Skoči na vsebino
Nakup CX5 165 manual
Napisano

In to po lokalnih cestah po levi vozijo, da ne moreš prehitevat. 

Poglej raje, koliko osebnih avtov kampira na levem pasu AC. 

Pridi z mano na kako furo, da vidiš kaki pacienti so vozniki. 

Sam sem govoril o vožnji z avtom po LOKALNIH cestah. Za prehitevanje na AC pa ne rabiš takega navora, da tovornjaka prehitiš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX5 165 manual
Napisano

A nima visokih obratov, če se že rabi moč? Pač, treba se vozit motorju primerno. Voznik vozi avto. Drugače pa, tak brez veze prehitevat. Probaj se na svoji relaciji vozit enkrat na polno, da prehitevaš vse pred sabo, drugič pa v koloni z varnostno razdaljo. Če je pa prazna cesta je pa isto vozit en in drug motor. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX5 165 manual
Napisano

Jaz ne vem, kaj je narobe s 165 motorjem. 5 let se vozim z njem, pa lahko prehitevam, če se kdo vozi POD omejitvami. Drugače pa, saj je brez veze prehitevat, ker je vedno kdo pred tabo. Kako bi se vozili, če bi imeli na 90 blokado, al pa na 100, kot jo imam jaz na tovornjaku oziroma avtobusu. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX5 165 manual
Napisano

Za CX5 ne vem, imam pa mazdo 6 s takim motorjem. Meni je super, poraba na lokalnih cestah malo čez 6 litrov z vožnjo po predpisih. Na AC tempomat na 110 bi imel pod 6 porabe. 

 

Vse ostale informacije ti bojo dali lastniki dizlov 🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.