Oprosti avtomatik prestavlja sam, ro?nega mora? ti. Kaj je tukaj bolj?ega oz slab?ega
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Ni samo to. Dinamika vo?nje in poraba bencina je + na strani ro?nega menjalnika. Pri Skyactive-X motorjih razlike porabe ne bo samo toliko kot je navedena v tehni?nih podatkih, ampak bo sigurno 1l razlike v ?kodo avtomatskega menjalnika.
Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto
In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.
Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).
Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).
Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.
Tudi jaz sem razmi?ljal o avtomatiku pa je odlo?itev padla na ro?ni menjalnik, so baje bolj?i od avtomatikov pri novih modelih (M3).
SI konfigurator za novo Mazdo CX-30 je na voljo od danes naprej (tudi s ceniki in dodatno opremo). Opcija stre?nega okna je na voljo za dopla?ilo kot dodatna oprema za 800,00 ?.
Sem pred dilemo ali vzeti bele usnjene prevleke ali ?rne v novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno. Sam imam namre? v M6 usnjene prevleke (olivno zelene barve, ki so bile takrat opcijska izbira - leto 2008) in so poleti na soncu hudi?evo vro?i. Ali so bele kaj manj in kako je z umazanostjo le-teh oziroma ?i??enjem. Bi bilo sicer super, da bi bili ventilirani (sede?i) a te mo?nosti na ?alost ni.
Malo se "igram" s konfiguracijo Mazde CX-30 na Mazda AT portalu pa vidim, da mi pri sestavi ro?ni menjalnik, pogon 4WD, Skyactive-X motor, vsa oprema (kjer so predvidena 18' plati??a in gume) ni mo?no kod dodatno opremo nabaviti 16' plati??a in gume (za zimo) zaradi 4WD pogona.Ali mogo?e kdo kaj ve o tem ?
Kot vidim je ve? negativnih kot pozitivnih komentarjev glede nove Mazde CX-30. Pa? vsake o?i imajo svojega malarja kot pravi pregovor. Videl sem v ?ivo oba tako novo M 3 kot M CX-30 in mi je slednji bolj v?e? vsaj glede ekonomi?nosti (velikost prtlja?nik, dno prtlja?nika, prostor na zadnjih sede?ih) in oblike, tako da sem se odlo?il, da naro?im slednjega. Res tudi meni ni v?e? obroba ?rne plastike ampak se je lahko da deloma odmisliti z barvami: ?rna, nova sivo modra ali ma?in siva, ki bo tudi moja izbira. Kar se ti?e, da je to "penzionerski" avto pa je to tako: vsi bomo, ?e bomo imeli sre?o (eni prej, drugi kasneje) pri?li enkrat do tega statusa - meni sicer fali do tega 8-9 let pa sem se vseeno odlo?il za ta avto. Sedaj imam M6. Pa ?e to: prvi pridejo (M CX-30, motor G122) naslednji mesec (avgusta) a bodo na voljo baje za predstavitve novinarjem.
Da ne bo ve? ugibanj glede nove Mazde CX-30, vozilo je mo?no ?e naro?iti v SI in sicer vse izvedbe. Cene se za?nejo od 22.290,00 ? (osnovna oprema G122) do 34.590,00 ? (vsa oprema,X-180, avtomatik, 4x4 pogon). Kaj ve? zaenkrat ?e ne morem povedati.
Konec leta 2019 (november, december) bo naprodaj tudi moja M6 2.5 GT (11/2008), 5 vratna, temno siva, ki ima trenutno prevo?enih 83.130 km,kupljena nova in servisirana redno pri AC Skorn?ek in zadnji dve leti pri Mazda servis BTC, gara?irana, nikoli zaletena. Bo pa malo dra?ja glede na ohranjenost in tudi trenutnih potencialnih kupcev je kar nekaj. Avto je sicer vsak dan na cesti a naredim malo km.
Nekaj sem ?e predhodno napisal o Mazdi CX-30. Pa na kratko povzetek:
- avto sem videl v ?ivo na ?enevskem salonu - zunanji vtis: je lep, videl tudi prtlja?nik: ni sicer ne vem kako velik a kar soliden (440 l), vsesti vanj se nisem mogel ker je bil avto za ograjco - mogo?e bi se tudi dalo a nisem hotel biti vsiljiv, mi je bilo potem ?al,
- oprema bo podobna ali enaka novi M3 (z opcijami), cena pa verjetno malo vi?ja - cca. 1.500,00 - 2.000,00 ?,
- prve pridejo k nam v salone letos v mesecu avgustu in septembru - z motorjem G122, z motorjem SkyActive-X pa v novembru in decembru let
os,
- obstajala bo tudi mo?nost zadnjih elektrificiranih vrat kot ena izmed opcij pri bolj?ih opremah (kot jo ima CX-5),
- in kot zadnje odlo?il sem se za nakup takoj ko bo na voljo z motorjem SkyActive-X (?e prej pa bom na testno vo?njo s tem motorjem ?el, ko bo na voljo pri novi M3).
Aja pa ?e to, verjetno ga bom vzel v machine sivi barvi, da malo prekrijem ?rne plasti?ne obrobe na vozilu spodaj.
