Jaz bom lepo priznal, da ne vem kakšna je vožnja pri 3.0 ker sem imel pri avtih vedno punpane na priporočen tlak in tudi do sedaj nisem imel noben problem pri pobiranju robov! Pred meseci sem tukaj čital in se čudil 🤔, da eni pumpate na 2.8,2.9,3,0 itd. Jaz jih pumpa na 2.5 kot piše, tudi zimske Kleberce sem in jih ni pobralo! Poleti bom nabil Bridgestonke na 2.8 pa bom videl, če bo pretrda vožnja grejo na 2.5-2.6 mogoče.....😊👍
Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨
Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.
Bom jaz tudi povečal na 2.8 ali 3.0 pa bomo vidli kako se bo obneslo .....
To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro.
Mene še tudi ni odneslo na mokrem,mislil sem bolj na robove gum ki jih pobira in na nekatera mnenja ki pavijo,da zelo drsijo ......👍
Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.
Škoda,da mi ne verjameš. Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍
Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.
Čitaj natančno in ne delaj se pametnega,nekateri zgodaj vstanemo in se tudi pri 4 stopinjah zjutraj vozimo ne samo čez opoldan pri 13.....😊
Ti pa kar čakaj na 7 čez dan in zjutraj na -5 ......😊😂🤣
Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.
Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍
Ne delam pa kaj veliko km tako,da nebo velike škode.....😊
pred 24 minutami je Alex napisal:
Midva z Gelipterjem pa bova ta teden to storila...Isti dan...V isti delavnici... Isti mehanik... Enake zimske feltne... Enake zimske gume...
Malo sem se poigral in jih malo zvagal in poslikal za primerjavo,letne Bridgestonke imajo 23kg,zimske Klebrce pa 24kg,verjetna razlika zaradi več profila,letne 5mm,zimske 7mm.Vizualno so mi všeč obojne čeprav svetle bolj izstopajo in mi nekako večja zgledajo zaradi srebrne barve. Pregledal sem malo zavore (ate) in so kot nove.....😊
Na koncu pa ena fotka med CX-30 vs X CEED ,ko so ravno tako bile parkirane,so pa drugače v istem velikostnem razredu....😉
Sicer pa Ferrari dela tudi SUVe... Ferarri Purosangue. Za 400.000€. In pride v te naše hribe. Dokazano.
Slivka imaš prav,zadnji čas so ga naredili pa še to samo zaradi trenda na trgu in so tudi zadnji med vsemi super športniki,ki so spoznali,da ga vendarle morajo narediti,da lahko pridejo v tvoje hribe......😉😂🤣
Če ti prišepnem na uho se,da do tebe tudi z CX-30 in ne rabiš...🏎️ Ferrari.....😉
Ne trapaj. Lahko, da ti z veliko muke in napora uspe ljudi, ki delajo za pest riža na dan, pripraviti k natančnemu delu, a je vstopna surovina tudi "kitajska". Saj imajo Kitajci tudi kvalitetno robo, a ta ni več tako poceni, da bi se splačalo... In če bi Kitajci res znali narediti, bi Ferarrije delali na Kitajskem. Pa jih ne, v celoti jih naredijo v severni Italiji. V Mercedesih se vozijo navadni predsedniki uprav, viceguvernerji bank in podobni. Ferarri je pa samo za velike fante...
Ta Ferarri iz tvoje zgodbe mislim,da ne doseže tvojih hribov čeprav je narejen v Italiji ne na Kitajskem....😁😊
Glavni problem ni to ampak kontrola pri izdelavi.... Tudi Mercedes je na Kitajskem izdelan pa še marsikaj drugega iz zahodnega sveta.... 🤔
So bile določene serije z luščenjem laka na felgah in si jih kamot reklamira(tako so mi rekli na Selmarju) če bi take bile vse bi bil pa res hud problem😟
Jaz vem za čas izpred 4-5tih let, ko je bil ta problem z grafitno barvo felg. A ve morda kdo za mlajši letnik, da se mu luščijo? 🤔Moje se zaenkrat še ne, vem pa kje se bodo lakirale, če se to zgodi po 5tih letih😉
Sm kmet an s hribu dama an vs prou občudujem. Kako lahko dobite avto za cel dan na preizkušnjo. Jaz nisem mogel avta niti v salonu videti, kaj šele, da bi vsaj v salonu lahko sedel vanj. Da bi pa dobil BTjko za cel dan na test - ma niti v sanjah! No, mogoče je zdaj drugače, a pred trinajstimi leti ni bilo možno avta videti v živo, dokler ti ga niso pripeljali in pripravili za prodajo. Izbirali se je zgolj in samo po katalogu...
Sploh ni čudno,da nas občuduješ,ko smo pa z doline doma.....😊😉
Kupil sem še ene originalne 19" feltne za 6-ko od bivšega mazdaša Danija iz Grosuplja.
Sedaj vozi wv aertona, benzinarja (280konjičev) a je priznal, da je bila njegova 6-ka not bolj kvalitetno narejena in predvsem bolj "premium"-detalji...😊
Moti ga preveč plastike v ta novem in predvsem prevelika poraba (10-12 l/100).
Prodal je svojo dizel mazdo 175 - ročni menjalnik predvsem zato, ker ni imel avtomatskega menjalnika (veliko se vozi v kolonah). Ko sem prišel z mojo 6-ko me je prosil, če se se lahko vsede še enkrat v 6-ko. 😊 Rekel je, da mu je po svoje žal, ker jo je prodal. Probal je tudi benzinarko 194 a se ni odločil za nakup, ker mu ni bilo jasno, kje so skriti vsi tej konji. Imel je pa že prej 3 mazde.
Sedaj bo pa M 6tka tudi pozimi lepotica tam spodaj.....
V mojem primeru sem dobil komplet feltne+gume+tmps ventile 17 za ceno 19 samo gum. Mi je tud bolj praktično da menjam samo feltne. Ekstra 400-500€ pa ni malo denarja, so še druge stvari poleg avta
To je res, 19"gume so res drage, jaz sem 18tke dobil za dobrih 100€kom, 16tke pa bi za 75€kom in ni to neka huda razlika.... 😊👍
Ampak vseeno, razlika v ceni je milo rečeno ogromna - neke top gume so v 17 col dimenziji za moj avto od 150-170€ v 19 col pa 270-300 ali več. To je 400-500€ več na komplet pa pri tem, da je načeloma štos samo v izgledu. Pozimi, ko je že tako več ali manj skos oblačno, več kot pol dneva noč, svinjarija na cestah, na avtih mi je prav malo mar kako zgleda na avtu. Umazane 17 colske zgledajo enako grdo kot umazane 19 colske.
Jaz bi dal še letne 17" pa boš pršparal 400€ kot pravi Gorenjc...
V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bom lepo priznal, da ne vem kakšna je vožnja pri 3.0 ker sem imel pri avtih vedno punpane na priporočen tlak in tudi do sedaj nisem imel noben problem pri pobiranju robov! Pred meseci sem tukaj čital in se čudil 🤔, da eni pumpate na 2.8,2.9,3,0 itd. Jaz jih pumpa na 2.5 kot piše, tudi zimske Kleberce sem in jih ni pobralo! Poleti bom nabil Bridgestonke na 2.8 pa bom videl, če bo pretrda vožnja grejo na 2.5-2.6 mogoče.....😊👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani