Osebno sem zaenkrat zelo zadovoljen s CX-30, G140, čeprav je baby Dino . Otročiček baby, ki ga eni podcenjujejo, je lahko tudi prava zver, mogoče ko bo zrastel pa bo dobil več spoštovanja. Torej, ker je še otročiček, letnik rojstva 2025, tudi še ne vem kako je z zanesljivostjo, upam pa na najboljše, ko bo zrastel.
Pa pri meni ni nobenih čričkov, razen če odpreš šipe, slišiš mogoče kakšne škržate ali kaj že imate na obali...😁
Glede avtohiš po moje ni neke velike razlike, vsaj v ceni ne.
Pa glede na "Jinba Ittai" pazi ko postaneš lastnica, da se ne povežeš preveč z baby-jem, da morebitni mož ne bo preveč ljubosumen (končno ena ženska na forumu, če sem pravilno razumel)....
Pred časom smo pisali o oprostitvi plačila v Italiji, če so na AC dela in da se pri nas to ne da naredit zaradi vinjet in tralalalala in tako naprej... Evo da se da in te 4 mesece predstavlja 1/3 cene vinjete! Eni se po teh zastojih sploh ne vozijo in dobijo ta popust!
Meni je ful čudno. Ne naredim niti blizu 600km z enim tankom.
Včeraj ko sem tankal sem imel okrog 560km in pa doseg okrog 50km.
Niti z enim tankom še nisem prišel blizu 600km kaj šele čez. Pa "jajcam" po cesti večino še malo pod omejitvijo.
Občasno ga malo pritisnem ampak po večini vozim umirjeno.
Sem vseeno pričakoval malo boljšo porabo. Ali pa za gas nimam občutka.
Drugače pa ima kdo probleme s povezavo telefona in wireless android auto?
Večinoma dela. Kakšen dan pa nikakor noče povezati telefona brezžično z android auto.
V glavnem ko se noče povezati se ne bo. Tudi če telefon ponovno zaženem.
Res je tole malo preveč porabe🤔, če bi bil bližje tebi doma bi za par dni menjala avte pa bi se videlo ali je res kaj narobe na avtu ali morda na tebi kot praviš že sam....
Jaz pa najprej določim do kje sega moj proračun za"novi"avto. Izberem velikostni razred nato pa grem na izbor vseh kvalitetnih"lepotcev", ki so na voljo.
Mene je predvsem zanimalo glede porabe splošno, ker prodajalec mi trdi da imam še vedno ful visoko proti "njegovi". Naj bi imeli doma enako le drugo opremo in mu troši liter manj.
Drugače pa koliko vam doseg oziroma range izpiše ko resetirate BC oziroma po tankanju?
Jaz sem danes tankal in mi je izpisalo range 610km. Če pa pa po par metrov ugasnem in prižgem pa je range že na 600?
A je to normalen doseg po resetu BC in tankanju ali bi moralo kazati več?
Meni pokaže 800km in več ampak to ni isti rang motorja....
Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje.
Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke.
Se spomnim, da sem pri izboru, kjer sem izbral prvo Mazdo 6 imel narejeno celo Excel tabelco, kjer je bilo notri nekaj modelov avtov in primerjava od tehničnih podatkih, do opreme, rangirane po pomembnosti. Pa seveda cene, stroški vzdrževanja in druge zadeve. Pa so bli notri Škoda Octavija II, KIA Cerato, Hyundai Elantra, Peugeot 407 in Mazda 6. Kljub temu, da je bila Mazda 6 najdražja oziroma v rangu P407 je mela tolk drugih prednosti, da cena ni bila več dilema in na dolgi rok res dobra odločitev.
Ko bi tudi država gledala na razpise s tako logiko bi na koncu prišli ceneje skozi na dolgi rok, ampak to je pa že druga tema.
Prav imaš BOSS, brezveze so reklame za avte, samo denar zapravljajo....
Vse je odvisno kako voziš (ali si bolj nežen ali grob, dinamičen ali lesen... 😁), kje voziš (mogoče dosti klancev), kakšen je motor, menjalnik AT ali MT, mogoče štirikolesni pogon. Tako da te debate, koliko kdo porabi so v bistvu brezveze, če se ne pove vsaj približno vsega prej omenjenega... Zato pa je povprečni standardni podatek WLTP.
Iz mojih izkušenj CX-30, G140, ročni: sem na kakšnih daljših relacijah (ko se motor že prav segreje) po regionalkah in tekoča vožnja brez pravih klancev, spravil porabo celo na nekje okrog 5,2 l/100km. Povprečje pri dinamični vožnji prav tako brez klancev in avtocest, samo na regionalki in mesto, krajše relacije do 20 km, pa se mi vrti na nekje 6,5l/100km.
OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.
Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
Slabši absolutno niso, so pa bolj kompleksni z več zadevami, ki se lahko pokvarijo oziroma povzročajo dodatne servisne posega ali čiščenja. Istočasno so pa bistveno čistejši in okolju bolj prijazni in si ne bi smeli prislužiti demonizacije, kot se jo gre EV lobij in neki kvazi zeleni.
A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel.
Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆
Tisto zadnje ti gre sistem vbrizga goriva v spanje pa še kaj, to je imela Alfa že pred skoraj 30 leti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, kakor za koga.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani