A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.
Ta krivulja je na Vrhniškem klancu. Na njo se spozna samo Alex.
Na prehodu za pešce so PEŠCI, razen, ce je vzporedno kolesarska steza. Kolesar in voznik skiroja mora potiskati kolo oziroma skiro ob sebi. Pešec se mora prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. Pešec MORA prečkati vložišče s POSPEŠENIM korakom.
Pa glih zdaj... V ponedeljek bom ob službeno Škodo in dobim EV Hyundai Kono. Mene kr zmrazi kako bo zgledalo, če bo potrebna hitra intervencija v Murski Soboti al pa Lendavi. Baterije ima samo 68kWh. Tole bo ob AC vožnji naredilo največ 300km, pozim pa bo verjetno že 200 uspeh.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta krivulja je na Vrhniškem klancu. Na njo se spozna samo Alex.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani