Glej, ?e vozi? diesel tako kot je namenjeno za tak avto oz. motor, potem tudi z DPFjem ni te?av. Jaz se trenutno sicer vozim 13km v eno smer, pa te?av s samim filtrom zaenkrat nimam, je pa res da zna malce olje narasti, ker ve?krat pride do prekinjene regeneracije. ?e se bo? pa vozil na dalj?e relacije pa sploh ni te?av.
Pustimo to, ?e kak senzor odleti, to je itak potro?na roba, pa mislim da tudi tukaj ni nekih te?av.
Mimogrede, pri kateri znamki pa te?av z DPF filtrom ni?!?
Sicer pa te te?ave kot jih omenja? na?eloma ni. Ne vem kaj bi bilo s plehom sicer narobe, razen to da je lak bolj 'organski' in posledi?no manj odporen na kamen?ke. Dobro, pa japoni imajo ?e v osnovi mal mehkej?i pleh, kar je spet druga tema.
Druga?e so pa motorji kolikor berem tukaj od uporabnikov kar trpe?ni. Jaz imam ?e eno verzijo starej?ega, ko 2.2. diesel ?e ni dobil zna?ke skyactive in laufa b.p.
Zanimivo na ?estki 2012 letnik dela senzor kar v redu. SPloh kar se vstop in izstop iz tunela ti?e. Dela tako kot od premium znamk. Vem, ker semse dostikrat peljal za kakim podobnim avtom in sem gledal kdaj se njim pri?gejo lu?i in kdaj MaCdi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?kodovat sigurno ne more. Bi se pa te prakse dr?al bolj v povezavi z dizlom kot bencinarjem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani