Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela?
Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo?
Ne mi s takim, no.
Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC!
In za to NIHČE ne odgovarja.
Pustimo sedaj ta dotični dogodek.
Imaš v večini prav ampak govorim o tem dotičnem dogodku. Ne zagovarjam tiste,ki brezveze stojijo povsod po cesti,ker tudi mene ovirajo in motijo! Ampak ti dobro veš kaka je varnostna razdalja in kaj veleva zakon! Če je ni dovolj zmelješ pred sabo sve i svašta,taka je realnost in marsikdo se tega ne zaveda.....
Ti to nas mal hecaš, a je tako. Pri 1500 obratih v 6. prestavi gre 70km/h in razvije ubogih 36KM. Pri 2000 pa 56KM. Pri 2500 pa 75KM. Je pa res, da ne vem kaj zate pomen, da gre k hudič. Jaz k grem z biciklom 50-60km/h mam tud občutrk, da sem najmanj na 600 kubičnem Kawasakiju.😜
Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉
Minimalno. Fora je sam ta, da je G150 zaklenjen do 4 tisoč obratov in je isto, kot da bi vozil G122...če hočeš pospešek, ga moraš nabit v obrate. V četrto in gasa
Ja skoraj imaš prav z razliko, da je 122 zaklenjena od 4000 obratov naprej 150 pa ne. Do 4000 grejo zato obe približno isto....👍😉
2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...
Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.
V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.
Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.
Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".
A je X186 res toliko boljsa masina od G150?
Ko bi šel na probno vožnjo pred nakupom bi to takrat ugotovil,da 150 konjev ni bogve kaj in jo nebi kupil! Zdaj ti ostane preizkus x186 in odločitev o menjavi. Če bolj zverinsko voziš ti tudi to ne bo dovolj.....🙂 Meni je super drugače ga ne imel....💪😉
Kar se te premium vaše soul red tiče, me čist vsak ličar vpraša, če lahko naroči pobarvan odbijač. Baje, da jim ful cajta vzame, zarad nanosov in še zajebana barva je.
Res mora bit zajebana, sem ravno včeraj videl enga ausrijca, ki je imel na 6tki "oranžen" nos havbo in ostalo pa lepo rdečo barvo...
Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno
Lahko,da ima sistem toplotne črpalke kot jo imajo električni avti.....🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imaš v večini prav ampak govorim o tem dotičnem dogodku. Ne zagovarjam tiste,ki brezveze stojijo povsod po cesti,ker tudi mene ovirajo in motijo! Ampak ti dobro veš kaka je varnostna razdalja in kaj veleva zakon! Če je ni dovolj zmelješ pred sabo sve i svašta,taka je realnost in marsikdo se tega ne zaveda.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani