Skoči na vsebino
Mazda 3 (2014)
Napisano

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6 (rabljene)
Napisano

Moja opa?anja:

- 2.2 dizel naj bi bil bolj?i kot 2.0 (manj morebitnih te?av), a to dr?i?

Mislim da, ?eprav ?e je bil motor ustrezno vzdr?evan tudi z 2.0 ni bilo ni? narobe.

- ali so vsi 2.2 dizli enaki motorji, samo turbine in elektronika je druga?na (vidim da je razpon nekje med 130 in 185hp)? 

Ne vem, bi pa rekel, da da. Turbina je najbr? druga od 129 konjske in 163 recimo.

- ali so pri 2.2 kake tipi?ne napake oz stvari na katere je potrebno biti pozoren? Zasledil sem, da so bile te?ave z verigo, ali je bilo to pri vseh 2.2 motorjih?

Eni imajo ?e modificirano verigo in je ok, eni so jo ?e 2x menjal, eni nikoli. Go figure. Na?eloma je pa kar robusten motor.

- kako je z regeneracijo DPF in nara??anjem olja v karterju - je imel 2.2 tudi to te?avo?

Ja, ?e bo? imel kratke relacije bo? naletel tudi na to te?avo.

- ali se veriga menja po potrebi ali je predpisan nek servisni interval? (?udno mi je ker sem dobil informacijo, da se menja na vsakih 120k km v vsakem primeru, kar se mi ni zdelo logi?no - a ni ravno glavna prednost verige, da se pa? ne menja oz se menja ko se preve? raztegne, kar pa ne bi smelo biti tako kmalu razen ?e je kaj narobe)?

Ne, menja se takrat ko je odstopanje preveliko. V parametrih se vidi (preko testerja) koliko odstopanja je, menja se pa mislim da nekje pri kotu 11 stopinj.

- ali se da pred nakupom vozila kako preveriti v kak?nem stanju je veriga? Se to sli?i oz obstajajo kaki testerji? Ali je to pa? bolj loterija + kak?en je okviren stro?ek ?e do te te?ave pride?

glej zgoraj

- kako je s turbino, sklopko, vztrajnikom oz kakimi drugimi ve?jimi stro?ki? Potrebna kak?na posebna previdnost ali na?eloma s tem ni ve?jih te?av?

v primerjavi z nem?ko konkurenco je mazda kar se tega ti?e precej spredaj.

- ali je kak?na bistvena razlika med modeli 2008-2010 in 2010-2012? torej ali je med o?itnimi manj?imi vizuelnimi spremembami tudi kaj drugega omembe vrednega? Pri najmo?nej?i GTA razli?ici sem opazil, da je mo? padla iz 185 na 180 in "izgubil" je eno izpu?no cev - je novej?i 180 konjski motor v ?em bolj?i od starega, ali so ga samo malo "zadu?ili" zaradi kak?nih eko norm?

govori? o pred FL in FL prej?nji verziji. Mal kozmeti?nih popravkov, bistvo pa ostaja enako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Glej, ?e vozi? diesel tako kot je namenjeno za tak avto oz. motor, potem tudi z DPFjem ni te?av. Jaz se trenutno sicer vozim 13km v eno smer, pa te?av s samim filtrom zaenkrat nimam, je pa res da zna malce olje narasti, ker ve?krat pride do prekinjene regeneracije. ?e se bo? pa vozil na dalj?e relacije pa sploh ni te?av.

Pustimo to, ?e kak senzor odleti, to je itak potro?na roba, pa mislim da tudi tukaj ni nekih te?av.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Mimogrede, pri kateri znamki pa te?av z DPF filtrom ni?!? 

 

Sicer pa te te?ave kot jih omenja? na?eloma ni. Ne vem kaj bi bilo s plehom sicer narobe, razen to da je lak bolj 'organski' in posledi?no manj odporen na kamen?ke.  Dobro, pa japoni imajo ?e v osnovi mal mehkej?i pleh, kar je spet druga tema.

 

Druga?e so pa motorji kolikor berem tukaj od uporabnikov kar trpe?ni. Jaz imam ?e eno verzijo starej?ega, ko 2.2. diesel ?e ni dobil zna?ke skyactive in laufa b.p.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup cx-7
Napisano

Sam za prikolco vle?t more bit tole top. No mogo?e dizl, al pa tut benz, pa? mal ve? pokuri ??

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano

Zanimivo na ?estki 2012 letnik dela senzor kar v redu. SPloh kar se vstop in izstop iz tunela ti?e. Dela tako kot od premium znamk. Vem, ker semse dostikrat peljal za kakim podobnim avtom in sem gledal kdaj se njim pri?gejo lu?i in kdaj MaCdi :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.