Hja, pri VAGu zgleda vse parametrizirajo, tako da se to lahko vklopi. Pri Mazdi pa o?itno tega ne znajo, oz. se jim pa? fu?ka za to. Pa to najbr? ni edina stvar, ki se jo ne da preko vmesnika vklju?it/izklju?it.
Mislim, ok. Bi mogu videt. Za lu?i ne re?em k svetijo, ampak za smernik ke pa utripne ne vem 5x, pa res ne vem...Pa da bi zarad tega ?e armaturo podiral zaradi releja: ) Kapo dol, da se vam da
Ja, v torek pokli?em. Sem razmi?ljal, ?e alternator ne bi filal, bi ga najbr? ?e prej pobrali. Danes sem preko obd2 gledal voltazo v prostem teku, pi?e 14,2v v controlnem modulu. To je najbr? v okvirih?
Saj webasto ti delno ogreje ma?ino. Delno, olje je mogo?e malenkost ali pa tudi ne topleje. Ampak ?e voda kro?i po sistemu, neko predgretje motorja potem je. Ni pa to seveda, da bo? na polno po gasu zjutraj...
Ja se kompenzira, samo je poraba ?e vedno vi?ja z webastom, kot brez. Taka so moja opa?anja. Ko neham kurit webasto ponavadi pade...Vmes mi neki ?asa ni deloval recimo, se spomnim da je bila kar 3-4dcl manj?a poraba.
Aja ?e to, fora pa je, ?e ti zjutraj laufa webasto pol ure, in ima? vklju?eno ?e ventilacijo v kabini, gre en kup toplote v ni?. ?e ventilacijo seveda ugasne? , je avto skoraj v polovi?nem ?asu ?e ogret ..no voda je ogreta skoraj na delovno temperaturo, kar v primeru da deluje ventilator temu ni tako...
Se pravi, ?e bi vedno izklapljal ventilacijo, bi se dalo ?e pr?parat No sicer je pa to comfort, tko da lih na te dcl ne gledam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A da vtec kikne
Povezava za deljenje
Deli na druge strani