Ima mogo?e ?e kdo naro?eno z CX-30 z G122 motorjem, ker kot sem sli?al jih je nekaj ?e naro?enih pri na?ih distributerjih za avgust 2019 in september 2019........
Sem uporabil kar to temo in sicer me zanima kako ste kaj zadovoljni tisti, ki ste kupili novo Mazdo pri Interclassu v Ljubljani - ali se da dobiti kaj "bonbon?kov" brezpla?no (kovinska barva ali alu feltne) pri nakupu.
Zanima me, kako to, da ?e ni ni? novih informacij o prihajajo?i Mazdi CX-30, do sedaj je bila videna samo v rde?i barvi in vse slike ki so na internetu so iz ?enevskega avtosalona, mogo?e ima kdo kak?en link kako izgleda v kak?ni drugi barvi, pa ne pobarvano s Photoshopom...., aja pa ?e to zanima me ali ima kdo kak?en podatek kak?ne gume so na M CX-30 - dimenzije....
To sicer te?ko verjamem, da se ukinja M6, saj se mi zdi, da je bila za leto 2020 ali 2021 napovedana povsem nova M6, razen seveda ?e ne bo izgledala kot SUV........
Alex berem tvoje komentarje (poleg seveda tudi ostalih) in imam komentar na le-te - ?isto dobronamerno, enkrat si proti plastiki, drugi? si za plastiko, zanima pa me kak?no je dejansko tvoje mnenje - pa brez zamere.
Wtf so oblekli skoraj cel avto v plastiko? Grdo. Ko bo ta plastika zbledela na soncu v par letih bo vse skupaj ?e bolj grdo
izgledalo.Kam gre? Mazda s to plastiko? Upam, da ne bodo vsi modeli ?li v to smer.
Da bi plastika zbledela v parih letih v to ne verjamem, saj je bila verjetno podvr?ena testiranjem. Je bilo pa re?eno na sejmu da bo tudi sedanja CX-5 v roku 2-3 let (ali ?e prej) pre?la na obliko CX-30.
V petek pozno zve?er sem se vrnil iz ?enevskega salona. Eden izmed namena obiska je bilo tudi kar se da podroben ogled in seznanitev z novo Mazdo CX-30. Iz mojega vidika je avto zelo lep, ?al je bil za stekleno ograjo (sicer nizko) tako, da neposreden stik ni bil mo?en, vseeno sem prosil prijazno hosteso, da odpre notranjost in prtlja?nik (je zadosti velik, dno prtlja?nika je rahlo poglobljeno) ter da mi vse skupaj poslika, kar je tudi storila. Vozilo deluje ve?je kot so dejanske mere. V vozilu naj bi bil ?e Skyactiv-X motor, kar je bilo vidno iz napisa na zadku vozila - preveriti ?al nisem mogel. Zadnja (prtlja?na vrata) so bila elektrificirana kot pri CX-5. Notranjost je v stilu nove M3. Kar me je malce motilo je ?irok pas plastike okoli spodnjega dela vozila ampak se to pomoje delno izni?i ?e izbere? kak?no temno barvo (npr.machine grey). Naredil sem tudi nekaj fotk in 2 film?ka (mi ju ni uspelo nalo?iti). Sicer pa je Mazda imela kar precej velik prostor na katerem so imeli skupno razstavljenih 12 vozil: poleg CX-30 ?e 2x CX-5, M6 karavan, CX-3,M2, 2x MX-5, 3x nove M3 (HB) in novo M3 (limuzina). Slednja je naredila na mene zelo dober vtis. Napovedana prodaja nove CX-30 s Skyactive-X motorjem je za Evropo jesen 2019.
Kar sem do sedaj videl na slikah mi je v?e?, nisem pa ?e videl odprtega prtlja?nika na nobeni sliki, ker me zanima ali ima ravno dno ali poglobljeno. V primerjavi z novo M3 mi je lep?i in bolj ekonomi?en (po videzu ima na zadnjih sede?ih ve? prostora, ve?ji prtlja?nik). Je pa seveda potrebno vozilo videti v ?ivo.
Evo ?e moji vtisi, ogledal sem si jo v petek, bila je polno opremljena nova M3 HB rde?e barve. Na zunaj tako spredaj kot zadaj mi je zelo lepa, ko sem se sedel na voznikov sede? je bilo po?utje zelo dobro, slab?e sem se po?util na sovoznikovem sede?u, ko pa sem se sedel zadaj, sem dobil ob?utek, da je to vozilo za 2 osebi - zelo malo prostora zadaj, utesnjenost, pogleda ven zelo malo. Prtlja?nika mi je ?e kar nekaj, ?eprav bi bil lahko ve?ji. Glede na bolje opremljeno vozilo (vsi 4 paketi opreme) bi pri?akoval bolj?e gume kot so bile - Toyo. Elektri?ni sede?i so samo na voznikovi strani, sovoznikovi so ro?no nastavljivi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni samo to. Dinamika vo?nje in poraba bencina je + na strani ro?nega menjalnika. Pri Skyactive-X motorjih razlike porabe ne bo samo toliko kot je navedena v tehni?nih podatkih, ampak bo sigurno 1l razlike v ?kodo avtomatskega menjalnika.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani