... ... ... ... ... Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.
... čez trideset let pa drugega ne boš imel...
Mazge in ostali Japonci bodo predragi, Ameriških V8 v Evropi ne bodo odobrili, Tata motors ima dovolj svojih težav in se ne bo bodel z Bruseljsko birokracijo, Lada pa bo imela dovolj svojega trga, da bi se še z Evropo in njenimi predpisi jajcala. Zna biti, da bo tvoj zadnji avto Kitajc...
Ja, Evropska avto-industrija se pa že zdaj počasi zapira, tako da bo celina, ki je začela z avtomobilizmom, najbrž ostala brez avtomobilskih tovarn. Že zdaj je polovica znamk v bistvu isti avto z istega traku, samo značka je druga...
Pri EV so največja težava "neplanirani dogodki". Pri nas, na primer, je bilo v planu, da bo žena prevozila 60 km, ker je naša nona morala na nek pregled. Proti vsem pričakovanjem so jo obdržali v bolnici, zato je žena naredila dodatnih 60 km, da je šla domov iskat stvari zanjo (pribor za osebno higieno, zdravila, natikači, dve knjigi, polnilec za mobitel, ...). Potem je pa padlo še, da je bilo nujno neko reč odpeljat na Jesenice, čeprav naj bi to peljali v petek (včasih majstri prehitevajo, čeprav se jih praviloma vedno čaka). In je bilo še dodatnih 450 km.
In tako je BTjka iz načrtovanih 60 km danes naredila preko 500 km - skoraj 9x toliko, kot je bilo planirano. Pri dizlu to ni problem, 10 minut na črpalki (točenje in plačevanje), pa greš dalje. Pri EV, če te doleti nekaj nepredvidenega, si občičal...
Ampak povprečni avto v Sloveniji naredi cca. 30 km x 250 delovnih dni ...
Ne vem, kakšna povprečja imate pri Vas, ampak pri nas je 30 km komaj v eno smer. Razen, če spet iščeš ekstreme, robne pogoje in ne vem kaj še vse.
pred 49 minutami je dvorjan napisal:
Saj ravno zato, ker je milijon stvari že povezanih z nafto, je treba zmanjšati našo odvisnost od nje. In posledično petrodolarja. S selitvijo transporta na elektriko bi si vsi naredili ogromno uslugo. Svet bi potreboval bistveno manj nafte, ta bi se tudi pocenila, saj bi ponudba presegala povpraševanje.
Tako da, tudi če prisegate na nafto, vam je v interesu, da podpirate elektrifikacijo prometa. 😃
Ja, ker v tem primeru ne bi bili odvisni od petrodolarja ampak od elektrodolarja - ker (ne vem, če ti je že kdo povedal) elektrika ne pride iz vtičnice, ampak jo tja spravijo po žicah. Pridelajo jo pa v elektrarnah. In v Sloveniji imamo glede tega kar zelo velik problem. Vodni viri so že preko 80 % izkoriščeni, poleg tega ekologi ne bi dovolili kakšnega večjega jezu narediti. Lahko naredimo kvečjemu še nekaj deset mini in mikro hidroelektrarn, potem se pa konča. Termoelektrarne na premog spet ne bodo šle skozi. Sončne in vetrne elektrarne niso zanesljive v smislu konstantnega vira energije. Torej ostane le še jedrska. Ki je sicer zelo varna in zelo zanesljiva in z malo odpadki, ampak so pa ti odpadki zlodej od zlodja. In če se slučajno zgodi tiste 4,5 ‰, ko gre kaj narobe, pa dobiš Černobil in Fukušimo... Zato nam ni prav preveč v interesu, da podpiramo elektrifikacijo prometa. Ne še...
Ja, @dvorjan, z električnim vozilom se voziš skoraj zastonj. Sploh z VW ID.7, ki lahko z eno baterijo (86 kWh) prevozi 940 km.
Na poligonu pri konstantni hitrosti 30 km/h...
Brez zamere za vse omenjene, ampak rad bi videl npr. @Alex ali @jures ali pa @g.Wankel in ostale, da bi se po svetu prevažali s hitrostjo 30 km/h. Takim modelom še da traktor dam, bi ga spravili na vsaj 70 km/h, če ne kar na kakšnih 245...
Volkswagen ID.7 v izvedbi pro S je avto, ki ga lahko kupite tudi pri nas. Nedavno so z njim prevozili 941 kilometrov z enim polnjenjem. Obstaja pa majhen kavelj - potreboval je več kot dva dni.
Včeraj okoli 18. ure je v Šempetru pri Gorici iz tovornega vozila poljskih registrskih številk izteklo okoli 200 litrov dizelskega goriva. Šlo je za nenavadno n
... ... ... ... ... mi je pa agent povedal da je prišlo popravilo toče okrog 4500€.
Razloži mu, da mi na obeh vozilih nismo imeli pa nobene škode in sestra tudi ne pa moj tast tudi ne in ženina sestra tudi ne. Pa se pogliha...
Kako radi servirajo podatek, koliko so izplačali. Slišim kdaj od sodelavk. Nikoli pa ne povedo, koliko ljudi je plačalo skoraj jurja, pa nikoli nič koristili...
A se da kje zvedeti, koliko dobička so pridelali? Sploh za Generali me zanima, glede na borbo s kleparji in ličarji...
- štirje problematični dizli, ki se skozi kvarijo in so dragi za popravilo
- ter pet neuničljivih in trpežnih bencinarjev
Zdaj, al jaz česa ne razumem (niti ne bi bilo čudno - kmet an s hribu doma) al pa avtor tega članka ne bere Mazda forum pa ni pravilno opra... Se pravi - poučen...
Češko podjetje Carvago, specializirano za spletno meddržavno prodajo rabljenih avtomobilov, ima črni seznam 11 avtov, katerim se na daleč izogiba pri trgovanju.
Ja, vem, sm kmet an s hribu doma. An starejš k sm, mn zastopm...
Pri naši hiši imamo voznico - začetnico. Se pravi, da vozniškega dovoljenja še nima tri leta. Zato moramo zanjo skleniti dodatno zavarovanje za začetnika. In grem na zavarovalnico in začnemo. Obstajata dve možnosti: doplačilo na avtomobilski polici ali posebna polica, ki je vezana na voznika-začetnika.
Pri prvi se doplača na polici vozila in mladi voznik lahko vozi zgolj in samo tisto vozilo.
Pri drugi je pa nova polica, vezana na voznika in lahko potem vozi vsa vozila.
Pa smo se lotili. Odločili smo se za drugo varianto. Urejamo, beremo in ugotovimo, da je doplačilo potrebno samo za vožnjo osebnega vozila.
Se pravi:
- če bo vozila Fiat Cinquecento (osebno vozilo), mora imeti dodatno zavarovanje, ker je večja nevarnost za nesrečo.
- če bo vozila Iveco Daily 35.140 L4H3 (tovorno vozilo), ne potrebuje dodatnega zavarovanja, ker ni večje nevarnosti za nesrečo...
Premišljujem, da bi namesto FucksWagna vzel Toyoto Hilux. Potem ne potrebujemo dodatnega zavarovanja za mladega voznika, ker Mazda BT-50 in Toyota Hilux spadata pod tovorna vozila in ne pod osebna.
Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:
- delajo relacije 50+ km,
- imajo avto še v garanciji, ali
- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).
Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.
Res je! Se popolnoma strinjam! Ker...
Ja, relacije pri meni so več kot 50 km. In pri vseh, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav... Samo za primer dam enega, ki je malo pred korono kupil testno Mazdo 6 karavan in se z njo vsakodnevno vozi iz Solkana v Koper v službo. Vsak dan 160 km. V enem letu okoli 35.000 km. In avto dela. Po vsem, kar sem prebral na tem forumu, bi moral že vsaj dvakrat zamenjat čisto vse vključno z garažo...
Moj avto pa že dolgo ni v garanciji... In tudi nekaj drugih, ki jih poznam, avto nimajo več v garanciji. Tudi zgoraj omenjeni avta nima več v garanciji.
Šraufat znamo (jaz in tisti, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav z avtom) pa samo toliko, da lahko zamenjamo olje in filtre. Kar je manj kot morajo znati lastniki bencinarjev, ki morajo občasno menjati še vžigalne svečke...
Zdaj pa resno. Sm kmet an s hribu doma an bom razložu tko, po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Po avtomobilistično: dizla se ne uporablja na kratke razdalje v mestu od semaforja do semaforja, pa na vsakem semaforju ugasnit... Ko dizla enkrat užgeš, mora narediti vsaj 50 km. Sicer si pa to že sam ugotovil...
In, ja, vsak motor se da uničit - če ga ne uporabljaš za to, za kar je namenjen... Saj sem že omenil - poznam možakarja, ki je uničil Perkins 1006T. Take motorje so, med drugim, vgrajevali tudi v traktorje Massey Ferguson 399, pa tudi v avtobuse in tovornjake... In, mimo grede, en tak motor, generalno obnovljen, pride 5500 funtov...
Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.
pred 22 urami je Alex napisal:
A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊
pred 22 urami je ignacij napisal:
Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.
Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T.
Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...
Vsi o nekih blazno poskočnih modelih in neverjetnih pospeških - potem mi pa kak izsili prednost pa skoraj zavore skurim, ker nihče nikamor ne pospeši... In ko se na semaforju prižge zelena, moram velikokrat previdno pritisnit na gas, da koga pred seboj ne pribijem... Včasih imam občutek, da kakšna nova Scania pospeši hitreje od osebnih... Tu pa vsi o takih pospeških, da kar asfalt trga. Škoda, da ste ves čas samo na ekranih in ne na cestah - vsaj jaz nobenega takega nikoli ne srečam...
Mogoče pa le, zaradi brutalnih pospeškov, ne upate zapeljat iz garaže - da ne strga temeljev in se garaža ne poruši.
Seštel litre in preštel kilometre. Moram priznati, da si nisem predstavljal, da počitnice tako znižajo porabo. Se vidi, da ni nek napor vleči 1300 kg težko prikolico do Črne gore in nazaj ter malo po Črni gori naokoli. Po Durmitorju se je pa itak vozila prazna (tistih 250 kg in počitnikarji ni omembe vredno) in brez prikolice.
V glavnem, poraba Mazde BT-50 je 3,987 litrov na 100 km. Po cilindru, pa štirje so...
Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...
Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni.
Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!
Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...
Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Največja dovoljena masa 3000 kg, nosilnost 2400 kg, ročni kiper nazaj, možnost navoznih ramp, da se lahko tudi kakšen avto odpelje,...
Ampak so cene take, da me je želja minila...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani