm 452 evrov
nad 4000 ccm 565 evrov
pred 27 minutami je NevLado napisal:
Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.
Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur
pred 17 minutami je robz napisal:
Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)
Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...
BTjka se je pa danes izkazala: kljub pripeti počitniški prikolici sem prehiteval vse po vrsti.
Razne limuzine, karavani, SUVi, kombiji in celo dva avtodoma z dolgo medosno razdaljo, sprednjim pogonom, pod obremenitvijo, v hrib gor, ko je na cesti 3 cm mokrega snega enostavno niso kombinacije, da bi se hvalili... Sploh, če so noter kakšni majhni motorčki, ki imajo moč samo, kadar so pod takimi obrati, da kar žvižgajo - kar pa na sluzasti cesti ni priporočljivo... Verig pa večina nima. Nekaj tistih, ki verige imajo, jih imajo "za policaja" in sploh ne pašejo gor. Večina tistih, ki imajo ustrezne verige, sploh ne zna verig montirati. Tistih nekaj, ki imajo ustrezne verige in jih znajo montirati, pa zdaj prihaja za nami... Mi smo pa ta čas že ukampirali, povečerjali, se umili in se spravili v postelje (otroci že spijo).
Pričakovat, da boš za 9.000 evrov dobil nov avto razreda Mazde 6... Ne vem, no, misliš, da ljudje kupujejo avto za to, da ga bodo neuporabljenega prodali naprej za pol cene?
Mah, kaj morem, sem pač kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne razumem. In potem je bolje, da sem tiho...
Tole sem videl ja, hvala, je kar mamljiva. Skoda za grde sedeze, zakaj bi nekdo to naredil ima pa kljuko in kar podrajsan odbijac pri prtljazniku, zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa. Mogoce tudi zato taka cena in menjane prevleke na sedezih. Idealno bi bilo 5 vrat in zadnji par senzorji, ampak vseeno v ponedeljek poklicem tipa, ce bo se na voljo.
"Zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa"
Ta izjava je pa zmagovalna. Glej, priznam, sem kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne poznam. Mi lahko razložiš, za kaj se pa sicer uporablja avto?
Kljun podoben staremu Tamu 5500, platišča z naperami kot od bicikla,... Počasi bomo prišli do tega, da je Lada leta 1990 delala lepša vozila. Predvsem pa bolj praktična...
Glede na majstra se ne bi čudil. Še najbolj podobna ŽivadinuJariću (Jaretu) in PavletuČuturi (Paju). Starejša generacija bo vedela, katera dva Srbska "junaka" sta to...
Ne, ne bo original, ker originalni pooblaščeni uradni Mazdin servis v osmih dneh sploh ni sporočil, kolikšna je cena.
Tako sem dobil od konkurence. 52€ za 76 gramov težki semering. To pomeni, da je 1 gram konkurenčne gume dražji od 1 grama čistega naložbenega srebra Zlatarne Celje... Kaj bi šele bilo, če bi dobil original, bi se kosal že z zlatom...
Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.
Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.
Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni.
Ta avto mi je pa od nekod poznan. Kot, da bi ga enkrat že kupoval pa me je takratni prodajalec nategnil in dogovor z njim ni veljal nič... Kakorkoli, potem sem našel drugo petko, vse enalo edino barve druge...
Tale oglas ima pa gotovo napako. Tu na forumu vsi trdijo, da je nemogoče, da dizelaši naredijo toliko kilometrov. Gotovo se je možakar zatipkal pa pritisnil eno ničlo preveč...
Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.
Ta novinar iz Avto Fokusa je tipičen primer Slovenskega novinarja: nima pojma, kaj piše. To velja za veliko večino novinarjev v Sloveniji, ne glede na teme: politika, šport, epidemija korona virusa, kultura, avtomobilizem, ekonomija,...
Hitro na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja."
1.) Evropa ni cel svet. Mazda pa vozila prodaja po celem svetu. Če Evropa nima politikov z jajci, si je sama kriva. In ker so ti politiki pokleknili pred neko Švedstko (takrat) 16-letnico, ki jih je, stare vole, naoblala kot cucke, to ni težava Mazde. In če se je Evropa zaradi posranih evroposlancev ustrelila v koleno, to ni težava Mazde.
2.) Mazda je določene modele umaknila z Evropskega tržišča, določenih modelov pa na Evropsko tržišče sploh ni poslala. Tako je, recimo, umaknila z Evropskega tržišča dva (za moje pojme) najuporabnejša modela. Ki pa ju še vedno izdeluje in prodaja po drugih tržiščih, predvsem z "desnim volanom".
3.) Kot sem omenil, na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja." Mazda je leta 2011 v Evropi nehala prodajati en model, ki je imel vzdolžno postavljen motor. Sicer štirivaljnik, ampak vzdolžno postavljen. Drugi model pa še vedno prodaja. Tudi v Evropi. Celo v Sloveniji se ga lahko dobi. Toda, tudi če je to en sam samcat model, prihajajoči motor ne bo pri Mazdi novinec z vzdolžno postavljenim motorjem. Ob dejstvu, da je prej bilo še več takih modelov...
4.) In taki cepci od novinarjev potem krojijo javno mnenje in glasujejo za avto leta in testirajo avtomobile ter potencialnim kupcem predstavljajo novosti, prednosti in slabosti določenih znamk in določenih modelov. Potem se pa najde en kmet s hribov doma in ugotovi, da novinar nima pojma, o čem piše... Novinar ima to smolo, da ima kmet, ki je s hribov doma, v garaži eno Mazdo z vzdolžno postavljenim motorjem. Drugi tak model je pa ta isti kmet vozil na enem od MPL, ko si ga je sposodil od enega od udeležencev (ta avto je bil živo oranžne barve, kdor je bil tam, bo že vedel, o katerem avtu govorim).
Kaj, zdaj bi nas rad prepričal, da je odtrgalo avto dol s Thuleja in je avto odneslo nekje po poti in sta ga izgubila, vidva pa sta s Thulejem srečno prišla do smučanja in nazaj?
Kaj tako razumnega in korektnega redko kje prebereš ali slišiš,bravo.....👍
Če bi vsi tako razmišljali bi bilo dosti bolje na naših cestah.....
Pri vseh šolanih glavah in internetnih pomembnežih, ki se oglašajo po celem svetu, kaj tako razumnega in korektnega napiše kmet, ki je s hribov doma...
Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.
Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.
Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...
Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?
Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.
Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.
To pomeni, da:
- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate
- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ups, pomota. Na sliki je Volvo XC60. Pa saj so si vsi tako podobni...
Konec koncev, dva dni ni nihče ugotovil, da na sliki ni Mazda ampak Volvo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani