Verjamem, ampak ne vem kdo ?e, je dejal pa da je zatestnitev v FL v redu. Jaz sem sicer vozil pred FL, in razen kamen?kov ni bilo ?utiti nekega hudega pomanjkanja glede zatestnitve. No mogo?e je bilo malce ve? hrupa izpod koles. ?e so na tem kaj delali verjamem da je ok. Ne vem pa ,a so ali ne
Aja, no saj nekaj dobrega. :-) Ma s tem je tako, povpre?en voznik tega ne bo opazil. Zdej, razno razne meritve so pa po mojem mnenju tudi preve? 'sinteti?ne' ?e me razume?.
Hm, mislim da je jures enkrat pisal tukaj gor, jaz sem jo namre? od njega kupil tako da z glave ne vem znamke plo??ic.
Jaz imam II generacijo FL ?estke, pa so gor ?e original diski, prevo?enih je dobrih 100 jurjev. Je pa res, da plo??ice niso original , ker le-te so pretrde in ti posledi?no zvijejo disk.
Glede u?inkovitosti zavor pa ne vem. V realnem ?ivljenju nimam nobenih te?av, pa poleti vozim po?itni?ko prikolico in gre tudi ?isto lepo.
Kar se teh bonbon?kov ti?e so japonci ?e kar precej zadaj. Pa? tako je.
Ko pa menja? znamko pa ugotovi?, da so tam drugi kri?i. Overall, odvisno kaj ti ve? pomeni. Mogo?e pa japoncki le niso tako u?inkoviti, ker sicer, ?e bi vse te dodatke naredili kot se zagre, avto stal neprimerno ve? denarja.
Meni je zanimivo to, da pri njih sploh ne more? naro?iti dodatkov, ki so pri drugih znamkah ?e samoumevni. Kot da bi se namenoma otepali novih tehnologij recimo. Mogo?e pa ho?ejo na nek novodoben na?in prikazal pure uzivancijo v vo?nji...
Leto je okrog in ?aka me prvi redni servis. ?e prinesem olje sam, katero je najbolj?e oz. priporo?eno za mojo mazdurino? Pa koliko pri?param s svojim oljem?
1. Odvisno kam pelje?
2. Odvisno od tvojih pogajanj
Meni se ne spla?a prinesti svojega. Tako ali tako ne ve?, katerega zlijejo notri Razen ?e bo? cahnal embala?i in potem zahteval da ti jo poka?ejo.
V bistvu si ?e vse sam napisal. DPF ima, podlo?ke tudi, slednje ?e bo? kupil menjaj, ker je stro?ek res mizeren. Obenem menja? olje in spuca? cedilo karterja in potem si na?eloma miren.
Regeneracija poteka avtomatsko, glede na to koliko je 'zabasan' filter. Traja od 10-15 minutk. Rje je manj, je pa ?e vedno ob robovih blatnikov mo?na, zato preveri tudi tam, ..?e posebej tam.
Ok mo?no, pri meni pa je utripala DPF lu?ka, in je bila fu? sonda na DPF filtru. Res da je bil to 2.0 motor, ne vem zakaj bi menjali pri 2.2,ampak dobro. ?e vedno potem ne vemo, katera lu?ka se potem pri?ge oz. utripa, ?e je sonda na DPF fu?? Aja, to smo rekli, gori DPF. Kaj pa tista prva opcija potem, ko naj bi se samo vozil naprej, da se filter sam s?isti. Ponavadi je tudi gorela DPF lu?ka.
Se pravi, ?e gori DPF je problem ?e tako dale?, da mora? iti na servis. Obi?ajno je ?e gori, da se mora? toliko ?asa voziti, dokler ne ugasne, ?e pa utripa je pa lahko tudi DPF filter ?e toliko zabasan, da je treba na servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjamem, ampak ne vem kdo ?e, je dejal pa da je zatestnitev v FL v redu. Jaz sem sicer vozil pred FL, in razen kamen?kov ni bilo ?utiti nekega hudega pomanjkanja glede zatestnitve. No mogo?e je bilo malce ve? hrupa izpod koles. ?e so na tem kaj delali verjamem da je ok. Ne vem pa ,a so ali ne
Povezava za deljenje
Deli na druge strani