Da tema ne zamre se trudijo raznorazni bizgeci. Tale je v eni sekundi naredil vsaj 5 prekrškov in zna bit nov rekorder:
1. Zavijanje levo kljub tabli, ki kaže obvezno smer
2. Vožnja v nasprotni smeri enosmernega prometa
3. Izsiljevanje prednosti
4. neuporaba smerokaza
5. uporaba mobitela med vožnjo (na kameri se sicer to ne opazi, sem pa videl, ko se je peljal mimo)
Aja, pa da ne bo zdaj kdo tole preveč analiziran in iskal kaj vse sem sam naredil narobe v tej situaciji je tukaj kratka razlaga. Kadarkoli kot prvi štartam v križišče ob prižigu zelene luči, obvezno spremljam dogodke levo in desno, zaradi morebitnih padalcev skozi rdečo. Zato sem nekoliko pozno porajtal, kaj tale počenja in nisem ustavil prej, saj niti pod razno nisem pričakoval kaj takega. Tega avta pod nobeno logiko tam ne bi smelo biti.
Jaz nisem spal celo noč, preden sem kupil prvo miato 😮
Jaz sem tud leta 2019 delal celo dramo, ko so se že začeli kazati prve smernice, kako avta ne izbira več kupec ampak mora upat, da sploh kej primernega najde. Razen, če je človeku všeč SUV pol je pa izbire tolk, da se je še težje odločit.😗
Za koliko bi ga ti prodajal, če bi imel točno takega?
Če bi jaz poznal Pahorja, bi mu posodil teh 12.000 €, da ga kupi. Potem bi mu dal še 8.000 € honorarja, da se zraven slika in da kakšno izjavo. In organiziral bi dražbo. Ni hudič, na koncu bi imel vsaj za eno novo CX-30 dobička. 😂
Emmm, kaj mam pa jez klele zraven. Nikoli nisem imel BMW-ja, ko sem prodajal svoje stare avte sem pač nastavil ceno, ki je realna in ne taka, kot nekateri oglašujejo stara jajca na avto.netu. Mislim, če prodajalec ne pokaže vsaj malo zdrave pameti mi padejo samo tri stvari na pamet:
1. noče prodat pa se samo hvali da ima BMW z malo prevoženimi
2. trola morebitne kupce in se iz njih dela norca, če ga pokličejo
3. je imela določena ustanova dan odprtih vrat na firewallu pa je nekomu uspelo oddati oglas.
A glede na to, da so Pahorjevo katrco prodali po taki ceni za dobrodelne namene, mora zdaj vsak s tako starimi jajci dat oglas, da hoče ceno nekje približno na tem rangu. In seveda se sklicuje na to, da če je kdo dal Pahorju 60 jurjev za staro katrcu, mu mora dat pa vsaj 12 za staro trojko.
Sam Slivka bi vleku še počitniško prikolco zraven in dejansko bo edina rešitev nek 4x4 kombi s sedeži in okni ter dizlom. Mislim, da druge ni razen kakšen Volvo XC90 al pa Misubishi Outlander, al pa Mazda CX-80 z dizlom, ko pride.
E...ja pa smo spet tam 😉😁😁..moje mnenje kot vedno...vsak si izbere kaj mu najbolj ustreza oblika avta model ,motor...€€€€ in itd....pa lep dan 😉😉😁
Ja v teoriji, v realnosti pa ni več tako. Jaz pri Mazdi ne najdem več tistega, kar bi mi bilo všeč. Zelo pogojno mogoče edin Mazda 3 sedan, kjer pa kot je omeniil Alex je pa uporabnost dokaj slabša kot pri primerljivi CX-30.
To je dejstvo, da je zeleni prehod samo še ena izmed nateg... pravim pa to, da v teh 12 letih bo še kar nekaj vode preteklo in da nič ni tako fiksno, da se ne bi moglo spremenit. Sem pa prepričan, da bomo morali "pomagat" v prepričevanju in ne samo gledat.
Leta 1900 ni nihče z dekretom prepovedal uporabo konj.
Pa to je bistvo, ki ga ves čas zagovarjam. Daj omogoči storitev, ki je boljša in bolj ugodna pa bodo ljudje sami brez pretresov presedlali. CRT TV-jev nismo nikoli prepovedali, stacionarnih telefonov tud ne, še za škodljive razvade kot so čiki, jih nismo prepovedal ampakle omejil uporabo.
Do 2035 bomo imeli že mini jedrske elektrarne, tako da so te skrbi odveč. 😃
V bistvu boš mel aplikacijo na telefonu, ki bo proizvajala elektriko.
Ikonca bo zraven aplikacij cigarette lighter, sexy latina za moške oziroma big black dick za ženske, ter seveda posledično še app z imenom birth control pill, brain washing machine in nepogrešljive how to be a sheep for dummies.
Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.
Ja prodaja pada in iščejo tržno nišo, za katero niso ustrezno pripravljeni. Verjetno ni fora, da ponujaš 6 modelov SUV-ov (dva sta na poti CX-80 in CX-50) poleg tega maš pa samo še Mazdo 3 in nišni model MX-5. Mazda 2 gre tudi papa, prodajali bodo pa prebedžano Toyoto.
S tako paleto vozil Mazdi ne kaže najbolje. So stavili vse na SUV-e zdaj pa prodaje ni pa bodo najprej prodajno mrežo krčili. Tko to gre, če staviš vse na premium.
Uf, kilometri so pa dizelski, kar dost jih ima.... 🤔Slej ko prej se bodo začeli stroški....
Ne štekam glih... nad dizlom se zgražate in zabavljate nad vzdržljivostjo pa kr lepo delajo tud 350kkm in več tukaj jih pa še 250kkm ni pa je že cmok v grlu.
Govorimo, da je odvisno od vrste snega... in ker je pri nas tega že tako bolj malo in je v večini moker in brozgast pol vseeno velja kar pravi @FuManchu.
Ampak najboljši je pa kompromis, če ga seveda lahko maš - ne ena ne druga skrajnost.
A veš kje je problem. Test je narejen v arktičnem krogu pri nizkih temperaturah in ob idealno poglihani zasnećeni podlagi. Verjetno je tam nekje okol -10°C temperatura snega. Tega pri nas nimaš in vse prej, ko naletiš na sneg bo ta v veliki večini moker in brozgast s kolesnicami in zrinjenim snegom. V glavnem niti priblino ne tako kot je tu v videu.
Zakaj ti tole razlagam: sam sem bil razočaran nad mojimi GY UG9 v mokri brozgi in snežnimi deskami. Res slabo, a ko sem 1x peljal z njimi po zmrznjenem snegu so se pa izkazale tako dobro, da bi človek kar vriskal in se vozil in vozil po taki podlagi. Tako, da kolikor je ta test dober je po drugi strani silno pomanjkljiv in za naše razmere vsaj kar se tiče voćnje po snegu čisto nereprezentativen.
Aja, v tisti brozgi, ki jo omenjam bi pomagalo le, da bi imel ožje gume.
Športna vožnja ne pomeni dirkaške vožnje. To je načeloma nekaj vmes, ko je še varno in kjer uživaš v ovinkih, ampak še ne dirkaš. To je neka taka dinamična različica, ki daje glih toliko adrenalina, da uživaš v vožnji in ne samo da se pelješ iz A v B.
Ja tukaj je res škoda, da Mazda pozablja na svojo zgodovino, kjer je bila v večini časa usmerjena na tak tip dizajniranja in tehničnega prilagajanja vozil, da so bile Mazde vedno nekoliko bolj športne kot je povprečje in dejansko nikoli dolgočasne kot je nekje povprečje v osebnem trasnportu.
Očitno je CX-60 bolj pada proti povprečju, čeprav na papirju števlke niso slabe. Ampak papir je nekaj vožnja in realnost pa nekaj povsem drugega. To je dokaz recimo pri Miati, kjer se je dalo s 110KM vozit zelo športno in uživaško pa to na papirju sploh ni bilo videti.
Gledal sem tale review pa tudi kar nekaj prejšnih s PHEV pogonskim sklopom in tole je res bolj za umirjene ljudi, ki gredo v leta, ko hitro premikanje skozi ovinke je prej nezaželeno kot hoteno in temu je očitno CX-60 namenjena.
Da ne bo zdaj kdo zatraumiral, kake pišem in da ni res, da je to avto za starejše bom razložil takole. To je SPLOŠEN trend v celotni avto branži in vsi gredo v to smer, ker avti so zanimivi le še srednji in starejši generaciji, mladih pa v globalu ne zanimajo sploh, ker oni majo telefončke in tablice in socialna omrežja in so srečni v svoji ozkosti. Poleg tega se boomerska generacija sploh umika, mladih je manj in to je potem rezultat zakaj SUV-i tako cvetijo in zakaj male pocketrocket oziroma hothach zadeve izginjajo hitreje kot sneg spomladi. Pa ne samo te celoten razred mini, malih ali pa celo nižji sredni razred avtov izginja.
In to je to zakaj je nastala CX-60. Pa grem nazaj na dizelsko različico. Bistveno je da je lažja in da se po navedbah pelje vseeno bolje kot težka krava od PHEV-a in kljub slabšim pospeškom na zaviti cesti zgleda bolje in bolj prepričljivo, kar je dokaz,da podatek od 0-100km/h je precej bullshit informacija in pove bore malo o sami dinamiki avta/SUV-a.
Poraba pri 6 litrih je za tako garo pri tej teži zelo spodobna. Sploh pri 6 celindrem 3.3 litrašu. To je v bistvu super in presenečenje, ker sem predvideval da bo prej bližje 7 litrov/100km.
Pa da vidmo še bencinarko 3.0 skyactivX kako bo pa to zgledalo. Kljub temu, da ne maram SUV-ov me tole kr precej matra in čakam na prvi test.
Konec je veselja. Od sedaj bo šla cena goriv samo še navzgor. Razen tega "znižanja" za par centov pri dizlu. 😊
In pol se ti sekiraš, ker maš po tvojih besedah največjega šparovčka na 4 kolesih. Al pač jamraš na zalogo, ker je to popularno in že danes veš kaj bo čez pol leta. Če mogoče @FuManchu še razumem, ker tist njegov bencinski požiralec goriva pač povzroči nelagodje že pri manjših dvigih cene. Seveda pa ker po drugi strani pa je nejevolja še toliko večja, ker dizel le prihaja na normalno ceno in ne na tako, ki so jo špekulanti sprovocirali.
Žal pa ker pač ni razumevanja dogajanja na svetovni sceni je pač Taubi najbolj primeren za udrihanje in sproščanje frustracij. Pa četudi imamo skoraj najnižjo ceno goriv v EU za kar je zaslužno zgolj ali samo ponovna uvedba REGULACIJE goriv - se pravi le nasprotje od tistega kar se je pleško zamislil in če bi njegova obveljala bi danes bilo gorivo vsepovsod od 25 do 30 centov dražje tako kot je cena na nereguliranih pumpah na AC-ju.
Evo, pa je nemški Thomas naredil enega prvih testov še z dizelco - sicer ta švoh pa RWD ampak men tole ne deluje slabo. Se je pa celo pohvalil se je da pomaga Mazdi finetunat CX-60.
Ma to je rak rana povsod... imel na enem službenem Golfu in pa vsa štiri vrata na Passatu. To je tako pokalo, da nisi vedel, a bo nekaj v rok ostalo, dol padlo al te bodo pa prijeli zaradi kršenja javnega reda in mira.
Če si doma recimo na 800m je fino imeti pando v teh tednih, ki ima gume širine 155. Ko so kvazi terenci ostali pod bregom v snegu od 60-70cm je panda prišla na šiht in domov
Jaz bi tud mel tako Pando, da gre v snegu namest mene na šiht in domov. Ampak 70cm, pa to je Pandi čez havbo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da tema ne zamre se trudijo raznorazni bizgeci. Tale je v eni sekundi naredil vsaj 5 prekrškov in zna bit nov rekorder:
1. Zavijanje levo kljub tabli, ki kaže obvezno smer
2. Vožnja v nasprotni smeri enosmernega prometa
3. Izsiljevanje prednosti
4. neuporaba smerokaza
5. uporaba mobitela med vožnjo (na kameri se sicer to ne opazi, sem pa videl, ko se je peljal mimo)
Aja, pa da ne bo zdaj kdo tole preveč analiziran in iskal kaj vse sem sam naredil narobe v tej situaciji je tukaj kratka razlaga. Kadarkoli kot prvi štartam v križišče ob prižigu zelene luči, obvezno spremljam dogodke levo in desno, zaradi morebitnih padalcev skozi rdečo. Zato sem nekoliko pozno porajtal, kaj tale počenja in nisem ustavil prej, saj niti pod razno nisem pričakoval kaj takega. Tega avta pod nobeno logiko tam ne bi smelo biti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani