Vaju pa vidim, da podražitve dobr zrajcajo. Alex, mislim da je najbolje da tankaš pri tvojih frendih v vsemogočni in najboljši Italiji, kjer so goriva občutno cenejša pa še vlado imajo po tvojem okusu. Pa še plesat ti ne bo treba, če nočeš.
Drugače pa Arabci in OPEC res dobr zasajajo nož v hrbet Evropi in ZDA ter gredo Putinu na roko, da z dvigovanjem cen lepo služi. Zanimivo a ne, kako hitro pride maščevanje za vsa leta, ko se je zahod arogantno vedel, do tako imenovanih "pižamarjev".
Mogoče bo bolje razložil sam tekst, ki so mi ga poslali - to me je zmotilo, da je servis treba opravit do 13.10.2022, ker lahko bi napisali da zaradi daljših čakalnih vrst priporočajo, da se najaviš prej ne pa da navajajo netočne podatke. Še enkrat, ne problematiziram tega, ker zarad 15 dni me ne bo konec je pa vseeno teh 15 dni 4% časa v enem letu. To je tako kot če prbiješ še 4% dodatka na ceno servisa, ker si skrajšal interval.
|
|||
Ena čist tko neumestna. Začetk meseca sem dobil e-poštno sporočilo, da imam letni servis 13.10.2022. Se pravi naj bi bilo takrat ravno leto naokoli. Ker me spomin še ni čist zapustil in lansko leto ni tako daleč nazaj, se mi je zdelo čudno pa sem šel preverit kdaj sem lani imel servis. In glej ga zlomka je to bil datum 28.10.2021.
Se pravi me zdaj vabijo 15 dni prej - sej ni ne vem big deal ampak vseeno to nekako zgleda kot tak rahli nateg, da vsako leto 15 dni prej prideš na servis kot je po planu rednih servisev. A je še kdo opazil kaj podobnega?
Aja, kilometrov je pa še 5500 do predvidenega servisa tako, da le ti tudi niso vzrok.
Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.
Sej verjetno sem to kdaj nevede že naredil, ampak tokrat sem pa prav zavestno to počenjal, ker nekako Jest ni verjel, da se to da brez, da si ovira na cesti. Hitrost pa na obe strani nekje med 130km/h in raznorazna pospeševanja do 150km/h, da ja ne bi motil kamperje na prehitevalnem. Edino po vrhniškem klancu me je mal firbec matral kolk se da pa se lepo pospeši v 6. do 170km/h. Več ni šlo zaradi prometa in prej omenjenih kemperjev, ki se ne dajo četudi so navzgor kar trije pasovi.
Aja pa če koga zanima... tankal polno na Tržaški pri Grudi v Lj, resetiral povprečno porabo in zgolj z vožnjo po AC po dobrih 200 prevoženih km je BC na koncu kazal 5.4l/100km. Škoda, da ni podatka o povprečni hitrosti, ki bi bila sigurno preko 100km/h.
RazširiPri Mazdi so pa res eni kekci,da svoje uradne podatke ponarejajo,veš Japonci imajo nekaj več časti kot pri vw 😉 .Še malo pa boš hitrejši na 100,seveda, če ti dam 11m prednosti....
![]()
Alkohol pa pusti na strani.....🤨
A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.
Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.
Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.
RazširiV realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano.
Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš avte na cesti eden proti drugemu. 😉
Ja, pa sej ne trdim, da ni, ampak nikoli in nikdar za dve sekundi. A mi sploh vemo kolk sta dve sekundi pri 100km/h? Dve sekundi sta tam nekje 50m razlike, kar je ogromno... več kot pol fuzbalskega igrišča. 10m je torej okoli 0,4 sekunde in toliko naredijo teli kekci v pantalonah na videu. Torej, kje je problem? Ali nam samo matematika in fizika delata težave, da bi realno sliko ocenili?
Razširi10m je kar dosti do 100...😊 10%👍
Bini, dej prosim odlož alkohol pa trezen piši, ker tole je kr neki... 100km/h pa 10m nima veze z 10%. To niso sam hruške pa jabolka v isti košari ampak so očitno notr še slive pa kakiji in banane ter olive pa še paradižnik za povrh.
RazširiSe res čudim da ene luzerje gledaš in misliš,da so neki vozniki in podcenjuješ npr mene in še koga..... Ponavadi ti zelo veliko daš na "uradne podatke",zakaj tudi tu ne primerjaš svoj avto z mojim do 100km/h....🤔😉
Aja,pa baje navora imaš ohoho veliko pa ti v tem primeru nič ne pomaga😊
Ja seveda, vidva sta profesionalna dirkača, sem pozabil in se oproščam. Drugača pa ti si začel z nekimi forami o dveh sekundah. Tudi če vzamem Alexovo razlago, da je bil 10 metrov zadi na koncu je to v času le 0,4 sekunde. Ne trdim, da je 150KM hitrejši od 186KM, sigurno pa ni dve sekundi razlike.
Ja so tehnični podatki, ki jih da fabrka in so tehnični podatki, ki jih dajo z razlogom - iščem, tisto objavo, ko so pred časom pri Mazdi priznali zakaj so na dizlu napisali bistveno slabši čas do 100km/h kot je dejansko, da bi spodbudili prodajo bencinarjev, kjer so vložili ogromna sredstva.
Sej pravim, lahko naredimo en dragrace day.
Jah sta vidva ena 🤡🤡 pa še spodbujata se.
Za 186KM okoli 9 sekund do 100 pa res ni nek presežek. 😂 V bistvu je zelo skromno pa še to rata, ker uspe stotko dosečt že v 2. prestavi ravno tam, kjer je največja moč.
Avtomatski je pa še večja pogrebščna saj komaj uspe pod 10 sekund, ravno zarad tega, ker šalta že v tretjo.
Tolk rata modelu z 150KM dizlom v 6-ki pa kljub temu, da šalta kot v golfu 2.
Če bi bil menjalnik nekoliko drugače izračunan in bi v 2. dosegel 100km/h bi se dal celo pod 9 sekund. Tko pa 9,3 .
Torej kje so te 2 sekundi razlike, a @Bini? Je bla ena kavica al pa Pepsi preveč danes. 😉
Mislim, da bomo morali narest en dragracing day, da mal porazbijemo mite.
Ja prva generacija 6-ke dizel je imal full turbo luknjo in je dejansko začelo vlečt tam malo pred 2000 obratih. Druga je imela tole variabilno turbino že kar dobro poštimano in se je dalo celo pri 1600 obratih že celo vozit, tale je pa kr cukrček tud pri dobrih 1100-1200 obratih. Čeprav ne prakticiram take vožnje, ampak vseeno je fajn, da celo gre že pri tako nizkih obratih. Kar se tega tiče je bil z leti res narejen kar občuten napredek.
RazširiPa ne to delat z dizlom... ni glih priporočljivo.
Sem pa to sprobal na svoji prvi Mazdi 6 skoraj čisto novi stari 14 dni. Je kazal domet 111km (ne ni napaka) in je avto lepo crknil na AC malo pred Razdrtim. Ni lepo takole začeti lastništvo novega avta in se zanašat na BC.
Evo, sem iz fore poiskal tole temo iz leta 2004, ko sem opisal ta nerodni dogodek. Mater 18 let je od tega
Napisano
Sej da ne bo preveč kdo zares vzel... tole sem sam mal v zajebanciji napisal, ker jih dizelaši vedno poslušamo o visokih stroških vzdrževanja dizla. 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani