Najvecja ironija pa je ta, da ima ravno ta ladjar trajekte na elektro pogon ... konkurenca pa se menda ze veseli... in na svojih trajektih nudi celo polnjenje EV med prevozom ...
Silno ekološko res polnit EV-je na ladjah, ki jih v vačini poganja mazut. Bravo res, okoljevarstveniki morajo biti navdušeni do konca. Drugač pa ja... lažje je preprečit požar na bateriji, ki je vgrajena na točno določeno mesto, verjetno je tudi v kakšni kadi, ki jo lahko zalijejo, da ugasnejo požar, kot pa stotine potencialnih izvorov ognje vsepovsod po ladji.
Tko, da ja - še zanimivo bo. Kdor bo pa prvi naredil še boljšo baterijo, ki bo ognjevarna bo pa zmagovalec.
Problem je to, da bo ven metalo tud tiste, ki nimajo električnih avtov. Pol bo pa kažin med sosedi. To skoraj zgleda tako kot, da bi radi vnesli razdor med folk, da ne bi bil tolk povezan.
KEr vem, da je tukaj gor velik kolesarjev še 1x objavljam pravilnik o kolesarskih površinah, kar bi ga nujno morali prebrati tudi v kolesarski mreži, da ne bodo buč trosili naokoli
Pravilnik o kolesarskih površinah. SOP 2018-01-1770. EVA 2018-2430-0025. EPA -
sploh 6. člen pove vse
6. člen
(kolesarski pas na vozišču)
(1) Kolesarski pas je vzdolžni del vozišča, ki je označen s predpisano prometno signalizacijo in je od prometnega pasu ločen z ločilno neprekinjeno ali prekinjeno vzdolžno označbo. Namenjen je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
(2) Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.
(3) Kolesarski pas je namenjen enosmernemu prometu kolesarjev in mora biti izveden ob desnem robu vozišča.
Spet ta nesrečni kolesarski pas, ki kar kliče norce, da uletijo nanj iz neprednostne pol me pa še izobražuje kaj to je. To res ne vidiš vsak dan... no ja kakšen BMW, ki gre z desne na levo pa spet na desno seveda brez žmigavcev, da na koncu udari s pasu za naravnost spet ostro levo. Ponavadi tudi sam tam potegnem, da ujamem semafor, ampak tokrat me je 6 čut rešil, ker se mi je kr zazdelo, kaj se bo zgodilo.
@Jest Kok barov si pa mel notri, ko ti je zapiskalo... mislim, na kolk pumpaš? Tolk, da vidimo, kje je ta threshold, ko senzor javi napako. Zadnji podatek, ki sem ga imel je bil 1,8 -1,9 bara.
Nisem mislil tebe osebno, ampak ves folk, v Slo, ki zadnji trenutek kupuje in pol je slaba volja zarad takih stvari.
Tud jaz jo mam kupljeno že sred januarja. To je fajn, ker se da kupit za vnaprej in zato mi je smešen naval v zadnjem momentu... kot, da bi kaj prišparali zarad tega, da vlečejo nakup do zadnjega.
Tud jaz ne, ker to je še najbolj ziher, čeprav dražje. Ampak če imaš namen avto obdržat dlje časa je to dobra odločitev.
Zakaj pa ne bi smeli govorit o starosti avta? Govorimo samo o tem, a zna mehanik ugotovit a ma avto 150kkm al 300kkm, brez da bi ga razstavljal v prafaktorje in izvajal meritve. Recimo tako kot to dela na vzdržljivostnih testih AutoBild.
Med novim in 150kkm je razlika bolj opazna kot med 150kkm in 300kkm pa je v obeh primerih 150kkm razlike.
Kako pa vemo, da je to električen avto? A zarad tiste vtićnice, ki visi ven? Model ma mogoče samo 220V električen grelec, da mu ogreje avto zjutraj preden gre na šiht.
Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍
Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃
Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.
Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉
Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.
Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.
Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati.
Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji.
Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.
Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉
Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.
Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.
Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.
Emmm, tukaj nismo na isti mreži - mislil je da išče nekoga, ki ima izkušnje z uporabo dizla, katerega je kupil novega in je zdaj že 150.000 prevoženih kilometrov za njim, da naj nam pove svoje izkušnje. Na iščemo takega, ki je kupil iz druge roke, ampak takega, ki vozi od praktično nule in kolk problemov je mel z dizlom.
Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.
To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.
Sem se prav počutil vredu, ko sem zjutraj ob 6:05 peljal s kolesom mimo petrola.
#šparatntnk
Kr navadi se, da bo bicikel ratal glavno prevozno sredstvo.
Spomnimo se Kitajske pred 20 leti, ko so se trume vozile z bicikli in le peščica z avti pa se jim je folk na zahodu smejal kaki reveži so, da nimajo za avto.
No zdaj je pa Kitajska motorizirana, zahod pa rine na bicikle. Razlika je le to, da nam ne razlagajo, da mormo it na bicikle, ker si avtov kmalu ne bomo mogli privoščit oziroma ratujemo reveži, ampak nam razlagajo, da nismo revni, temveč smo ekološko osveščeni. In ovce vse v en glas BEEEEE
Sejne vem, a bi sploh na tole odgovarjal, ker s pravljičnimi svetovi nimam izkušenj. Če hočeš tako ceno ali še nižjo ne bo druge kot, da se preseliš v Rusijo ali Belorusijo. Take majo tam cene v neoliberalizmu pa take kot so v Italiji.
Sicer pa sej imaš pri nas neregulirane cene na AC križu pa predlagam, da tankaš tam, ker neregulirane cene tam so res ful nižje tam okol 1€ - ker itak nikoli ne preverjaš dejstev mi verjemi na besedo in veselo tankanje.
Sej ni vazno… vazno je smo to, da so omenjeni golobi in golobnjaki ter perje… pa da je to povezano s cim slabim… Tako to delajo pravi kleni jansisti
Sej se strinjam, da je treba tud udart čez Goloba, če ga dejansko userje, ampak da se udriha, čez nekoga, ki je z ukrepom omogočil, da tankamo najceneje v EU je pa milo rečeno smešno, bi pa raje rekel abotno.
Ne vem zakaj imam občutek, da po nekem času se kar pozabi kako TPMS deluje. Na hitro še 1x, imamo dva sistema direktnega in indirektnega.
DIREKTNI - uporablja senzorje na ventilčkih, ki merijo tlak v gumi
prednosti
- dejansko gleda tlak v gumi in sporoča napako, ko ta tlak pade pod določeno vrednost - navadno tam pod 1.8 bara
- boljša preciznosti pri meritvah, oglasijo se točno ob tem pogoju
- bolj varen, saj zna vedno ugotovit, da je tlak padel pod mejo
slabosti
- dražji, saj rabiš 4 senzorje za vsako kolo
- veliko prej ga lahko uničiš tako pri premontaži koles oziroma, ko guma spusti do konca in udari feltna ob tla.
INDIREKTNi - ne uporablja senzorjev, ampak primerja hitrost vrtenja posameznih koles
prednosti
- cenejši
- ni možnosti fizične poškodbe pri menjavi
- lažje ugotovi katera guma točno se je preluknjala
slabosti
- nenatančen saj primerja hitrost vrtenja koles - če spuščajo vsa istočasno oziroma jih preluknjaš na stingerju se boš vozil po feltnah pa senzor ne bo pogruntal, d aje kaj narobe.
- obvezna je dokaj visoka razlika v tlakih med gumami, da zazna nepravilnost
- zato je potrebna kalibracija, da se sistemu dopove, da je recimo razlika v tlaku sprednjih gum in zadnjih
Na hitro povedano, direktni sistem je bolj natančen, indirektni pa bistveno cenejši. Katerega imaš v avtu najlažje ugotoviš al imaš gumb za kalibracijo TPMS al ga nimaš. Če imaš gumb je indirektni, če ne pa direktni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Silno ekološko res polnit EV-je na ladjah, ki jih v vačini poganja mazut. Bravo res, okoljevarstveniki morajo biti navdušeni do konca. Drugač pa ja... lažje je preprečit požar na bateriji, ki je vgrajena na točno določeno mesto, verjetno je tudi v kakšni kadi, ki jo lahko zalijejo, da ugasnejo požar, kot pa stotine potencialnih izvorov ognje vsepovsod po ladji.
Tko, da ja - še zanimivo bo. Kdor bo pa prvi naredil še boljšo baterijo, ki bo ognjevarna bo pa zmagovalec.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani